sziasztok valaki tud egy olcso munkadijas szerelöt pesterzsébet környékén van egy ksi probléma a motorommal nem tudommivan vele van hogy csinálja van hogy nem annyiaz egész hogy amikor megyek menetközben semmibaj de amint elkezdek lasitani vissaváltani stb akkor van hogy egyszercsak leesik a fordulat és hiába huzom a gázt meg váltogatok leáll és nem tudom miért aztán amikor leál akkor utána üresberakom és egyböl indul öninditora
multkor lementünk hajogyáriig és amikor piroslámpa volt megáltunk és hiába tartottam a fordulatot 4 5 ezeren huzta kicsit a gázt hog yne áljon le akkor is leált:SSSS én trafora tippelek de öszinténmegmondom nem tudom jah és még valami ha berakok az eseménynaptárba egy rövid gurulást van valakinek kedve besegiteni rövid kis utvonal vezetönek vagy akármi pl lurdytol elindulunk fel szentendre természetesen át mennénk hösökterén ot megálnánk jo hosszu sorba ha sokan jönnek onnan pedig szentendre és vissza egy laza kis gurulás
Én mindig jót gurulok
Aki a Szentendrei úton jár, figyeljen, mert mostanában elég gyakoriak a paparazzik.... A Cora magaságábal lehet, hogy lelőttek a minap... Nem tudtam megfigyelni, hogy volt-e eszköz a vesztegelő rendőrkocsiban, kicsit elmambultam...
Ma meg egészen bent a Vár pláza vagy mifene magasságában mértek. Ez utóbbi déli irányba Buda felé nézett és szerintem a bemenő forgalmat mérte hátulról. A lényeg, hogy nem a motor után fordulós fajta, hanem fix volt...
Ok, azon leszek,arra gondolok hogy mikor a védő burkolatot raktam vissza meg húztam a gyertya kábelt.De most gondosan figyeltem arra hogy véletlen sem érjek hozzá.Ha igy is megadja magát akkor bilincsel rászorítom, nem tudom jobbat:))
Hát uram a gond megoldódott:))))én nem tudom miért vagy hogyan de nem ereszt a tömités:))))úgyhogy még várok, de lehet hogy egy szilikonozást majd megejtek ha lesz hozzá időm és kedvem:)))
De kiderült hogy ismét a gyertya pipa volt a ludas, tehát ezzel kell majd valamit kezdjek, egyenlőre vissza nyomtam,de a pipából kiesik a kábel, szerintem ha felmelegszik kitágul,és azt fogom megoldani és akkor minden zsilett lesz:))
Nem olyan vészes az úszóházon a tömítést kicserélni,ráadásul neked a tank is könnyen lejön.Ha nem akarod megvenni a tömítést,akkor én a Loctite szilikonzsírt ajánlom,mert mindenféle tömítés helyettesíthető vele,és az ára is kedvező:1400Ft.Természetesen én a gyári tömítést ajánlanám,és mindegyiken cserélni.
Ha eszi a gyertyákat az viszont nem jó jel ,kellene kompressziót mérni,szelephézagot ellenőrizni.
Ok, holnap leszedem a tankot és megnézem a gyertyát,és akkor okosabb leszek, hidegen csinálja hosszabb állás után,de egy ki idő után abba marad.de van hogy nem és ennyi.......
Azt a tömitést még vadászom egy kicsit hátha találok, ha nem akkor marad a te tatikád:)
A gyertya a legkevesebb.Az van bármikor. De úszóház tömítés,ami neked ereszt,az már nehéz ügy.
A Louis-nál néztem javtó készletet,de a Te motorod nincs a listában
Az enyémhez sem volt. Illetve 2 hónapot mondtak a Bázis motornál.
Ezért amikor porrá szedtem őket.Megtisztítottam a tömítő felületet és megsziszoltam az úszóház tetejét,majd a tömítéseket bekentem szilikonzsírral. Ereszt-e nem tudom.Azóta sem vettem le a tankot.
A háromhengerezést mikor csinálja? Hidegen,hidegen hosszabb állás után,vagy állandóan?
Ducati tanktáska elfér benne egy bukosisak is akár térképtarto és vanhozzáesözsák is árat mondj te és megegyezünk irj egy árat te mire gondoltál hejasnorbert@freemail.hu vagy csörgesmeg és felhivlak 06husz9960038
multkor lementünk hajogyáriig és amikor piroslámpa volt megáltunk és hiába tartottam a fordulatot 4 5 ezeren huzta kicsit a gázt hog yne áljon le akkor is leált:SSSS én trafora tippelek de öszinténmegmondom nem tudom jah és még valami ha berakok az eseménynaptárba egy rövid gurulást van valakinek kedve besegiteni rövid kis utvonal vezetönek vagy akármi pl lurdytol elindulunk fel szentendre természetesen át mennénk hösökterén ot megálnánk jo hosszu sorba ha sokan jönnek onnan pedig szentendre és vissza egy laza kis gurulás