Helló!
Jelentem a mai napon túlestem első saját olajcserémen. Tudom nem egy nagy kunszt, főleg, így hogy már túl vagyok egyen én is, de azért egy picit para volt elsőre belevágni.
Most, hogy végre friss az olajam, holnap mennék csapatni egy nagyobb kört valamerre. Ha van kedve és ideje valakinek, akkor örömmel fogadnék egy útitársát.
Lehetséges útvonalak:
1.) Börzöny. 3 féle útvonalat is ismerek amin már voltam. (kb. 200 km-sek)
2.) Kőröshegy + Cseszneki szerpentin, plusz kóricálás azon a környéken.
3.) Más öttleteket is szívesen fogadok.
Sziasztok, megvolt a szombaton a Mátra!
Nem indult szerencsésen,mondhatni ritka szarul, de nagyon jól sült el szerintem.
Kezdetnek a srácok elaludtak,késtek és miközben várakoztam le fel szálltam a motorra akkorát terpesztettem hogy szét repedt a gatya a seggemen:))
Irány haza nadrágcsere,elindultunk és egypár km után egy körforgalomban váltani akartam de nem találtam a váltót,lenézek és nem volt meg a pöcök,kilazult a menet és elszórtam, de szerencsére még csatlakozott valaki és ö kisegített egy beton dűbelel jobb lett mint a régi.Aztán nagyobb sebességnél a szél folyamatosan behajtotta a bal tükröm:(((Gyöngyös után kifogtunk egy bringás versenyt,mit ne mondjak felfelé nem volt egy nagy élmény,de félúton lemaradtak.És onnantól egy élmény volt.Szépasszonyvölgyben ebédeltünk és irány haza.
A csapat egy lökött bagázs volt, jó fejek, mindenki figyelt a másikra, hegyen mindenki saját tempót motorozott, de falvakba mindig bevártak,és bevártuk egymást.Egy tempós és jó motorozás volt.
mėg nem fűztem szėt teljesen,a 3. Hengerben van egy karc ill. lógnak a dugók.kompresszió a 4est kivėve 10-10,5 volt.füstölt elėg dúrvàn emiatt szeretnėm megnėzni a gyűrűket dugókat.kb 1,5 mm-t lógnak oldal ės forgàs irànyban.csörgėst nem hallottam sose benne.nem tudom mi a tosz legyen vele..
Sziasztok!
Van egy ducati monster 600- asom 1998 as gépezet. Lenne egy olyan probléma vele hogy: először nem akart menni az egyik hengere, aztán kapott két új gyertyát és elindult, mostmeg csattog néha és rángat menet közben. Legujabb dilije hogy nem indul el sem ? Valakinek valami tipp mi lehet ez ?
van egy öreg motoros cimborám,szerintem előbb motorozni,aztàn jàrni tanult,egyik nap mesėlte kanarban felbukott mint a teknős sokszor esett màr,eddig megúszta gėppel együtt.szóval mindegy mennyi km van a hàtad mögött,esni tudni kell,vannak olyan kėnyszerhelyzetek.az a lėnyeg hogy neked nincs bajod,a többi meg nem szàmit
Akit érdekelnek a régi vasak, ajánlom az alábbi galériám 2. oldalát (végre sikerült feltöltenem). Pár plusz fotó megtekinthető az eddigieken felül is. Élőben persze egész más élmény :D http://www.sportmotor.hu/motor...
mk
Az mit jelent hogy hajtjátok?én sem szoktam lassan meni de azért nem nyomom ki a szemét ......valami útiterv van?mert lehet elmegyek,még jó az idő, ki tudja meddig dobj egy tel számot megdumáljuk
Az út oda-vissza kb 400 km. 3 barátommal vágunk neki, tehát egyenlőre 4-en. Mi hajtjuk a vasakat. Nem elrettentés, de nem szeretünk szüttyögni :D reegel fél kilenc Hősök tere. Háromnegyedig várjuk a lehetséges utitársakat, aztán indulunk is.
Szépet neked is
Mennék én is de sajna nem tudok
1.papir forma szerint 50-es a gép
2.elment minden pénzem arra,hogy jó legyen
3.estem tegnap olyat mint egy ló
Jelentem a mai napon túlestem első saját olajcserémen. Tudom nem egy nagy kunszt, főleg, így hogy már túl vagyok egyen én is, de azért egy picit para volt elsőre belevágni.
Most, hogy végre friss az olajam, holnap mennék csapatni egy nagyobb kört valamerre. Ha van kedve és ideje valakinek, akkor örömmel fogadnék egy útitársát.
Lehetséges útvonalak:
1.) Börzöny. 3 féle útvonalat is ismerek amin már voltam. (kb. 200 km-sek)
2.) Kőröshegy + Cseszneki szerpentin, plusz kóricálás azon a környéken.
3.) Más öttleteket is szívesen fogadok.
Nem indult szerencsésen,mondhatni ritka szarul, de nagyon jól sült el szerintem.
Kezdetnek a srácok elaludtak,késtek és miközben várakoztam le fel szálltam a motorra akkorát terpesztettem hogy szét repedt a gatya a seggemen:))
Irány haza nadrágcsere,elindultunk és egypár km után egy körforgalomban váltani akartam de nem találtam a váltót,lenézek és nem volt meg a pöcök,kilazult a menet és elszórtam, de szerencsére még csatlakozott valaki és ö kisegített egy beton dűbelel jobb lett mint a régi.Aztán nagyobb sebességnél a szél folyamatosan behajtotta a bal tükröm:(((Gyöngyös után kifogtunk egy bringás versenyt,mit ne mondjak felfelé nem volt egy nagy élmény,de félúton lemaradtak.És onnantól egy élmény volt.Szépasszonyvölgyben ebédeltünk és irány haza.
A csapat egy lökött bagázs volt, jó fejek, mindenki figyelt a másikra, hegyen mindenki saját tempót motorozott, de falvakba mindig bevártak,és bevártuk egymást.Egy tempós és jó motorozás volt.
Valaki egy délutáni kávé Dobogókőn?
Szerencsére a teknős mindig a páncélján csúszik
Rajtam viszont egy párhelyen nem nagyon maradt bőr de volt már nagyob bajom is
Van egy ducati monster 600- asom 1998 as gépezet. Lenne egy olyan probléma vele hogy: először nem akart menni az egyik hengere, aztán kapott két új gyertyát és elindult, mostmeg csattog néha és rángat menet közben. Legujabb dilije hogy nem indul el sem ? Valakinek valami tipp mi lehet ez ?
http://www.sportmotor.hu/motor...
mk
Széles utat nektek!
Mennék én is de sajna nem tudok
1.papir forma szerint 50-es a gép
2.elment minden pénzem arra,hogy jó legyen
3.estem tegnap olyat mint egy ló