Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak a puszitól ne legyél szerelmes az aszfaltba:)))
Viccet félre téve,dzerencséd volt hogy ennyivel megúsztad,gondolom a gombád segített,a váltót meg egy aluheggesztóvel csináltasd meg,az a tuti,és olyan faszára lepolirozza a végére hogy nem is látod a varrást,és szerintem 800-1000 egy varrat, egy váltókar meg bontottan is 5ezernél kezdődik:)))
Jó hogy semmi bajod nincs.Az a lényeg!4
Cső!

A lényeg,h Te egyben vagy és a motor is megúszta ennyivel!
Olajon már én is tanyáztam kéccer. Eccer emzével,mejd később 350-es Jawa-val. Az a f@sza az olajfolban,h mire észreveszed,már a földön vagy.
Hello!
Tegnap volt velem egy kis történés. Mentem haza melóból és menet közben tankoltam egyet a OMSZK Metrónál. Majd jövök kifelé, előttem egy autós csajjal, aki elég lassan ment (20-30). Jó nyugisan mentünk a körforgalomban is. Már néztem a körforgalom vége felé, hogy jön-e valaki. Ekkor egyszer csak megpusziltam az aszfaltot. Hátranézek és látom, hogy egy jó kis olaj csík figyel a körforgalomban (üdvözlöm, aki elhagyta!). Jót bosszankodtam, de felállítottam a gépet. Ekkor néztem, hogy igazából nincs baja, azt leszámítva, hogy az alu lábtartó vége kicsit ledarálódott (reszelővel szépen ki is javítottam), valamint letört a váltókar vége.
Sarokkal váltogatva haza szenvedtem magam és most váltókarra vadászok. A legnagyobb bajom, hogy nem gyári, így nem tudom, hogy pl. egy gyári karral jó lehet-e....
üdv, àltalànos motorbuzera ės adminisztràció soràn kiderült hogy a motorcsere óta megtett 3000 km alatt gyakorlatilag nem fogyott az olaj,talàn 1-1,5dl szelephėzag ės karbi szinkron nėlkül 5,6l a vegyes fogyasztàs.időnkėnt meghuzattam dobogó, dorog fele,szinte kivànja a 110es túratempòt 5ikben. Ja ės mėg egy ėrdekessėg,a hibàsnak vėlt szabadonfutò hangja elmúlt,az önindító fedele kapott por- vizàló szivacs csìkot,ĺgy màr az sem zakatol
jövő héten megyek budaörsre motorcuccokért,rákérdezek hátha tudnak valami ötletet
awe,hazafele menet a solymári angol temetőnél elég durva motoros baleset volt,telibe láttam az egészet,a pilótát mentő vitte el hála istennek nem a hullaszállító,a vasról meg inkább no komment,elég durva látvány volt...
hát azért köszönöm szépen a segítséget.

Széles utat.

Miki
na igen, motorral jàrok melózni kėnyszer,de elviselhető,csak a reggeli ürömi tumultus ami kihagyható lenne.ez az ėletem,a motorozàs,a làbról meg annyit hogy nem hasznàlom a hàtsó fėket
Az előző gumim nekem is Bridgestone volt (BT21), amit tényleg nagyon szerettem, csak sajnos ha használt gumi a cél, akkor max a keménységben egyezkedhetek, így jött a váltás.
Hát a mostani hátsó (egy Michelin), ha minden igaz a Ducati Paso gyári hátsó gumija volt, tehát nem egy mai darab, de teszi a dolgát és annyi futófelületem van (5-6 mm), hogy sose fogy el.

Sajnos a betegállomány egy olyan "dolog", ami senkinek nem jó... Főleg a pénztárcának! Pedig neked se egy üldögélős munkád van, ahol pihentetheted a lábad, de hát ki engedhet meg magának egy ekkora anyagi kiesést...

Motorozás? Azt azért csak óvatosan, legalább a szabadidőben pihentesd... Jó, tudom én is mentem egy héttel a zakóm után, fájós térddel, de nem tudtam otthon ülni!
òò köszi megvan az,felnyitottàk megint,azóta gyógyul.papiron betegàcsiba kėne legyek,de ezt senki nem tàmogatja,főleg a tàtongó pėnztàrcàm nem fàj màr,úgyhogy motorozhatok:) ja ės vėgszóúl,kanyarba nuku fėk gyorsìtàs,hamar megvan a baj főleg a madaras teszkónàl tiszta por megint.kifele màr lehet csapatni
na halli,annyit mondott a hegesztő hogy nem tudja vàllalni hogy szivàrgàs mentes legyen,az úgy nem az igazi.itt alkatrėszes fórumon làttam egy pėcsi kawàs bol-bontót,nàluk is ėrdemes kėrdezni,ill. Nagyvas,cma motor,meg a szűcsmotorsnàl,jobbat nem tudok hirtelen
Annyira egyforma a 15 meg a 16 fenetudja lehet nekem is 16 van
Nekem 016 van es hibatlan. Eddig a legjobb!
Hát igen,mondjuk a te géped egy gumi gyilkos,de nekem as Michelin pilot nagyon nem jött be,A bt15öt sikan fikázták de nekem 100%ba bejött
Helló!
Én nem mentem messzire vasárnap. Mentem egy pár oda-visszát Csobánka és P.vörösvár között, majd be a III. Ker-be.
Újfent megállapítottam, hogy igen, a kemény gumi jó, mert nem kopik, viszont pl. egy görforgalomból való masszív kigyorsításnál már kitolja a fenekét.

