így van,karbi gányolás,gyertyakábel csere,de mindenek előtt megnézem a légszűrőházat mégegyszer tüzetesen,hátha az szórakozik hogy szétcsúszott valahol,volt már ilyen tünet,a túl szegény keverék miatt durrogott mint az állat váltáskor,amióta rajta a légszűrő rendesen azóta nem csinálta csak most kezdte el pár napja
Kb. így vagyok én is vele, hogy aha, ez is megvolt (+megúsztam) és innentől még jobban figyelek...
Akkor meg is van a hétvégi program? Kis karbi tisztítás, stb.
Úgy is sz@r idő van, nincs is hangulatom motorra ülni.
Mondjuk holnapra 30 Fokot mondanak...
Így vizes úton nem siettem, de 50/4T-vel lehet, hogy más tempónk lett volna...
A DRZ-d viszont odaverős, főleg így SM-esen!
Pont múltkor néztem egy videót valahol, ahol egy szerpentinen küldik egy DRZ-vel, hááát nem gyenge!
A poén, hogy mire rászántam magam, hogy elinduljak, kb. este 6, addigra nálunk is eleredt....
Csak egy keveset esett, így 7-re föl is száradt. Gondoltam benézek a városba, akkor már úgy sincs forgalom, stb. Kiérek a Bécsi útra, tiszta víz végig. Elmentem az Euro Centerig, majd megfordultam és irány haza...
akkor neked is vannak élményeid,tanulópénznek jó amig nem sérül senki,igyekszem más helyett is figyelni,de van amikor nem sikerül.nemrég értem haza melóból kicsit nyügös voltam már,a motorom legújabban üvölt mint a sakál,és annyi erő van benne mint egy 125ös robogóba,valahol a karbiba lesz valami gány,vagy a gyertyakábelek már teljesen hazavágódtak,mert ciripel az összes
Akkor lassan vége ennek a kavarodásnak és jönnek valamivel nyugisabb napok... Reméljük addigra már az idő is újból jó lesz!
A teli piros nekem is megvolt már motorral... Mentem Szentendrén a 2x2 sávoson a belső sávban. Tükörben látom, hogy autós intenzíven közeledik mögöttem. Gyors megelőztem a szélső sávban haladót és kihúzódtam elé a szélső sávba. Ekkor látom, hogy az autós is kihúzódik a szélső sávba és beállt fél méterre a pics@mba. Nézem a tükröt folyamatosan, hogy ez most mire jó... Egyszer csak eltűnt mögülem. Ekkor előre néztem és láttam, amint épp átmegyek a piroson. Azonnal benéztem jobbra, szerencsére 4-5 m-re volt az első autó.... Elég para volt...
Budapesten eddig össz-vissz kétszer húzták rám: egy teherautós (biztos holttérbe voltam) és egy román Vito. Neki megköszöntem!
Ha már sztorizok, ami még para volt, az a BP Szentendrei út. Pirosnál beállt mellém egy motoros, valami régebbi, de szép sport motorral. Mivel ő se sietett, így én is kis gázzal indultam és lassan mentem. Ha olyan normál ütemben indultam volna, akkor pont telibe vert volna oldalról a piroson átszáguldó f@szkalap...
volt már rosszabb is a helyzet,de most egy kis lazulás lesz,kezdek becsavarodni lassan a róberkt károly lehel út kereszteződésnél benéztem egy tali pirosat,makkom volt hogy nem jött semmi,fáradtan nem motorozunk többet,inkább busz vagy gyalog nem akarok fasirtot csinálni magamból meg a motoromból
4.-ben 60-nál lassabban nemigen szoktam menni. Nem is tesz jót a motornak.Csak erőlködik.A Tied persze vmivel erősebb mint az enyém.
Ha van DPF lámpa akkor sztem kikéne gyulladnia gyujtás ráadásakor.Vagy nem
De ha alánézel és van benne akkor látnod kell egy katalizátor szerű vmit,csak nagyobbat,közel a motorhoz.Van benne két lambda szonda szerű tünemény a két végén, és néhány vékonyabb cső is megy rá.
Nincs ilyen gond,sőt mintha pörgősebb is lenne valamivel,csak előtte megszoktam hogy 4esben megyek 40ennel:) és ha odahúztam neki elindult, de most vissza kellett tenni 3masba mert nem ugrott meg, szóval nem gond egyenlőre jó igy:)))
Ja és kössz az infót a DPF-ről,de ha a nem kell tisztiani akkor honnan tudom hogy van e benne?ha csak rá forditom a gyújtást akkor kijelzi?
Szuper! Örülök,h valamit elértünk.
Ha indulásnál,vagy alacsony fordulatról gyorsításnál kicsit lustábbnak érzed akkor nyugodtan tekerj ki egy felet alul a keverékszabályzó csavarokon.Kicsi folytószelep nyitásnál még az alapjárat rendszer is beleszól a motor rugalmasságába kicsit.Utána már nincs szerepe.
Ha jól emlékszem akkor egy DPF feliratú lámpa jelzi a szűrő takarítás esedékességét.Közben összeszedtem a gondolataimat......
Lehet manuálisan tisztítani,ahogy mondtam is.De az nem occsó.
