holnap meglátjuk,nem igérek semmit,szerintem még nem csinált ekkora foltozást,de majd megmondja tudja vállalni vagy sem.ebay,vatera sehol nem adott lehetőséget egyébként? én is küzdök a szarommal túl azon hogy most féllábú vagyok,még a benzincsap is megdöglött,se égen se földön csak japánból vagy bontva ugyanolyan öreget..
hát a dorogi csobbanás a hétvégén amit tervezgettünk elúszott,ma reggel a csizmámon keresztül benézett egy rozsdás gipszkarton csavar,csak tudnám mit keresett a kertben se motor se strand,marad az ivászat az legalább tompít meg sűrű ima hogy ne legyen csonthártya gyulladásom mert akkor szögre is akaszthatom a kabátom idén
üdv,még csak most sikerült megnéznem a deknid,megmutatom a fotót az alu hegesztő ismerősömnek,ha ennyit ki tud pótolni úgy hogy esztétikus,és nem szivárog akkor megadom az elérhetőségét,ti meg elrendezitek.
most van időm felrakni képet a keresett alkatrészemről...
a letört rész (pirossal bekarikáztam) nincs is meg. Ezt a deknit szeretném valahogy pótolni, nagyon hálás lennék a segítségért..
Akkor te se unatkoztál a hétvégén!
Ritka kellemetlen baleset az, amikor a "stabilan elhelyezett" motor némi eső után úgy gondolja, hogy mégse annyira stabil...
Hű, de rég voltam már a dorogi tónál... Lassan ezt is pótolnom kellene!
Nő, motor, strand, koncert, némi alkohol... Mi kellhet még egy kellemes naphoz..
A szombati túra nagyon jól sikerült!
516 km lett a vége és kb. 10-11 óra.
Maradtam az eredeti elképzelésnél: 3-as út, Mátra, Eger, Bükk, majd 22-23-24-es úton go haza.
Mátra fölfelé abszolút full-extra, lefelé (Parád felé) már csak olyan 80-85% körüli az útminőség. Itt már ésszel kellett menni.
Egerig abszolút oké és inkább tempós az út.
A Bükkben Felsőtárkány és Bükkszentkereszt között végig vigyorgás, de csak ésszel, mert itt-ott volt murva folt.
A Lilafüred és Mályinka közötti szakasz viszont nem az igazi... Volt egy 2-3 km, ahol nagyon tropa volt az út és azt hittem sose lesz vége. A kis 1 sávos "erdőgazdasági" utakon, ha be lehetett látni egy szakaszt, akkor viszont nagyon élvezeteset lehetett csapatni.
A Zabar-Cered-Salgótarján közötti út viszont KÖTELEZŐ mindenkinek! Über-fullextrás! Végig vigyorogtam! Legszívesebben mentem volna 1-2 oda-visszát, de a Bükki "erdőjárással" elment az időm, így marad jövőre!
helyes mi pėnteken leėrtünk asszonypajtàssal jàszfalura a fėszekbe,tegnap dorogi csobbanàs,este koncert majd macska rėszegen alvàs v. valami hasonló ma reggel nyúltam a kàvės kancsòėrt,azt majdnem ràmdőlt a moci,eső utàn kicsit puhàbb lett a föld mint kėne.regeneràlódás utàn iràny megint pala,olyan jó ėrzės legàlisan segget mereszteni ės a part szėlėn a vizbe aludni fokozottan ajànlott ;)
Hetente, kéthetente mindig rendbe rakom a motort: mosás, lánc olajozás, gumi nyomás, olajszint, (többi) folyadék szint, világítás, tükrök, stb. De az akksit az elmúlt 1 évben nem láttam... Mostantól jobban figyelek arra is.
Az "esős évszak" után megjött a kánikula. Vasárnap megyek (autóstul, családostul )Velencére, holnap meg gurulok egyet valamerre. Már csak az útirány kérdéses!
pót akksi sose árt hát ez a mondszun nem esett annyira jól de átvergődtünk rajta. a murvás részek is stimmelnek,solymár fele még mindig találni nyomokban,meg nálunk is a meggyefa egyik ága megreccsent,ezt tegnap vettem csak észre.
ilyen apró dolgokat érdemes átnézni a motorodon 1-2 hetente,folyadékok,keréknyomás,akksi saruk,világítás és akkor nem nagyon érhet meglepetés
Szó szerint így volt velünk is. Reggel nyolcra odamentünk,letelepedtünk,majd jöttek és rámásztak a cuccunkra.
