Hello látam hogy találtál jo kis szerelöket vagyis alaktrész beszerzöket nekem lenne egy Cagiva MITOM és mondták hogy ritka hozzá az alkatrész mint a fehér hollo esetleg valami jo alaktrészeláto boltot olcsonnem tudsz?
Nekem tetszenek ezek a típusú motorok.Ha esetleg valaki megvásárolja a ZXR-t,akkor leginkább ilyesmit szeretnék helyette.Túra-endúró,esetleg sport-túra lenne az ideális nekem is.
Nem gondolkoztam még pénzen,csak beugrott,h van itthon ilyesmi.Kicsit jobb idő lesz,akkor összefuthatnánk,viszem magammal és ha tetszik megalkuszunk rá ,biztos megegyezünk
Korábban írtad,hogy füstöl is és lógnak a dugók,arra kitaláltál valami megoldást?
Nekem a dugó gyártatást nem javasolták,ezért más (jobb) megoldást találtunk.Elmentem profihoz,aki jó hírű a szakmában,de a legyártott dugóra garanciát nem vállalt volna ő sem-mint a többiek sem.Autóhoz gyártott dugóra van gari,motorhoz nincs.Két megoldás maradt:hüvely csere vagy gyűrűzés.A hüvely csere hengerenként 15e lett volna.Találtam egy céget a belvárosban ahol minden problémára gyorsan és hatékonyan találnak megoldást:beszereztek nekem gyűrűket(nem gyártottak!)és azóta se füst,se olaj fogyasztás nincs ,4000km után is hibátlan és egy tartalék gyűrűsort is kaptam.Mindezt szinte bagóért,mert ha jól emlékszem 10e alatt volt
a mi szakmànkban bàrmikor előfordulhat ilyen.tavasszal egy 806os peugeot lengőkarja törte el a làbfejem,mert ugyebàr "minek bakancs" làbfejet nem gipszelnek,ìgy maradt fàsli+donalgin kombó papucsban.motorozni meg melózni is fura volt
akkora aszàly van hogy a fű is kiėgett a kertben nemhogy a tàrcàm anno az etz-be blokkhàzon kìvül mindent cserėltem, kb 50ből megàllt,szėpen is ment.az a legnagyobb gondom hogy okė most megcsinàlom,de meddig lesz jó? Lehet hogy megmarad hėtvėgi túragėpnek,jövőre meg gyüjtök egy komolyabb seggrakėtàra
Helló
Kicsit vaciláltam el e meséljem de miért is ne
Múlthéten estem egy szépet
Igazából az volt a gond,hogy kiszakadt a szelepem az első kerékből,
persze kanyarban
szerencsére nem mentem gyorsan így végül is csak pár helyen jött le,
a bőröm
Természetesen ami gáz az a csuklóm mert autószerelő vagyok
pénteken megjönnek a cuccaim,kedden kész a buksi,szerda reggel már motorral szeretnék dolgozóba menni:) majd bejáratom a reggeli dugóban a 10esen pest felé
esély rá nulla,mert más méretüek,és más erőhatásnak vannak kitéve.miután "drága" motorom mindennel szemben prioritást élvez,így hamar meglesz a pénz,lehet enni csak kenyeret fogok,de akkor is meglesz.csajom már nincs moziba nem járok,szóval könnyű lesz a spórolás most már 65 pénz,csúnyán zsebbe vág,de nem a világ vége,egy garis motoron kb ennyi lenne egy full szervíz kb
Hello!
B@szki, ez csúnyán sok összeszámolva... Gondolom nem vagy valami boldog... A réginek már nincs meg a blokkja, abból nem lehetne kilopni a szelepeket, stb.?
urak,hölgyek,
fejlemény: kibukott a hengerfej a szaromból még hétvégén kakucs felé menet,ez már múltidő.gépműhelybe gyors hibafeltárás 5 szívó és 4 kipufogó szelep totál K.O. így az összeset titánra cserélik (korai gsxr-é)
16 szelep 1850/ db,gépmunka 26000 pénz köszörülés,marás,nyomáspróba,síkolás. szelepszár szimering teflonos 590/db
hengerfej tömitést csináltatni kellett,ez "csak" 8000 magyar királyi koronába fájt. remélem tényleg megérte mert különben kardomba dőlök
Nem gondolkoztam még pénzen,csak beugrott,h van itthon ilyesmi.Kicsit jobb idő lesz,akkor összefuthatnánk,viszem magammal és ha tetszik megalkuszunk rá ,biztos megegyezünk
Nekem a dugó gyártatást nem javasolták,ezért más (jobb) megoldást találtunk.Elmentem profihoz,aki jó hírű a szakmában,de a legyártott dugóra garanciát nem vállalt volna ő sem-mint a többiek sem.Autóhoz gyártott dugóra van gari,motorhoz nincs.Két megoldás maradt:hüvely csere vagy gyűrűzés.A hüvely csere hengerenként 15e lett volna.Találtam egy céget a belvárosban ahol minden problémára gyorsan és hatékonyan találnak megoldást:beszereztek nekem gyűrűket(nem gyártottak!)és azóta se füst,se olaj fogyasztás nincs ,4000km után is hibátlan és egy tartalék gyűrűsort is kaptam.Mindezt szinte bagóért,mert ha jól emlékszem 10e alatt volt
Kicsit vaciláltam el e meséljem de miért is ne
Múlthéten estem egy szépet
Igazából az volt a gond,hogy kiszakadt a szelepem az első kerékből,
persze kanyarban
szerencsére nem mentem gyorsan így végül is csak pár helyen jött le,
a bőröm
Természetesen ami gáz az a csuklóm mert autószerelő vagyok
Átérzem bár nekem az egész blokk kérdés megált 15-böl
Sajna ha nincs minden kopejka számít
Mit szeretnél érte kapni?
Ha minden jól megy ma lesz kép mocirol
Voltam tegnap is meg ma is mivel ott van stégem így minden nap megyek amikor tudok
Bitang jó lett a mocim
B@szki, ez csúnyán sok összeszámolva... Gondolom nem vagy valami boldog... A réginek már nincs meg a blokkja, abból nem lehetne kilopni a szelepeket, stb.?
Szép, hogy ott voltunk egymás mellett, de hát a nick-nevünk nincs rajta motoron!
Lbandi: Köszi előre is!
fejlemény: kibukott a hengerfej a szaromból még hétvégén kakucs felé menet,ez már múltidő.gépműhelybe gyors hibafeltárás 5 szívó és 4 kipufogó szelep totál K.O. így az összeset titánra cserélik (korai gsxr-é)
16 szelep 1850/ db,gépmunka 26000 pénz köszörülés,marás,nyomáspróba,síkolás. szelepszár szimering teflonos 590/db
hengerfej tömitést csináltatni kellett,ez "csak" 8000 magyar királyi koronába fájt. remélem tényleg megérte mert különben kardomba dőlök
Szuper a képed az adatlapodon,de a motorodról is tehetnél fel.
Nehogy már itt magadban irkálj!
Voltál végül tegnap? Ha igen, arra amerre korábban írtad?
Gép az új blokkal mükszik rendesen?
De jó lenne folyton ráérni..., de 1 éve voltam utoljára szabin, így próbálom ezt az 1 hetet 100%-ig tartalmassá tenni.
Sárkány? Házi sárkány? Vagy olyan igazi Magyar Mennydörgő, mint Harry Potterben?
Összességében, ahogy Andi is írja, azért jó a sárkány a háznál!
Andi
Sokan nem válaszoltatok tehát magányomba hagytatok
Néha irigykedem sokan vagytok kik rá értek ja és nincs sárkányotok