Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali

Tanácsot szeretnék kérni egy 2003-as évjáratú Tuon megvásárlásában. Az elmúlt 4 évet motor nélkül töltöttem ( új motoros született a családban), előzőleg csak Honda-kat (VFR 750, VFR 800, XX )hajtottam. Haverjaim szerint egy perverz ötlet japán márka helyett olaszt választani, de a V2 hangja nagyon megfogott. A Tuono-t inkább városban
és körzetében (Bakony kanyargós útjai) szeretném használni. Több helyen olvastam az alacsony fordulatszámon a rángatást, ez mennyire zavaró a városban?. Típus hibaként még a hátsó fék hibájáról hallottam, ezen kívül még esetleg valami?
Javasoljátok a fenti célra a Tuono megvásárlását, illetve szívesen fogadnék személyes tapasztalatokat.

Üdv:
Gabor
Veszprém
30/2052666
Évzáró buli az apriliásoknak!
Minde márkatulajdonost szeretettel várunk!
Itt jelentkezhetsz!
vagy cs4ere még egy Aprilia sr 50 factory
Nagyobb
váltása miatt eladó egy 2003-as Aprilia Tuono 50 ccm-es motor.Nagyon jó
tuningmentes állapotban.A motorján nincs olajfolyás, szép hangja van.
Rendszeresen karbantartott és garázsban tárolt. Arrow túrakormánnyal és
új láncszettel. Az irányár: 350 ezer ft. Tel.:06-70/576-3256 csere érdekel valami cross gép 4t 400cc -tól
Mint egy bmx fejidommal
Helló eladó egy aprilia tuono 50 es
Igen ez teljesen igaz:)
Attol függ melyik csőrgőkígyó,de mégjobban attol,hogy ki űl rajta! Van egy barátom,8 éves honda cb 500-al(hintaló) alázza a gixereseket(nem mindet) az euroringen.
Szerintem a hondáságoddal nincs semmi gond a világon!
A motor a lényeg, a márka huszadrendű
Hello!
Nemtudom mennyit segít (szerintem itt a többiek jobban tudják): nekem egy Honda VTR 1000 F-em van. Múltkor padon bemérettem, főtengelyen jelenleg 120 ló (tehát cirka annyi mint a Falco) és a pad szerint 4esben 240et megy óra szerint tiltásnál... terhelve nem tudom, nem szoktam lepörgetni, de 4esben elméletileg el kell mennie a végéig. Az agomotors-nál mérettem, lehet érdemes ellátogatnod oda h fény derüljön valamire, esetleg beállítási problémákra.
Ha tévednék bocsi, és azért is h Hondás lévén írkálok, de érdekel az Aprilia:).
Ugy oszintén! ki?tudja kimotorozni a gépe maximumát kozúton?olvastam 600gsxr -es csavot aki csak palyazik-meg o is bevallotta h kozuton is eepen eleget tud!szoooval....
enis nyomtam le a FZRemmel 600RR -t. 3 kanyar es mar integetett hogy mennyek eloore nyugodtan
Jó volna már fotókat látni a gépről! Milyen színű, stb!
Hali tocka!
Ne örülj nincs abs ! Amit látsz a km óra jeladója!
Igazad van, nem is ellenfelet keresek :)
sose voltam olyan nagyképűs.... csak kíváncsi vagyok hol "áll" a motorok között a Falco.
Nagyon tetszetős darab, mert ezzel élvezni lehet a gyorsulást, a tájat, a hangját,. minden megvan benne.
már csak 2kell aludnom és talán lesz rendszámom

jah: észre vettem, hogy a hátsó féknél van egy jeladó (abs)? mert ha rá állok afékre még akkor sem blokkol.Ez azért is érdekes mert a jeladó előtt a féktárcsa körül nem találok bordákat amiről tudná hogy pörög a kerék...
nekem ez furcsa.Most akkor van benne blokkolásgátló, vagy csak úgy van beállítva a fékem?
Ez van :)
Hali tocka!
Örülök,hogy sikerült megtalálni a gyíkját a gépnek !Amennyiben seggrakétát keresel nem jó választás volt a falcó !Gsx-r 1000!...Az már igen!... Ez a motor arra való hogy jókat csavarogj relatíve nagy tempóval relatíve kényelmesen!
Én egy szezonzot végigmotoroztam vele ,de még most sem tudom kimotorozni amit ez a motor tudna!
A motorostársakban/motorokban/ meg szerintem ne ellenfelet keress hanem barátokat! Hiszen ez az egész erről szólna !Különben már éngem is nyomtak le 400-as szupermotóval a mátrába,de volt olyan is hogy a 600-as gsx-r nem tudott megelőzni pedig nekem akkor 650-sv volt a fenekem alatt!Úgyhogy ez a motor összehasonlítgatás is eléggé pilóta függő!
Hali!
végre gép elé kerültem.