Lbandi: Apu kárpitos, így sajnos csavar, szög és dísz szeg is előfordul. De a gipszkarton csavar már más kategória...
Ugye nem lett semmi komoly a lábaddal?
Hát igazami igaz sok a bringás de jobb mint az egyenes út.....
Nekem nem tetszett az az ut,veszelyesnek tartom. Bicikliseket a kanyart levagva kerulik ki..
Nagyon el voltál tünve.......Én is voltam pénteken egy dobogőkő-Csobánkát,szokásos rövid vonal,és nekem s volt lehetőségem tesztelni a fékem és a zsíír hátsógumim.....Hát első rakparton kimászott szemből,de észrevett és elengedett,simán megálltam,de marha nagyot fékeztem,na de a másik a szentendrein kifelé egy kisbuszos vén f@sz kikanyarodott elém na ott blokkolt a hátsó kerék,nyikorgott rendesen, de kellemes meglepetés volt hogy nyil egyenes maradt a gép, nem dobta ki a seggét,pedig a Michelinnel már keresztbe álltam volna,lényeg a lényeg hogy eltaláltam a gumit, ja is a fékolajat is lecseréltem, mert multkor Halival mentünk és beesett a hátsófékem:))
És nagyon jót gurultam, éreztem a kanyarokat rendesen,má illene egy közöset is szervezni:)))
Sziasztok!

Tudtok Budapest környékén olyan gépműhelyt, amiről saját tapasztalatotokból elmondható, hogy tényleg jól dolgoznak?
Hajtókar csere lesz, de olyan gépműhelyt keresek, ahol normálisan elvégzik. Elég volt a potya 20ezresekből......

Köszönöm előre is.
januàrba kiütötte a seggem alól egy vak paraszt a motort,index nėlkül bevàgott elėm a kanyarodò sàvba a kerepesin,lyukas oldal ablakkal tàvozott miutàn ott hagytam lezúzott motorral kifordult làbbal.eszėbe nem jutott szerintem feljelenteni,örülhet hogy megúszta ennyivel.ha te jogosan jelzed az ő hülyesėgėt,bajod nem lesz tőle.persze ėn is hívhattam volna rendőrt de nem volt biztositàsom ugyanakkor ėn voltam vėtlen,mėgis engem vàgott volna meg a sün.A lėnyeg a deffenzìv stilus,ės hogy ketyeg a bringa
Üdv Mindenkinek!
Jó ideje nem tudtam motorozni,de ma gurultam egy kört. Igazából kellett is már,mert az egyik hétvégén szétkaptam és kipucoltam a karbit,meg kicseréltem a gyorsító fúvókát is,mert érzésem szerint gázadásra "ömlött" bele a benzin.Tapasztalatom szerint jobb lett,de a gyári értékű lánckerekek cseréjével még lehetne a gyorsuláson javítani,mert azzal még nem vagyok teljesen elégedett (mondjuk a motorgenerál után nem is volt cél,hogy egyből széthajtható legyen...de azóta már a dynojet kit is ki lett próbálva kis időre-ez egy másik sztori- most pedig a lánckerék mérettel "trükköznék")
A mai élményem: Suzuki Swift kint hagyott index... Előzöm az autó sort.Tempósan,de nem őrült módjára.A sor elején lévő 2 autó elég közel ment egymáshoz.Mikor az első autó hátulját megláttam,észrevettem,hogy balra indexel .Mivel az út bal oldalán is vannak utcák,ezért vélelmeztem a kanyarodási szándékát,és satu féket nyomtam...(sok baleset van,mert nem néznek a tükörbe kanyarodás előtt)A motor segge kitört jobbra,de szerencsére nem lett bukta. A Suzukis emberünk pedig mintha mi sem történt volna,ment tovább folyamatosan indexelve...
Megfordult a fejemben,hogy a tükrét lerúgom vagy megállásra kényszerítem és felvilágosítom a biztonságos közlekedésről,de aztán rájöttem,hogy mindkettővel csak veszíthetek,ha feljelent...Ezért inkább húztam egy kövéret és megelőztem egy olyan helyen,ahol nem volt bekanyarodási lehetőség.
És a végkövetkeztetés:tesztelve lett a fék vészfékezéskor is és jelesre vizsgázott
hàt szerintem ide valami ima kell màr hėtfőn megyek a hegesztőhöz kikėrem a vėlemėnyėt. A mai nap tėnykedtem a motoron egy kicsit mert igėnyli már,vėgre megtákoltam a törött alaplapom,mostmàr az összes gebe egy irányba szalad,viszont a nap kėrdėse a tietekė:nincs rajta a tank kanyi füst nincs,amint rárakom,kėken füstöl.gyertyàk világos őzbarnàk,olaj nem fogyott drasztikusan.ėn màra feladtam,inkàbb iszom egy kis hàzibort,az legalàbb meglàtszik
Az lehet, voltam egy szokásos kört, Dobogókő, Csobánka....láttam egy zöld kavát,de hát ki gondolta hogy te vagy,vagyis ti voltatok:)))Már mehetnénk 1 karikát 1x
Tegnap lattalak obudan. Esztergombol jottunk. Mikor elmentel mellettem akkor ismertelek meg..
Nem sajnos sehol nem talaltam ilyet
Hat szoritok neked h sikeruljon;)