Helló!
Bocs, hogy eltűntem, de nem voltam itthon hétvégén, hétköznap meg meló van látástól....
Hű, de kibővült az útvonal....
Bocsi, de nekem menet közben be kell iktatnom egy rokon látogatást, így én mindenképp fordítva csinálom kört és a Börzsönyt most kihagynám, mert arra már voltam nem olyan rég!
Nekem 90-95%, hogy ez a vége: http://goo.gl/maps/uFYq
Lehet, hogy akkor majd összefutunk valahol menet közben!
Előbb hozzád kellene végre eljutnom,hogy egy kicsit piszkáljuk meg a karbit ,mert jó-jó a gépsárkány,de szerintem többet is tudna...
Szombatra pedig elviekben már van program a felvonulás előttre és utánra is.(mellesleg a siralmas anyagi helyzetem egy ilyen túrát nem tesz lehetővé )
"JÚLIUS 21 SZOMBAT!
A felvonulás délután 3-kor indul Pécel-Rákosmente területén.
A felvezetést és a kísérést az Útvonal Biztosító Egyesület adja!
Programok egész nap 10,00-tól!"
Ha esetleg valakit érdekel...Jó idő esetén én megyek
hát amúgy mikor teszteltem a 600-as honda robeszt, én eléggé nagy batárnak láttam magam alatt Amúgy, emlékszem, mikor vettem régen a 250es FZR-t (250 sornégy, 17000 max rpm...), biztos nem mertem olyan nekiindulni pl egy 1200km-es görög útnak, mert ki tudja bírná-e, közben meg lenyomtam vele majdnem 30ezret minden hiba nélkül, városi, meg pályázós nyúzásban, amihez képest egy túrán alig kap a gép.
Újra átrágtam magam a hétvégi útvonalon. Sztem baromi hosszú.
Nem tudom,h ezt egy nap alatt hogy lehet normális tempóban teljesíteni.
541Km,az benzinben Kb:14000huf
végülis igazad van.bocsi,elvakult túra buzi vagyok,nekem a "túragép" egészen mást jelent:nagy batár,jól pakolható,erős,strapabíró.az enyém vidáman elporoszkált 4-5l-el,igaz finoman csapattam neki,amikor racsing van akkor a 10et is beszívja de akkor nem érdekel semmi csak az élmény. véleményem szerint egy középkategóriás 4-500ccm es motor elég kell legyen erre,persze a külföldi túrához ismételten mondom,nagyon pacek állapotban kell lennie,külföldön nem olyan motoros barát árak vannak országúti mentés terén mint itthon,ami szintén nem olcsó
mert mennyire okoz gondot egy 400-as robesznek a 90, vagy 120-30? szerintem semennyire, és ha valóban túrázni akar, kis fogyasztással, nem láncotkenegetve a hegyekben, gyorshajtásos büntik nélkül, akkor...
hamár robesz,mentem már 400as burgmannal,városban meg az agglomerációba jó poén,kiugrani solymárra pestről,de azért egy ilyen több ezer km-es tűrát nem vállalnék be vele.még a sajátommal is úgy vagyok hogy elég patent állapotban kell lennie ha külföldi túrára készülnék,kint elég drága a mentés,alkatrészek,lényegében bármi
és vonattal terveztétek az utat? de most komolyan,500ccm alatti strapabíró motort nem ismerek,és nem sok bizodalmam van hozzájuk. strapabíró motornak kell lennie,jó hűtés,fékek,pakolható,kényelmes közepes keménységű futómű.fogyasztás kéztől függ lehet alkarból és csuklóból is gázt adni,ha normálisan járnak egy 500assal 4-5l-el beéri
sziasztok valaki tunda nekem modnain oylan tura motort ami kibirja azokat a 2 hetes turákat pl le horvátországba aztán két hét mulva szlovákia prága esetleg lengyelország szerbia szlovénia és jo a figyasztása? és 400 ccm3 alat van?:SSS
Hoám jöhetsz szinte bármelyik délután.
Sajnálom,h nem tudsz jönni.