az előző blokkomat láttad volna,sírva fakadtál volna.gyönyörű hangja volt vásárláskor a motornak,motorteszteken is csak jót írtak,szinte kinyírhatatlan,ja..csak ne kerüljön kontár kezébe,ugyanis egy fél hézagoló korong röhögött a főtengely lánckeréknél,ami megakasztotta a vezérlésem.hengerfejbe beszakított csavarok,kókányolt szívócsonk belül stb stb.az "új" blokkhoz nagy reményeket fűztem,mivel sehol nem folyt az olaj,még a kipufogó ablakok is szárazak voltak (állástól,kiszáradt belőle talán az olaj) szelephézag állításkor pl fény derült arra hogy ennél is volt barmolás,a veztengelyt lefogató alu fedelekbe bele volt szakítva két szelepfedél csavar is,ezeket házilag meg kendácsolták,mondhatni elég gusztustalanul.én se vagyok tökéletes,sőt sokszor hibáztam már,de ilyen jellegű szakbarbár munkát soha nem adtam ki a kezemből,csak ez a helyreállítás (hegesztés,vonalfúrás,síkolás,új csavar beszerzése) se 2 ft,bontva persze nincs csak komplett.a gyári újat meg se kérdeztem,2hónapot vártam a szelepfedél tömitésre,ami németből jött
80e volt ez a bontott motor 3000km-es beépitési garival,a srác előttem szedte szét az alját megtekintés céljából,összerakáskor új csapágyat kapott,ez benne volt az árban.olcsóbb blokkot ami bizonytalan sem szeretnék venni,ezt megcsinálom még és ennyi volt.azért volt ez az utakon is 71000-el vettem márciusban most van benne kicsivel több mint 86000. olajat 4000 es periódusban cseréltem,még csak el se lett hanyagolva..utolsó útja kakucs előtt szlovákia volt,az se a szomszédban van,csak már öreg.szivesen felülnék egy egy z750re úgy hogy megtartanám az öreglányt "vasárnapi motorozásra", de momentán nincs annyi zsöci,és nem is lesz egy darabig
ha még megvan a pontos cím vagy elérhetőség meg tudod adni?3 féle véleményt hallottam ebben a pár napban,és a szemem előtt már csak a nullák peregnek,mikor csapja ki a biztit az agyam.autószerelőként személyautóba ilyen lógást látok,akkor az javításra szorul, motorszerelő állítása szerint ez még elfogadható.mivel forgós motor,kell a hőtágulás miatt a laza illesztés,de fél mm?a kolegám kicsivel több tapasztalattal meg rutinnal a háta mögött,azt mondta hogy ő összerakná a helyemben.valószinű a kompresszió növekedés és a szelepek helyes zárása következtében szépen lassan tönkremegy az alja.magyarán használjam utána adjam el. szeretném hosszabb távra megtartani,de ha egy komplett nagy generálra ki kell szórjak az ablakon 150-200ezret,akkor már elgondolkodtató hogy inkább komplett motorkerékpár csere.szeretem ezt a régi formát mert mindenhol megnézik fényképezik,pedig annyira nem szép,szóval nagy a dilemma
Nem is kell,nem vak az ember, nyugi én is igy kezdtem,Motoros rendőr mellett álltam a lápánál Váci úton ránézett a Tdr-emre és csak nevetett:) kövér gáz és ment tovább.
Hát igen, kiscsikó még,nem sir a gyerek asszony nem rágja a fülét:) De elehet ö szereti szerelni, de a motorozás kárára megy csak...és elindulni a Mátrába egy ilyen bizonytalan géppel..hát nem sanszos...
Az ilyen hibák kis karbantartással és odafigyeléssel megúszhatók!
Nem kerül annyiba mint a nem odafigyelés eredménye.
Egy motort szinte lehetetlen szét hajtani ha megfelelően van szervizelve! Aki mást állít az jobb ha még tanul kicsit.
De a tanuló pénzt meg kell fizetni. Én is meg fizettem anno.
Akkor pontosítsunk: nekem egy 1989-es ZX-10 volt,amire te gondolsz az pedig ZX-10R ,nagy a különbség-nekem elhiheted.Az adatlapomon meg is lehet nézni,van róla kép.
Mi bajod volt neked egy zx-10el ?
Az szinte egy új motor.
Ez a baj az évenkénti hiteles motorcserékkel .... mindenki leüti őket, mert majd beleugrok egy másikba és fizetem az újat.
Szervizre meg nincs lóvé. 1-1 évre minek az ....
Aki meg vesz egy 10éves gépet az megfizeti az összes előző gazda faszságát is, ha szeretné éveket használni.
Én nem bántani akarom,mindenki magán ügye mennyit költ a gépére....csak én tuti másképp csinálnám.Én is szeretem a mostani gépemet, de ha csak a baj lenne vele egyből cserés lenne.
A kocsiba most cseréltem motort:))))pedig ugyan annyi lett volna megcsinálni,de találtam egy kevés km-eset és gyors csere, és a régi is megvan még alkatrésznek:)))egy képet dobok nézzétek milyen volt a vezér mütengely.
Nem valami jó kép de azt a csikot a hidrotőke marta bele:))
Igaz.Mindenesetre becsüljük meg a kolléga kitartását és szenvedélyét a motorja iránt.
Nekem volt egy régi ZX-10.Küzdöttem vele sokáig,aztán hirtelen felindulásból jól eladtam,mert eljött az a pillanat amikor azt mondtam,hogy elég.
Hát Misi amennyire ismersz jól tudod hogy nem, de azért ami sok az sok.Lehet ott szerelem,meg minden....én nem csinálnám az tuti,ne tudjak motorozni mert folyamatosan gond van a géppel.ILyen esetben az ész győzne a szív ellen.
Hát te amit le szenvedsz azzal a valamivel.....nem értem hogy birod pszihésen, és az anyagiakról nem is beszélve....egész nyáron csak garázsban volt.Többet is mint az úton.Ami megint rámegy még vehettél volna egy blokkot bele
a vizsgállomás mögötti utca,ha a Vas Gerebennél lekanyarodsz
Ja és persze autóval mentem melozni
Jelentkezen egy pofonért
Szerintem nem írtam köbcentit
Nem kerül annyiba mint a nem odafigyelés eredménye.
Egy motort szinte lehetetlen szét hajtani ha megfelelően van szervizelve! Aki mást állít az jobb ha még tanul kicsit.
De a tanuló pénzt meg kell fizetni. Én is meg fizettem anno.
Az szinte egy új motor.
Ez a baj az évenkénti hiteles motorcserékkel .... mindenki leüti őket, mert majd beleugrok egy másikba és fizetem az újat.
Szervizre meg nincs lóvé. 1-1 évre minek az ....
Aki meg vesz egy 10éves gépet az megfizeti az összes előző gazda faszságát is, ha szeretné éveket használni.
A kocsiba most cseréltem motort:))))pedig ugyan annyi lett volna megcsinálni,de találtam egy kevés km-eset és gyors csere, és a régi is megvan még alkatrésznek:)))egy képet dobok nézzétek milyen volt a vezér mütengely.
Nem valami jó kép de azt a csikot a hidrotőke marta bele:))
Nekem volt egy régi ZX-10.Küzdöttem vele sokáig,aztán hirtelen felindulásból jól eladtam,mert eljött az a pillanat amikor azt mondtam,hogy elég.