Megcsináltam a mocit. Rájöttem a bánatára.
Tank le, szűrőt kivettem, kompresszorral kifújattam, gyertyákat kicseréltem( ez első hengeré valami iszonyat rossz helyen van!) majd mikor raktam össze észrevettem hogy az üzemanyagcső bevolt szorulva a vázhoz és össze volt nyomódva (aluminium). fogóval kinyomkodtam a görcsöt. Összeraktam és mintha kicserélték volna a motorom. Jobban megy . bár 199 Km/H 4.végén, ami szerintem sok :) mert még 5,6. de sajnos 5.6 végén old a kuplung és nem viszi át az erőt. felpörög.... pedig kíváncsi vagyok mennyit megy.....
mert 4.ben 200?
mind1. cserés. majd ha lesz hó kicserélem.

Szerdán Go műszaki, regadó, rendszám.
Aztán jó volna veletek találkozni, hogy leteszteljétek a motorom mert nekem nincs viszonyítási alapom hogy megy....

szerintem állatgép, de 1000ccm hez kicsit fura hogy mehetne jobban is.(persze nagy a szám) de sor4ben ez rakéta.....
kíváncsi lennék az új RSV4 re! nah az..... most a v4 lesz a trendi? Vagy mi?Ducatti is nyomja, VFR....

jah: A ducatti Moster milyen ellenfél lehet? csörgőkígyó

Remélem idén tudunk gurulni közösen.


Kátyúmentes utat nektek! Jah: és kerüljétek a fehér Suzuki Sifteseket mert mind KAMIKAZE!
Nahát Harpi!
Még egy falco!
Te meg panaszkodsz?
Lessz évzáró buli! Odaát próbáljuk szervezni! Hívd az új falcos- srácot is
Na akkor sok sikert a szerelgetéshez! A mátrát gondolom nem erre az évre gondoltad,arra már szerintem ne tervezz! Főleg egy ismeretlen motorral hideg időben! Nem jó párosítás ! vfr 800 ? Érdekes pont ma zavartam meg egy 2005-öst! Sehol sincs a falcohoz!Ez a gép nekem nagyon tetszett míg ki nem próbáltam ! A vvti rendszer egy tragédia! Alúl nem megy 6800-tól meg mintha segbe rúgták volna!

az jó volna :)

bár én még suliba járok és rendszámom sincs még :( most jöttem eredetiség vizságról, holnap megyek műszaki időpontot kérni.Felhívtam ismerősöm aki szerelgeti a motorokat és RSV je van. mondta hogy takarítsam ki a szivattyút, szűrőket, és tank benzinhez tegyek injektor tisztítot.Majd 4gyertyát és tennem kéne bele 15000km mentek...
állítólag szelephézagot kellene állítani (30eKm)nél.... Másik motoros szerelő mondta hogy tegyük fel nála padra és meglátjuk mit tehetünk....
végre most 211mentem, de az 5ikbe vitte 8és fél ezerig, aztán elváltottam és szinte megállt a mutató annyra nem gyorsult.... városban, visszaváltásnál is be-be pöccög, köhög...
Ez van
de szeretem az Apriliát
Majd sztem a jövőhéten :)
MEghívtak már a Mátrába egy Vfr -es srác.
Tényleg: 2007 VFR mennyire "ellenfél"? mert ugye V4...
Hali tocka!
A mosás utánni efi a légbeömlőnél lévő,légnyomásszenzor hibája miatt szokott villogni!/legalább is nállam !/Teljesítmény csökkenést nem okoz,egyszer meghajtod és kiszárad !A hibakód kiolvasó táblázat meg fel van tolva vagy ebbe, vagy az rsv topicba! Holnap még jó időt mond,esetleg délután valahol félúton össze talizhatunk aztán cseverészünk egy kicsit!
Az a baj hogy beletettem 700km-t és most kijött rajta. Az EFI felirat vilogott ,de az is csak néha jelzett be. összekötöttem a diagnosztikai csatit és nem ír hibát, ill (1) számot ír.
EFI feliratnál a motor csökkentett módban megy tovább, de eddig nem volt ilyen probléma. A kuplung meg fogyóezköz, nem vészes.
visszább olvastam aforumon az EFI felirat miatt, de még mindig nem jöttem rá miért írta ki, Tény hogy megmostam a motort, de hova jutott víz?
Sziasztok,szükségem lenne 2003-as Aprilia Tounohoz bal oldali rem-air idomra és ugyenezen az oldalon rács az idomba.A képen látszik is hogy mi kellene.Ha valaki tud segíteni szóljon.
Hali!
Mikor megvetted nem próbáltad ki?
Szar a kuplung,rángat.... Ha ilyen szar nem kellett volna megvenni!
Vagy az óta halt meg?
Na mindeggy!
Sok sikert hozzá, keress valami jó mestert!