Az komoly! Az a durva, hogy új motornál is meg tudta ezt csinálni néhány kereskedő, így születtek érdekes dolgok...
Sasoltam múlt héten a használt gépeket és találtam egy 25kw-os ZX636R Kawát, ami nem igazán 25 kw-os...
Ez nem semmi razzia volt. Anno én is belefutottam már ilyenbe, ugyancsak mint utas, de durva volt, hogy konkrétan lezárták a pályát és mindenki nyomás ki a parkolóba, ott pedig jöhetett a kedves csevegés...
Remélem is, hogy megvan még a jogsid és a rendszámod ez után!
De hát rendes motoros ember nem is vesz ilyet aki meg igen az megérdemli,na meg ennyiért már gondolhatod hogy csak egy plexis neilon szatyrot kapsz:)))
ugyanilyet vettem csak feketében arra gasználomh ogy hülyéskedjük hogyha v mit szétakarunk ütni a bukoval ütjük majd rakok fel képet egy kruivaszar sisakrol van szo :DDDDD
minden sisakban "hungarocell" az ütéselnyelő-réteg, és a nem szénszálas sisakokon kívül mind sima műanyag. A szénszálasoknak is csak a súly miatt van valódi értelme.
Azt a rohadt... Na igen, és hányan mennek ilyen és ehhez hasonló sisakokban. Ezen tényleg nem szabad spórolni! 20 és 30 rongy között már vannak normális sisakok (pl. AGV) és ennyi pénzt igenis megér az, hogy legalább a fejem megússza.
Ezt valahol valaki már megkérdezte (kb. Totalbika) és ott az mondták neki, hogy Magyarországon erre semmilyen módon nincs lehetőség. Ha beleteszel egy hivatalos teljesítmény fojtást, elvileg akkor se tudod visszapapírozni kisebb teljesítményre. Ez egyébként Németországban egy teljesen bevett dolog... De ugye az nyugatabbra van...
Sajnos véget ért a szabim, így visszatérnek a munkás hétköznapok. Még csak 3 hónapja vagyok a cégnél, így egyenlőre "meghúzom magam"... Azt a plusz zsöcis ösztönzést tudnám értékelni!
Ha esetleg tényleg hosszabb távon meg akarod tartani, akkor az a lényeg, hogy neked tetsszen, le van tojva, hogy az OT-s szakértők mit szólnának hozzá... Hosszú távon kifejezetten megéri egyszer rendesen rendbe rakni, mert tudod, hogy az a zsé, amit beletolsz a te érdekedben van.
El tudom képzelni, hogy tényleg végignézve milyen sz@r lehetett, hogy te folyamatosan karbantartottad a jó kis TZ-t és erre így kell látnod...
Mindenképp egyeztessünk még a hét vége előtt a vasárnapról.
Úgy el akartam menni egyébként a Balassagyarmat-i versenyre, de fölkeltem 10-kor és éreztem, hogy 6-ig tartó buli megtette a hatását, így képtelen voltam még a házból is kimenni, nemhogy motorra ülni...
Nem volt semmi csak jogsi meg forgalmi nézték. És előbb szerintem a matrica miatt.
Egyébként pénzügyi osztályon!
Sasoltam múlt héten a használt gépeket és találtam egy 25kw-os ZX636R Kawát, ami nem igazán 25 kw-os...
Remélem is, hogy megvan még a jogsid és a rendszámod ez után!
Én is benne voltam
Ha esetleg tényleg hosszabb távon meg akarod tartani, akkor az a lényeg, hogy neked tetsszen, le van tojva, hogy az OT-s szakértők mit szólnának hozzá... Hosszú távon kifejezetten megéri egyszer rendesen rendbe rakni, mert tudod, hogy az a zsé, amit beletolsz a te érdekedben van.
El tudom képzelni, hogy tényleg végignézve milyen sz@r lehetett, hogy te folyamatosan karbantartottad a jó kis TZ-t és erre így kell látnod...
Mindenképp egyeztessünk még a hét vége előtt a vasárnapról.
Úgy el akartam menni egyébként a Balassagyarmat-i versenyre, de fölkeltem 10-kor és éreztem, hogy 6-ig tartó buli megtette a hatását, így képtelen voltam még a házból is kimenni, nemhogy motorra ülni...
http://auto-motor.vatera.hu/al...