Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok,maid jelezz:))))meg nekem nézel majd fékbetétet?
Sajnos a mostani szombaton teljesen lefoglalt. De még változhat. Talán.
Hát hirtelen felinulás volt, gondoltam dolgozol mint minden rendes ember ,na de legközelebb,szombaton a multkori csapat szervez egy rövidebb gurulást ha van kedved.
Mé nem szóltál? Ott hagytam volna a főnökömet. Úccse vót meló
Ezek a béemvések nem bírnak magukkal :) A múlt hétvégén én egy Z4-et üldöztem Pszentlászlóról Visegrádra. De ő is feladta a felénél
Mai dobogókő:)))annyira jó idő lett muszáj volt meg járatni a gépsárkányt.
Egy fehér 6os bömössel nyomtam egy versenyt lefelé:)))nagyon jól ment....de én mégjobban
nekem is kell fékbetét hátra, hozzá ócsóért nekem is
Lehet megyünk pilisbe szombaton olyan 2 után egy rövidet:)))
Na,kedves szakik,itt a kérdések kérdése: szelepkorongot cserélni mennyire nehéz?Az enyémben úgy tűnik,hogy a 3-as henger szívószelepei elfelejtenek nyitni Sejtésem van,de mivel még nem csináltam,ezért pontos instrukciók nélkül nem kezdenék neki(és jó lenne ha egy hozzáértő azért állna mellettem)
Kicsit érdekes,hogy 4e km-rel a generál után már ilyen probléma adódik
Sziasztok,
szombatra tervez/szervez valaki kissebb túrát, ha lehet, csatlakoznék!
Küldj egy mélt és meglátom mit tehetek.
en ennyiert vettem takieknal a takoberben az utangyartottat/oldal. szoval 22 volt a komplett elso fekbetetcsere a 954-hez
Hát, a gyâri az 10eft/oldal. Na ez nekem drága.
mit jelent az olcso?
ebay-en hozzad vagnak egy egesz garniturat (elso + hatso) kb 6000 Ft kornyeken... bar a fene se tudja, hogy azok milyen minoseguek.
meg ugye amig kinabol ideer...
Szia! Ez mit jelent? Tudsz olcsón betétet? Elsô nekem is kellene. De nem kemény
szerencsere nem volt gond. nalam is a forgalmi helye a borkabatban van. csak en mindig azt veszem fel, hogyha motorral megyek valahova. a tobbi cuccom (jogsi, meg ilyenek) az meg a penztarcamban, amit meg az utcai nadragomban felejtettem. ergo meg "korrumpalni" sem tudtam volna oket penz nelkul
A gyujtásod nem hiszem,h tirisztoros. Inkább hall-os,vagy indukciós.
Egy pontos motortipust leírhatnán,vagy ha tudsz küldeni egy linket a service manualhoz,az segítene gondolkodni.
használat függő,nekem szinter van elől azzal nem kell bajlódni,viszont a hátsóm az newfren.jó cucc,csak hozzá kellett szokjak hogy a földig kell nyomni a pedált,előtte hátul is szinter volt de megette a tárcsát.az első nem értem miért de nem kopik.ferodo sport,brembo ezek mind jók
a szerencsétlen én vagyok,a motor csak nyersen reagál a törődésre.
A kompresszió adott 9,5 10bar megvan mindenhol,ennyit ír a motordata hozzá,hidegen nehezen kapja el csak szivatóval indul egyébként,miután beindul,olyan a hangja mint egy leharcolt indiannak.induláskor terhelésen zakatol (nem működő henger(ek) miatt)miután eléri a 4-5000es fordulatot bekapcsolódik a többi henger is.megnézte egyik cimborám aki jobban ért ehhez a tirisztoros gyújtáshoz,az indikátor tárcsa szerint túl nagy az előgyújtásom,és az egész el van nyújtva.mafgyarán tök szarul gyújt mindegyik,az csak szerencsés véletlen hogy beindul.hengerfej javitás előtt is volt ez a jelenség,én a beégett szelepekre gondoltam,miután szikrát ad csak rossz helyen.szűcsmotors-nál van minden a géphez,már csak postázni meg utalni kell,aztán testing
Dobj egy mélt (hali01.hali kukac gmail.com). Talán tudok segíteni.
Brembo SA.
B@szki, ez tényleg nehéz szülés...

Ha már műszaki kérdések: fékbetét. Igazából az első és a hátsó is halódik. Milyen márkát érdemes venni és kb. hol, hogy érjen is valamit, de legyen arany árban?
Gondolom írtad volna, ha esetleg rádrepülnek a sünek... De akkor megúsztad. Egyébként határozottan megkúr@s az eredménye, ha megfognak így. Én a forgalmimat hagyom otthon rendszeresen, mert a bőrkabátban van a helye, így ha nem abban megyek valahova, akkor 90% az esélye, hogy otthon hagyom...
Egyébként nem tudom, hogy minek kell a forgalmi, a motor a nevemen van (személyi, vagy jogsi alapján szerintem ezt ki tudják deríteni), a rendszámon rajta van, hogy érvényes a műszaki, akkor minek ez a zöld fecni?
Konkrétan mit is csinál az a szerencsétlen motor?
ezen már sajnos túl vagyunk,vasárnap harmad magammal tanakodtunk több szem többet lát alapon,úgy látszik kezd x aktás lenni.egyik hibalehetőség sem egyértelmű.
Adok 2 liter benzint ha gondolod de utána te fizeted a sört a búsulásért :))))De nem gondolkodtál hogy kéne egy másik szerelő véleményét is kikérni?