Elótte viszont olajcsere,majd ki kell ütni a szervízt és akkor Ő maga megcsinálja elvileg azzal,h extrém módon megönti gázolajjal.De ahoz autópálya tempó kell asszem 8-10 percig.Amíg nincs kiütve a szervíz nem tisztítja ki magát,mert az őreg olaj nem viselné el a sok elégetlen gázolajat.
Egyébként hol tudtatok eltévedni? Én sosem tévedek el sehol.Csak nem biztos,h elsőre oda találok a célhoz
Nagyon nagy külömbség van,érezhető a változás,vissza vett a keverékből is és az is érezhető mert sűrjebben kell vissza váltani, de ez nem gond ha kevesebbet fogyaszt.
Ismerősömnek a TL1000R-je az után kezdte el, hogy rádobott egy teljesen nyitott dobott és egy nyitottabb légszűrőt.
Vagy a kipufogó durrog?
Az nekem is szokott, csak nekem a nyitott dob miatt!
Holnap délután szerintem gurulok egyet valamerre, főleg ha jó idő lesz! Na de merre...
Akkor meg is van a hétvégi program? Kis karbi tisztítás, stb.
Úgy is sz@r idő van, nincs is hangulatom motorra ülni.
Mondjuk holnapra 30 Fokot mondanak...
A DRZ-d viszont odaverős, főleg így SM-esen!
Pont múltkor néztem egy videót valahol, ahol egy szerpentinen küldik egy DRZ-vel, hááát nem gyenge!
Csak egy keveset esett, így 7-re föl is száradt. Gondoltam benézek a városba, akkor már úgy sincs forgalom, stb. Kiérek a Bécsi útra, tiszta víz végig. Elmentem az Euro Centerig, majd megfordultam és irány haza...
Álltam a műhelyben és vártam,h haza tudjak menni.
ne nagy elmeny
A teli piros nekem is megvolt már motorral... Mentem Szentendrén a 2x2 sávoson a belső sávban. Tükörben látom, hogy autós intenzíven közeledik mögöttem. Gyors megelőztem a szélső sávban haladót és kihúzódtam elé a szélső sávba. Ekkor látom, hogy az autós is kihúzódik a szélső sávba és beállt fél méterre a pics@mba. Nézem a tükröt folyamatosan, hogy ez most mire jó... Egyszer csak eltűnt mögülem. Ekkor előre néztem és láttam, amint épp átmegyek a piroson. Azonnal benéztem jobbra, szerencsére 4-5 m-re volt az első autó.... Elég para volt...
Budapesten eddig össz-vissz kétszer húzták rám: egy teherautós (biztos holttérbe voltam) és egy román Vito. Neki megköszöntem!
Ha már sztorizok, ami még para volt, az a BP Szentendrei út. Pirosnál beállt mellém egy motoros, valami régebbi, de szép sport motorral. Mivel ő se sietett, így én is kis gázzal indultam és lassan mentem. Ha olyan normál ütemben indultam volna, akkor pont telibe vert volna oldalról a piroson átszáguldó f@szkalap...
tudnátok ajánlani egy jó és olcsó szerelőt, aki nem jön zavarba egy DRZ-től?
Köszi!
Ha van DPF lámpa akkor sztem kikéne gyulladnia gyujtás ráadásakor.Vagy nem
De ha alánézel és van benne akkor látnod kell egy katalizátor szerű vmit,csak nagyobbat,közel a motorhoz.Van benne két lambda szonda szerű tünemény a két végén, és néhány vékonyabb cső is megy rá.
Ja és kössz az infót a DPF-ről,de ha a nem kell tisztiani akkor honnan tudom hogy van e benne?ha csak rá forditom a gyújtást akkor kijelzi?
Ha indulásnál,vagy alacsony fordulatról gyorsításnál kicsit lustábbnak érzed akkor nyugodtan tekerj ki egy felet alul a keverékszabályzó csavarokon.Kicsi folytószelep nyitásnál még az alapjárat rendszer is beleszól a motor rugalmasságába kicsit.Utána már nincs szerepe.
Ha jól emlékszem akkor egy DPF feliratú lámpa jelzi a szűrő takarítás esedékességét.Közben összeszedtem a gondolataimat......
Lehet manuálisan tisztítani,ahogy mondtam is.De az nem occsó.
Elótte viszont olajcsere,majd ki kell ütni a szervízt és akkor Ő maga megcsinálja elvileg azzal,h extrém módon megönti gázolajjal.De ahoz autópálya tempó kell asszem 8-10 percig.Amíg nincs kiütve a szervíz nem tisztítja ki magát,mert az őreg olaj nem viselné el a sok elégetlen gázolajat.
Egyébként hol tudtatok eltévedni? Én sosem tévedek el sehol.Csak nem biztos,h elsőre oda találok a célhoz
Érezhető vmi különbség? Az enyém pl 3000alatt dadog, gázfröccs és megy tovább.
Jót mentünk mi is tegnap. Néha nőtt a feszültség,volt 220-230 is
Én meg hétfőn kezdek az új munkahelyemen, így csatlakozom a motorral munkába járók körébe...