Gyülölöm a tömeget és ez most csak megerősödött bennem.
Tömeg és bunkók tényleg bőven voltak. Én odamentem már korán, hogy jó helyem legyen (ami volt is), de azért jó páran (főleg, így hogy ócó "álló" jegyem volt), azért próbálkoztak előre pofátlankodni.
Na mind1, ez is kipipálva és mindenképp élmény volt! Egyszer!
Jövőre jöhet, ami tényleg érdekel: MotoGP / Superbike.
Az biztos, hogy a monszunban motorozás kevésbé élvezetes és igazából a túlélésről szól! Sajnos benne van a pakliban, hogy az ember elmegy napsütésben és utána botorkálhat haza a viharban. Meló kapcsán egy párszor már belefutottam...
Az komoly! Nekünk -2 cserép. Nagyon brutál viharok vannak egyébként mostanság. Az se volt semmi, amit megelőztem, az meg főleg nem, amibe te belekeveredtél. Tiszta murva még most, szerdán is egy csomó útszakasz. Nagyon észnél kell lenni!
Plusz 1 akksi (ráadásul ócsóé)... Te se mész a szomszédba találékonyságért!
Box utca látogatásról nem csodálom, hogy élmény volt. Ott azért tényleg méterekre vannak tőled ezek a gépek. Kicsit nekem egyébként fura volt, hogy "picik". Westendben láttam még anno V12-es Ferrarit és Renault-ot, na azok azért ennél jóval nagyobbak voltak. (szerintem)
A hangjuk fullos. Lementem közvetlenül a pálya mellé kb 10-15 m-re az aszfalttól. Na ott csak 15 percet bírtam és még 1 óra múlva is zúgott a fejem, de azért ezek a hangok...
Jövőre? jönnek a turbósak, az azért más típusú hang!
Egy másodpercig se jutott eszembe, hogy ne álljak meg. Anno amikor én zúgtam, akkor is megállt rögtön vagy 5 autó, hogy minden oké e és miben segítsenek. Tényleg ez kéne, hogy természetes legyen.
Akkor egy újabb tétel (saruk), ami fölkerül a "rendszeres ellenőrzések" listájára.
Értem,hát gondolom hogy tömegnyomor van a futamon, meg most hogy voltak ezek az olcsó jegyek sokkal többen mentelk el mit tavaly.
Na majd legközelebb:)
Köszi! A Zaj kifejezés szerény kifejezés rá.
Ahhoz lehet hasonló,hogy ha levennéd a dobot a motorodról és a leömlőt csőgázon beledugnád a füledbe
Valóban ki kell menni egyszer.De csak az érdekesség miatt.
A verseny követhetetlen és csak egy kis rész látható.Mozogni meg nem lehet közben. Az edzés az jó. Kisebb a tömeg és lehet sétálgatni.
az túlzás hogy motoroztam,inkább gyakoroltam a szárazföldi jetskyzést az a bizonyos hajnali esőzés amibe bekerültél letépte az antennám és reggel a tuján landolt,furcsálltam is hogy semmi adó nem jön be.villanyáram van tarcsiba,szereztem bontóból egy akksit "öccá" amig nincs generátor meg szabályzóm,elvagyok velük.f1ből nekem a boxutca látogatás meg a szabadedzés tetszett,maga a futam nem volt érdekes amikor én voltam,csak hallani lehetett őket látni nem igazán.A vasárnapi nyílt fürdőzés nem volt igazán tervezett,épp visegrádről menekültünk a vihar elől haverom Dorognál leszakadt, megúszta szárazon a mocsok az elsősegélyért meg grat,ez a hozzáállás kellene hogy alap legyen sokunkban,azért a srác legalább "lábon" ment tovább.az akksi sarukat meg 2-3hetente nézzed meg,egy fesszabályzód múlhat rajta,az átmeneti kontakt hiba simán kinyírhatja az elektronikát.ettől nagyobb gondod sose legyen az úton annyi szent
A hétvégét én is a ringen töltöttem. Nagy élmény! Egyszer. Soha többet.Pokoli hangos,iszonyat tömeg,hőség és jó néhány büdös bunkó. Egy Német f@szt fel is löktem mert nem engedte át a fiamat és csak vigyorgott a képembe. Utána már nem volt kedve vigyorogni.
