Sziasztok
Új vagyok köztetek de régi mocis
Ha valakinek segitség kéne akármi bármi szóljatok
Autószerelő,lakatos,gumis
Ja és kicsi a bors de mindenre van haverja
Ha esetleg valakinek van egy blokkja honda mtx-be vagy bármi amit be tudnék rakni bele és tudnám végre használni nagyon tudnám értékelni a jelentkezést
De-de rohadtul csúszott a lábtartó. 140-nél, 4-es tájékán elvettem a gázt, majd jött a motorfék, a lábam pedig (főleg így sportcipőben) már le is csúszott. De már "javítottam" az elhelyezkedésen!
Nagyon remélem azért, hogy lesz aki ismer ilyen hegesztőt...
Egyre inkább úgy áll a helyzet, hogy szombat délután 3 tájékán megyek motorozni. Akkor már valamennyit enyhül, de az aszfalt még jó meleg!
Rám-szakadéknál már nagyon rég jártam és régóta el szeretnék menni, de tuti nem motorral. Az úgy macerás (cigölni a ruhát, sisakot..). Medvefarm is jópofa. Nagyon tetszett, amikor utoljára ott voltam. De az is inkább nézelődős.
Most inkább csapatnék még egyet, amíg jó az idő! Valszeg megyek a Börzsöny környékére...
Ha az asszony is belemegy a kirándulásba motorral,akkor a Rám-szakadék lehetne úticél. Illetve a Veresegyházán található medvefarmra is szeretnék kilátogatni mostanság.
Hétvégén valaki valamerre? Inkább vasárnap, mert akkor már nem lesz olyan rohadt meleg.
Ja igen, váltókar most így néz ki. Egyenlőre funkciónál, de ez egyértelműen ÁTMENETI megoldás (és nem úgy mint, ahogy az oroszok átmenetileg voltak nálunk). Most így, hogy ilyen "rövid" a távolság a lábtartó és a váltókar közé, csak sportcipőben tudok motorozni. Ezért nem is akarok csavart egyenlőre átfúrni, mert akkor még mindig elég rövid maradna. Ezért lenne jó a végére hegeszteni "valamit"...
sok sok sok sok sok fórumozás után találtam egy embert akinek volt 1 elfekvőben, megvettem és faterral felraktuk. nem egy nagy történet.
csak rengeteg idő kellett hozzá ;)
Ez egy jó kérdés . Most az évfordulós villanyszámla totál kiporolta a zsebemet. Így most a melóba járás is okoz némi gondot.Lehet,h kikéne rúgnom a főnökömet?
A jó biznisz annyi,h magam szereltem és centríroztam a kereket. Ezért nem kellett fizetnem. És,h jobb-e mint a régi? A jelenlegi útviszonyok mellett nemigen lehet gumit tesztelni pályán kívül. Ezzel is a túlélésér kell küzdeni a kanyarokban,mert a kedves "sárga csillagos vezéreink",csak megszorítani és lehúzni tudnak. De biztonságos utat csinálni és takarítani azt nem.
Hali megoldása sem rossz enyém is hasonlóan lett megoldva a perec után csak nekem startból csavar volt meg gyári gumi rajta és a csak eltört és csak az kellett cserélnem......
Egyszeri alkalomnak indult és nem tervezek hosszú távú kapcsolatot, elég volt ez az egy puszi.
Először igénybe vettem egy kedves "hozzáértő" rokon segítségét. Ideiglenesen föl lett rögzítve a letört rész a karra. Annyira ideiglenes volt, hogy a próbakör közben leesett és természetesen egy óra keresgéléssel se lett meg...
Így most már egy olyan alu hegesztőt kell találnom, aki elég kreatív ahhoz, hogy pótolja valamivel a letört és elhagyott részt (pl. 1 cm-s alu rúd?).
Címet, telefonszámot, örömmel elfogadok!
Tanuláság: 1.) Olaj az úton nem az igazi... 2.) Hozzáértő rokonokat messzire kergetjük, ha megpróbálnak segíteni!
Senki nem ugrik rá egy ma délutáni csapatásra valamerre?
Már 4 órás indulás tervezek, mert rohadt meleg van!