Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

El vagy tünve.Szóljá hozzá te is a túrához:)))
Apám ez nagyon jól hangzik meg néz ki,én tuti megyek és remélem többen leszünk.Ha nem akkor sebaj,de tetszik az útvonal,és hánykor akartok indulni,?
Catpee-eltüntél mi van veled?
MajomKutya is?te is gyere,ott a helyed!
Ja és Misi is!
Cső!

Nem szeretném kihagyni.
Az útvonal terv Tahitótfalutól-Lillafüredig,mellékelve.
Visszafelé Egerből a mátrán keresztül Gyöngyösig,majd a régi hármason haza.
Ez csak terv!
Ok, me láttam ma egy kék Hornetot, elég ritka a kék azért gondoltam hogy te lehettél:)))Ten nem túrázol 21-edikén?
nem-nem... Feltem ma az esotol, aztan kocsikaztam...
Nem vágtattál ma az üllőin a klinikáknál?olyan 2 fele?
Akkor ez azt jelenti hogy nem hagyod ki ?fasza!örülök neked:)
Okés FZR.... És hozzád merre tudok csapódani? :)
Szaasztok!

Papiron a zsebemben van a jövő heti gurulás vázlata. Este megpróbálom összerakni és benyújtom ide a Nagyérdemű elé.
A részleteket utána megbeszéljük.
30 év még autóba is sok nemhogy motorba,és amikor egy temetni való szörny otthagyja a népet,az igazán hízlalja a májat ezért igyekszem rendben tartani az asszonyságot,nem terveztem váltani én se,jó pár évig marad a vas,szerintem :)
Jövőhét szombatra tervezünk egy hosszabb gurulást.Olvass vissza és ha gondolod csatlakoz.!
Hát igen lámpánál azért mindig állva maradnak az emberkék nálam is.De nálunk is úgy álla helyzet hogy még jóideig megmarad a mostani vas.Én nagyon megszerettem,és nem kéne másik.
na, majd csapódsz hozzám
Sziasztok! Érdeklődnék szombat estefelé hol lehetne Budapesti motorosokhoz csapódni? Új vagyok Pesten nem sok az ismerős motoros. Középkategóriás sportmocival lennék.
Köszi! Széles utat,teli tankot!
Hát én is barizok,dde nekem is változott a helyzet meló ügyben és már csak a délután működik a Barizás
amúgy a váci utcában dolgozom, és zuglóban lakom... szal a váci-nyugati-hősök-zugló tengelyen bárkivel szivesen barizok
Hát sajnos mindenki idő hiányban szenved:(((
Én is mennék, csak idő nincs, meg lét kéne találni a motorra még
de jót motoroztunk az asszonnyal... vagyis ő robogózott. Egy csomó motorost láttunk itt zuglóban
öreg motor nem vén motor:) egyetlen érzés hajt amikor beállok a pirosnál,és flegmán lenéznek hogy mit akarok egy bontószökevénnyel? :)) aztán jön a meglepi amikor állóból otthagyom a sort.nem szoktam szét trepnizni a gépet,meg hát sok a trafi,de néha jól esik,megszerettem :)anyám meg párom is már úgy beszél róla mintha családtag lenne .múltkor egy rendőr motorossal játszottam,50es táblánál koppra 50ig elrajtoltam majd bevártam.előzött majd én is.macska-egér harc
Meg is értelek,én is el keskenyednék ha 1 hónap után sem menne.De szerintem a régi vasak biztos hogy jó anyagból vannak de sok a nyűg nem gyártanak má alkatrészeket......stb.
De amúgy a 90 es évek gyártmányai még mindig azok,kemények, nagyok és erősek,
Én is szeretem a régi és klasszikus dolgokat.de néha az ész legyőzi a szeretetet és úgy dönt az ember:)))))
Hát Mátrára Jó lenne ha nem esne és minél többen mennénk,de nem nagyon van jelentkező,eddig elviekben 2-3 ember megy csak....
De hátha össze verődik egy jó banda
a gond ott volt hogy beteges mániámmá váltak az antik cuccok,mert azok még anyagból voltak.mielőtt motort vettem,sokat olvastam nézelődtem, sv,gsf,cbr,xj sorozatokde ezek az újak müanyag játék motorok a régi vasakhoz képest,marha jól néznek ki,kényelmesek,könnyűek nagy teljesítménnyel,de hamar széthullanak sajnos.ezt az öreg bringát úgy itéltem meg hogy kevésbé kókányolt,de sajnos vannak brutálisan elcseszett házi barkács megoldások.ez a gsx blokk beépítés csak hab a tortán,minden hasonlít de mégse,ráadásul ez a blokk borult vagy nem tudom mi,mert a gyújtás deknijének összes menete ki van tördelve,úgy kellett feltöltetni hegesztéssel és be tőcsavaroztatni.mivel ez már újabb széria,van benne olaj hőfok és nyomás visszajelző is,a két gomba fel lett cserélve,illetve a nyomásvisszajelző csatija le lett törve..no komment,a túloldalt folyik az olaj.imádok bütykölni,ez a szakmám is egyben de egy bő hónap után most már mennék is vele nem csak nézegetném.a Mátra túrára meg térjünk vissza ha aktuális illetve az én gépem is talpraáll véglegesen
Hát ne add fel, jó lesz majd csak.De ez az átka a régi gépeknek gyakrabban mennek tönkre.És siess vele mert menni kell Mátrázni!
változtatja,egy bizonyos tartományba amit teszem azt 95ös bengához kalibráltak. az etz-n 2,8mm volt FHp előtt sima benzinnel,ugyanez etanollal majdnem 5mm.a karburátorba is a fúvókákat bőviteni kellett hogy egyáltalán menjen,alkohol jobban párolog mint a benzin,jobb a kompresszió tűrése,alacsonyabb hőfokon ég
ha nem jár akkor nem folyik :) 2 napja gyomorgörccsel küzködök,ma már nem építgetem tovább,egyre jobban el vagyok keseredve pedig már majdnem kész.még mi a szent szar mehet tönkre benne? :D