Hali tocka!
Üdv a falcos táborban,ami igen kicsi Magyarországon! !Sok sikert a motorhoz,balesetmentes km-et , stb...!Először is egy pár tanács ha elfogadod jó, ha nem az is a te dolgod!Ez v2/1000 tehát motorfékre vigyázz!Kerékre jól jön de 6000-nél még rátesz egy lapáttal meg tud viccelni!Ha nyitott dobot akarsz rá tenni epprom csere szükséges,nem nagy lóvé/8-10 ezer/, de sok kicsi sokra megy!Az enyémen aprókavics van, szerintem jó a hangja vele!Falcóhoz nem jó a mille összekötő újjat kell gyártani hozzá/plussz költség/ Lehetőleg ne tekerd el a futómű gyári beállítást mert rohadtúl meglehet szívni mire vissza tekered!Elég nehéz jószág tehát a lassú visszafordítókban birkozni kell vele!A 600-as kategóriát simán elhagyod vele,legalább is én ezt tapasztalom!200km/h-ig az 1000-ekkel szembe sem kell szégyenkezni aztán szép lassan lemarad! Vége 247km/h nyitott vagy gyári dob az eredmény mindig ennyi volt!A sportmotorokhoz képest kényelmes tehát hosszúkat lehet vele menni minden gond nélkül.Fogyasztás nekem7-8 liter között jön ki! Amúgy minden híresztelés ellenére megbízható gép ,de azt ajánlom csak fokozatosan próbálgasd az erejét mert olyan mint a fuvaros ló: ha sokat ütöd belédrúg! !
Egy új Falco-s lennék. 3hete van nálam :)
nagyon bejön a motor :) bár nincs viszonyítási alapom, hogy milyen egy Falco :)
Gumi csere, olajcsere holnap, van benne 30e km, 2000évj. Nektek mi a véleményetek a motorról? végsebesség,gyorsulás,stabilitás? kerekezni jól lehet vele bár 2.ba nem próbáltam.Ti?
még gyári dobok vannak rajta és kicsit idegesít.
Hali Pubec!
Rég hallottam felőled!
Segítséged szeretném kérni !Egy régebbi hozzászólásban írtad, van egy falcós cimbid Miskolcon aki szerette bütykölni a gépét! Jó volna vele össze csörögni,egy két dolgot átbeszélnék vele!
Amúgy mi van veled? Egész szezonba nem nagyon írtál!
Szia Kenyér!
Megtaláltam a képeket.Most néztük meg a melóhelyen a kollégákkal! Eléggé fertőzött csapat, szinte mindenki motorozik sok elismerő mondat hagyta el az szájukat! A Ducatti sport replika viszont nagyon megosztotta a csapatot. Mondjuk nem csodálom !Speciál nekem bejön,bár a veterán /vagy utánzat/ motorok amúgy is a szívem csücske!
Szerintem meg photoshop...
Jövőre leglábbis nemhinném,hogy lessz.
MOst láttam ajövő évi színkombinációkat. Nem faragnák tovább, ha új tuono készülne a porondra. http://www.rsvforum.com/forumH...
Nekem az nem tetszik, hogy olyan bifla nagy eleje van, a hátulja meg kis pöcsköszörű. Valahogy nem egységes a kép. Van még mit reszelgetni rajta... Bár szerintem nem így fog kinézni.
ez igaz, de ha nincs minden városban saját csajom ahova épp megyek, akkor ezt a bevált asszonyt kell citálni magammal (márha van épp gyerkőcpesztra lehetőség nagyszülőtől...), ha kell valami "mindenre használható... " társaság...
egyébként az új tunyóban azért valami tetszik is, az pedig a "maradi" kidörrenő a megszokott helyen
ha tényleg ilyen lesz az új tunyo akkor szomorú leszek, mert nekem nem jön be.... nem látok összhangot az eleje és hátulja között, és megkapta a japános sporthátsót, gyakorlatilag nincs hátsó ülés (könyörgöm, naked gépről van szó, nem sportról! az ember azért (is) vesz ilyet, mert megfordul a fejében hogy néha hurcibál magával valakit és nem a hátizsákjában... és nem kárpótol a plusz akárhány lóerő, mert ami most benne van közel 140, azt sem lehet kiaknázni normál körülmények között (persze pályán jó, én is szoktam használni, igaz főleg csak eringen) de naked gépnél hiába a nagyobb erő és nyomaték, egy bizonyos erő fölött (mondjuk 120-130 le) már mind1 mekkora ereje van, úgysem lesz végsebessége és jelentősen jobb gyorsulása...
Sziasztok!
Idő hiány miatt eladnám Tuono 2005. szeptemberi motoromat ezüst-piros színű mindössze 3500 km-rel. Sérülésmentes, hibátlan.
Ára 1.55 M
Üdv:
G
Hello.
Igen, ezeket mi is láttuk a motoron , a kormányt, de még esetleg valamilyen más hibát, mondjuk valami motorikus hibát fedeztél e fel rajta, még arra lennék kíváncsi esetleg. Amúgy köszi szépen!
hello
5.-én voltam megnézni mocit külsőleg semmi baja de a meglévő hibájának a javítása irdatlan összeg lenne szóval mire honosítod kb 200000+a javítás feltéve ha nem történt vázsérülés. egyszóval nem szabad megvenni hidd el nekem de én is egy profi véleményét kérdeztem komárom honda márkaszervíz tulaját és neki feltétel nélkűl hiszek, amúgy kecsegtető a moci mert gyönyörű allapotú a hangja félelmetes arrow rendszer van rajta, de nem minden a külcsíny nem szabad megvenni.
hello
Hello.
Érdekelne ,hogy mi a véleményed arról a motorról amiről beszélsz, mert mi is néztük.
Felfedeztél e rajta még valami hibát a leírtakon kívül?
Meg ,hogy mikor voltál megnézni a gépet?
Köszi
Amúgy nekem van egy komplett kormánykiflim (alsó, felső, csapággyal) 2004 előtti tuonohoz, a melegítést nem merném bevállalni, nem egy robogó igénybevételű szerkezet.
Üdv a falcos táborban,ami igen kicsi Magyarországon! !Sok sikert a motorhoz,balesetmentes km-et , stb...!Először is egy pár tanács ha elfogadod jó, ha nem az is a te dolgod!Ez v2/1000 tehát motorfékre vigyázz!Kerékre jól jön de 6000-nél még rátesz egy lapáttal meg tud viccelni!Ha nyitott dobot akarsz rá tenni epprom csere szükséges,nem nagy lóvé/8-10 ezer/, de sok kicsi sokra megy!Az enyémen aprókavics van, szerintem jó a hangja vele!Falcóhoz nem jó a mille összekötő újjat kell gyártani hozzá/plussz költség/ Lehetőleg ne tekerd el a futómű gyári beállítást mert rohadtúl meglehet szívni mire vissza tekered!Elég nehéz jószág tehát a lassú visszafordítókban birkozni kell vele!A 600-as kategóriát simán elhagyod vele,legalább is én ezt tapasztalom!200km/h-ig az 1000-ekkel szembe sem kell szégyenkezni aztán szép lassan lemarad! Vége 247km/h nyitott vagy gyári dob az eredmény mindig ennyi volt!A sportmotorokhoz képest kényelmes tehát hosszúkat lehet vele menni minden gond nélkül.Fogyasztás nekem7-8 liter között jön ki! Amúgy minden híresztelés ellenére megbízható gép ,de azt ajánlom csak fokozatosan próbálgasd az erejét mert olyan mint a fuvaros ló: ha sokat ütöd belédrúg! !