Nem mondod, hogy te motoroztál, EBBEN az időben... Respect ezerrel! Én otthon az ablakon is csak "félve" néztem ki!
Kis füst nem árt, csak mindig legyen hova dugni... az akksi töltőt!
Szombaton voltam horgászni Pilismaróton. Oda és vissza út is érdekes volt. Odafelé amikor mentem az egyik lassabb kanyar (70-80) után belenéztem a tükörbe, hogy nem akar-e letolni valami GSXR-CBR-ZX akármi. Erre pont akkor zakózott mögöttem az endúrós srác, akit még az egyenesben előztem meg. Félreálltam, elsősegély a lábának, de motorral ment haza. Remélem azért azonnal a kórházba ment, mert a lábfeje nagyon nem volt szép!
Hazafelé (hajnali 1 körül) meg valami irgalmatlan zuhi elől menekültem. Így is rendesen megáztam!
Motorom is szívatot! Voltak bizonyos gyújtás problémáim. Konkrétan elment az áram időnként. Másnap néztem, hogy az akkun, a negatív pólusnál nem volt lehúzva rendesen a csavar. Azóta rendesen mükszik.
F1 irgalmatlan feeling volt. Azért ezek nagyon gépek. Nem nagyon tudtam mikor ki vezet és az utolsó 20 percet meg se vártam (a tömeges kivándorlás miatt), de biztos, hogy élmény volt!
nem tört porrá, viszont az a darab ami letört nincs meg :S
tudom nagy hülyeség volt de abban a pillanatban eszembe sem jutott h keressem később meg már mind1 volt..
ide nem tudtam kképet feltölteni, de az adatlapomon megtalálod. Ha tudnáél segíteni nagyon örülnék neki.
Miki
most van időm felrakni képet a keresett alkatrészemről...
a letört rész (pirossal bekarikáztam) nincs is meg. Ezt a deknit szeretném valahogy pótolni, nagyon hálás lennék a segítségért..
Ritka kellemetlen baleset az, amikor a "stabilan elhelyezett" motor némi eső után úgy gondolja, hogy mégse annyira stabil...
Hű, de rég voltam már a dorogi tónál... Lassan ezt is pótolnom kellene!
Nő, motor, strand, koncert, némi alkohol... Mi kellhet még egy kellemes naphoz..
516 km lett a vége és kb. 10-11 óra.
Maradtam az eredeti elképzelésnél: 3-as út, Mátra, Eger, Bükk, majd 22-23-24-es úton go haza.
Mátra fölfelé abszolút full-extra, lefelé (Parád felé) már csak olyan 80-85% körüli az útminőség. Itt már ésszel kellett menni.
Egerig abszolút oké és inkább tempós az út.
A Bükkben Felsőtárkány és Bükkszentkereszt között végig vigyorgás, de csak ésszel, mert itt-ott volt murva folt.
A Lilafüred és Mályinka közötti szakasz viszont nem az igazi... Volt egy 2-3 km, ahol nagyon tropa volt az út és azt hittem sose lesz vége. A kis 1 sávos "erdőgazdasági" utakon, ha be lehetett látni egy szakaszt, akkor viszont nagyon élvezeteset lehetett csapatni.
A Zabar-Cered-Salgótarján közötti út viszont KÖTELEZŐ mindenkinek! Über-fullextrás! Végig vigyorogtam! Legszívesebben mentem volna 1-2 oda-visszát, de a Bükki "erdőjárással" elment az időm, így marad jövőre!
Egy-két fotó szemléltetés gyanánt!
