Hát hirtelen felinulás volt, gondoltam dolgozol mint minden rendes ember ,na de legközelebb,szombaton a multkori csapat szervez egy rövidebb gurulást ha van kedved.
Mé nem szóltál? Ott hagytam volna a főnökömet. Úccse vót meló
Ezek a béemvések nem bírnak magukkal :) A múlt hétvégén én egy Z4-et üldöztem Pszentlászlóról Visegrádra. De ő is feladta a felénél
Mai dobogókő:)))annyira jó idő lett muszáj volt meg járatni a gépsárkányt.
Egy fehér 6os bömössel nyomtam egy versenyt lefelé:)))nagyon jól ment....de én mégjobban
Na,kedves szakik,itt a kérdések kérdése: szelepkorongot cserélni mennyire nehéz?Az enyémben úgy tűnik,hogy a 3-as henger szívószelepei elfelejtenek nyitni Sejtésem van,de mivel még nem csináltam,ezért pontos instrukciók nélkül nem kezdenék neki(és jó lenne ha egy hozzáértő azért állna mellettem)
Kicsit érdekes,hogy 4e km-rel a generál után már ilyen probléma adódik
mit jelent az olcso?
ebay-en hozzad vagnak egy egesz garniturat (elso + hatso) kb 6000 Ft kornyeken... bar a fene se tudja, hogy azok milyen minoseguek.
meg ugye amig kinabol ideer...
szerencsere nem volt gond. nalam is a forgalmi helye a borkabatban van. csak en mindig azt veszem fel, hogyha motorral megyek valahova. a tobbi cuccom (jogsi, meg ilyenek) az meg a penztarcamban, amit meg az utcai nadragomban felejtettem. ergo meg "korrumpalni" sem tudtam volna oket penz nelkul
A gyujtásod nem hiszem,h tirisztoros. Inkább hall-os,vagy indukciós.
Egy pontos motortipust leírhatnán,vagy ha tudsz küldeni egy linket a service manualhoz,az segítene gondolkodni.
használat függő,nekem szinter van elől azzal nem kell bajlódni,viszont a hátsóm az newfren.jó cucc,csak hozzá kellett szokjak hogy a földig kell nyomni a pedált,előtte hátul is szinter volt de megette a tárcsát.az első nem értem miért de nem kopik.ferodo sport,brembo ezek mind jók
a szerencsétlen én vagyok,a motor csak nyersen reagál a törődésre.
A kompresszió adott 9,5 10bar megvan mindenhol,ennyit ír a motordata hozzá,hidegen nehezen kapja el csak szivatóval indul egyébként,miután beindul,olyan a hangja mint egy leharcolt indiannak.induláskor terhelésen zakatol (nem működő henger(ek) miatt)miután eléri a 4-5000es fordulatot bekapcsolódik a többi henger is.megnézte egyik cimborám aki jobban ért ehhez a tirisztoros gyújtáshoz,az indikátor tárcsa szerint túl nagy az előgyújtásom,és az egész el van nyújtva.mafgyarán tök szarul gyújt mindegyik,az csak szerencsés véletlen hogy beindul.hengerfej javitás előtt is volt ez a jelenség,én a beégett szelepekre gondoltam,miután szikrát ad csak rossz helyen.szűcsmotors-nál van minden a géphez,már csak postázni meg utalni kell,aztán testing
Ha már műszaki kérdések: fékbetét. Igazából az első és a hátsó is halódik. Milyen márkát érdemes venni és kb. hol, hogy érjen is valamit, de legyen arany árban?
Gondolom írtad volna, ha esetleg rádrepülnek a sünek... De akkor megúsztad. Egyébként határozottan megkúr@s az eredménye, ha megfognak így. Én a forgalmimat hagyom otthon rendszeresen, mert a bőrkabátban van a helye, így ha nem abban megyek valahova, akkor 90% az esélye, hogy otthon hagyom...
Egyébként nem tudom, hogy minek kell a forgalmi, a motor a nevemen van (személyi, vagy jogsi alapján szerintem ezt ki tudják deríteni), a rendszámon rajta van, hogy érvényes a műszaki, akkor minek ez a zöld fecni?
ezen már sajnos túl vagyunk,vasárnap harmad magammal tanakodtunk több szem többet lát alapon,úgy látszik kezd x aktás lenni.egyik hibalehetőség sem egyértelmű.
Ezek a béemvések nem bírnak magukkal :) A múlt hétvégén én egy Z4-et üldöztem Pszentlászlóról Visegrádra. De ő is feladta a felénél
Egy fehér 6os bömössel nyomtam egy versenyt lefelé:)))nagyon jól ment....de én mégjobban
Kicsit érdekes,hogy 4e km-rel a generál után már ilyen probléma adódik
szombatra tervez/szervez valaki kissebb túrát, ha lehet, csatlakoznék!
ebay-en hozzad vagnak egy egesz garniturat (elso + hatso) kb 6000 Ft kornyeken... bar a fene se tudja, hogy azok milyen minoseguek.
meg ugye amig kinabol ideer...
Egy pontos motortipust leírhatnán,vagy ha tudsz küldeni egy linket a service manualhoz,az segítene gondolkodni.
A kompresszió adott 9,5 10bar megvan mindenhol,ennyit ír a motordata hozzá,hidegen nehezen kapja el csak szivatóval indul egyébként,miután beindul,olyan a hangja mint egy leharcolt indiannak.induláskor terhelésen zakatol (nem működő henger(ek) miatt)miután eléri a 4-5000es fordulatot bekapcsolódik a többi henger is.megnézte egyik cimborám aki jobban ért ehhez a tirisztoros gyújtáshoz,az indikátor tárcsa szerint túl nagy az előgyújtásom,és az egész el van nyújtva.mafgyarán tök szarul gyújt mindegyik,az csak szerencsés véletlen hogy beindul.hengerfej javitás előtt is volt ez a jelenség,én a beégett szelepekre gondoltam,miután szikrát ad csak rossz helyen.szűcsmotors-nál van minden a géphez,már csak postázni meg utalni kell,aztán testing
Ha már műszaki kérdések: fékbetét. Igazából az első és a hátsó is halódik. Milyen márkát érdemes venni és kb. hol, hogy érjen is valamit, de legyen arany árban?
Egyébként nem tudom, hogy minek kell a forgalmi, a motor a nevemen van (személyi, vagy jogsi alapján szerintem ezt ki tudják deríteni), a rendszámon rajta van, hogy érvényes a műszaki, akkor minek ez a zöld fecni?