Aki nem motorozik,hallgasson egy kis jó zenét : Luxfunk radio
Az "esős évszak" után megjött a kánikula. Vasárnap megyek (autóstul, családostul )Velencére, holnap meg gurulok egyet valamerre. Már csak az útirány kérdéses!
ilyen apró dolgokat érdemes átnézni a motorodon 1-2 hetente,folyadékok,keréknyomás,akksi saruk,világítás és akkor nem nagyon érhet meglepetés
Gyülölöm a tömeget és ez most csak megerősödött bennem.
Na mind1, ez is kipipálva és mindenképp élmény volt! Egyszer!
Jövőre jöhet, ami tényleg érdekel: MotoGP / Superbike.
Az komoly! Nekünk -2 cserép. Nagyon brutál viharok vannak egyébként mostanság. Az se volt semmi, amit megelőztem, az meg főleg nem, amibe te belekeveredtél. Tiszta murva még most, szerdán is egy csomó útszakasz. Nagyon észnél kell lenni!
Plusz 1 akksi (ráadásul ócsóé)... Te se mész a szomszédba találékonyságért!
Box utca látogatásról nem csodálom, hogy élmény volt. Ott azért tényleg méterekre vannak tőled ezek a gépek. Kicsit nekem egyébként fura volt, hogy "picik". Westendben láttam még anno V12-es Ferrarit és Renault-ot, na azok azért ennél jóval nagyobbak voltak. (szerintem)
A hangjuk fullos. Lementem közvetlenül a pálya mellé kb 10-15 m-re az aszfalttól. Na ott csak 15 percet bírtam és még 1 óra múlva is zúgott a fejem, de azért ezek a hangok...
Jövőre? jönnek a turbósak, az azért más típusú hang!
Egy másodpercig se jutott eszembe, hogy ne álljak meg. Anno amikor én zúgtam, akkor is megállt rögtön vagy 5 autó, hogy minden oké e és miben segítsenek. Tényleg ez kéne, hogy természetes legyen.
Akkor egy újabb tétel (saruk), ami fölkerül a "rendszeres ellenőrzések" listájára.
Na majd legközelebb:)
Ahhoz lehet hasonló,hogy ha levennéd a dobot a motorodról és a leömlőt csőgázon beledugnád a füledbe
Valóban ki kell menni egyszer.De csak az érdekesség miatt.
A verseny követhetetlen és csak egy kis rész látható.Mozogni meg nem lehet közben. Az edzés az jó. Kisebb a tömeg és lehet sétálgatni.
A hétvégét én is a ringen töltöttem. Nagy élmény! Egyszer. Soha többet.Pokoli hangos,iszonyat tömeg,hőség és jó néhány büdös bunkó. Egy Német f@szt fel is löktem mert nem engedte át a fiamat és csak vigyorgott a képembe. Utána már nem volt kedve vigyorogni.
Kis füst nem árt, csak mindig legyen hova dugni... az akksi töltőt!
Szombaton voltam horgászni Pilismaróton. Oda és vissza út is érdekes volt. Odafelé amikor mentem az egyik lassabb kanyar (70-80) után belenéztem a tükörbe, hogy nem akar-e letolni valami GSXR-CBR-ZX akármi. Erre pont akkor zakózott mögöttem az endúrós srác, akit még az egyenesben előztem meg. Félreálltam, elsősegély a lábának, de motorral ment haza. Remélem azért azonnal a kórházba ment, mert a lábfeje nagyon nem volt szép!
Hazafelé (hajnali 1 körül) meg valami irgalmatlan zuhi elől menekültem. Így is rendesen megáztam!
Motorom is szívatot! Voltak bizonyos gyújtás problémáim. Konkrétan elment az áram időnként. Másnap néztem, hogy az akkun, a negatív pólusnál nem volt lehúzva rendesen a csavar. Azóta rendesen mükszik.
F1 irgalmatlan feeling volt. Azért ezek nagyon gépek. Nem nagyon tudtam mikor ki vezet és az utolsó 20 percet meg se vártam (a tömeges kivándorlás miatt), de biztos, hogy élmény volt!
tudom nagy hülyeség volt de abban a pillanatban eszembe sem jutott h keressem később meg már mind1 volt..