hello
Meggyőztetek hogy a tuonot válasszam ne az sv-t ezen beindulva elmentem karincbarcikára a grandemotoros csávóhoz megnézni a tuonot mivel jó árban volt és lassan vége a nyárnak nem érdekelt hogy nincs forgalomba helyezve télen kicsit rendberekom és utána forgalomba helyeztetem. Rengeteg telefonomba került mire a sráccal lebeszéltem hogy minden hibás alkatrészt hozzon meg hozzá kintről hátsó sárvédő index kuplungkar bukógomba (mivel köztudott volt hogy bal oldalán csúszott) ezen kívűl "elméletileg" nem volt baja. Eljött a nagy nap nehezen tudtam időt trailert "szerezni" indulásra készen álltunk 320km. Pont mikor indultunk csörög a telom az eladó közli velem hogy van egy kis baj( egyből egy világ omlott bennem össze) a motoron van egy kis bibi a kormány egyenesben áll a kerék eközben egy kicsit jobbra. Ettől függetlenűl úgy döntöttem hogy elmegyünk és megnézzük ha már ennyit intéztem" mondjuk sejtettem hogy nem lesz minden rendben 750 000ft-ért menet közben felhívtam a komáromi honda tulajdonosát és kikérdeztem a véleményét aki egyértelműen azt mondta hogy nem szabad megvenni. Odaértünk meg kell hagyni gyönyörű látvány fogadott nagyon egyben volt minden ki volt rajta cserélve ami hibás sérült volt gyönyörű állapotú moci fogadott. Mint kiderült a villát tartó elem volt egy kicsit meggörbűlve alig észrevehető módon a srác azt mondta fel kell melegíteni és ki lehet egyenesíteni de persze így sem érdekelt a dolog mert nem egy pénztemetőt akartam venni. Mindettől függetlenűl rendes korrekt volt a srác de amint látom már le is szedte a hirdetést. Mindez nem tántorít el sőt megerősít abban hogy CSAKIS TUONOT vegyek mivel a világ legszebb mocija.
Sziasztok +
Esetleg nézd meg enyhén behúzott kuplunggal (hogy a mikrokapcsoló behúzott állapotot jelezzen a motorvezérlőnek) Ha úgy nem ír EFI-t szinte biztos, hogy a beszívott levegő hőmérséklet-jeladó a hibás. Ez is egy típushiba, könnyen tönkremegy, ha gőzborotvával mossák. Én is cseréltem már egyet, ugyanaz a computerünk van.
Amúgy meg az ülés alatt van egy kerek csatlakozó, ha azt összedugod, kiírja a műszerfalon a hibakódot: http://www.apriliaforum.com/te...
Ha bonyolult, nézd meg a céges honlapot az adatlapomon, van motorszerelőnk is
Én ezt úgy értelmezem, hogy a gyári beállítás az az elzárt (teljesen jobbra betekert) állapottól 1-1/4 fordulattal kifelé (balra) van, de a chip inkább csak egy fél csavarásnyit kíván kifelé (balra) a teljesen elzárt állapotból.
Hali mindenki!
Valaki fordítsa már le ezt a ki@szott szöveget!Azt nem értem, hogy eprom csere után+fél fordulatot javasol/tehát 1egész és 3/4/ vagy vissza kell álítani a co-t fél fordulatra! ?
The mixture is trimmed with air bleed screws. Clockwise closes off the orifice, making the mixture richer. The stock setting is about 1-1/4 turns out from fully seated, but the Factory Pro chip will require that these be closer to 1/2 turn out.
Sziasztok! Kenyér nem ismered véletlenül a mögöttem lévő játékost? Azt hiszem albertirsai. Nagyon jókat mentünk a 21.-i Honda napon de még a nevét se tudom.
Lehet hogy én vagyok birka skacok de én azt hittem hogy ilyen szintű motoroknál az 5.1 olaj az alap dolog .......
Most csináltam a kuplungmunkahenger meg a főfékhenger cseréjét és egyértelmű hogy ilyen olaj került bele.
Azt mondják a menők pályára alap az 5.1,azt is ajánlot sűrün cserélni!Én csak a Tátrán mentem keresztül meg vissza,de mire hazaértem cserélni kellet a fékolajat ,még a kuplungban is megrottyant a lötyi, igaz ez csak 4.1 es olaj volt!
Hiába pumpoltam, nem lett fékem... Egy teli kört mentem motorfékkel, mikorra visszatért a fékhatás.
Utánna vizes csuklószorítóba tekertem a tartályt, és akkor csak félig puhult fel.
Aztmondták próbáljam meg 5.1-es folyadékkal.
Szerintem több dolog is lehetséges. Az hogy hirtelen szennyeződés került mindkettőtök tárcsájára kizárható. Talán az is hogy gőzösödött a fékfolyadék. Szerintem az a legvalószínűbb, hogy a meleg tárcsa megváltoztatta alakját, és szétpofozta a betéteket. Ilyenkor akkora hézag keletkezik a tárcsa és a betét között, hogy a főfékhenger által szálított olaj nem bírja elnyomni a tárcsig a dugókat, majd azok a betéteket.Gondolom egy két pumpálás után visszajött a fékhatás
Pár éve egy R1 tulaj járt így, de ő célegyenes utáni jobbos elött. Neki a csapokon "lötyögős" speciális tárcsája volt. Mert azt hitte az jó......
Mi lehet a baj?
21.-én kinvoltunk páram az rsvforum-ról hondanapon, és nekem is(mille2003) és Balusnak(mille 2004) is
elment a féke. Egyszerüen megszünt a fékhatás.Mansel előt, nem volt túl épületes érzés... nekem még hagyományos, az újabikkon radiális a fék.
5let?
tipp?
Az árat megbeszéljük, nem ezen akarok meggazdagodni, csak ha már nem lesz rá szükségem akkor ne porosodjon a garázsban. Ráadásul ha van vki aki legalább olyan őrült mint én és szereti a motorját akkor talán még segíthetek is.
A Factory cuccai lesznek benne, Öhlins eleje, hátulja, + az OZ kovácsolt alu kerekek, itt ott még tovább is megyek mint a Factory, pontosabban az már kész is van .... radiális kuplung munkahenger és főfékhenger! Eddig se volt szar, de brutális a változás .........
én ebay-ről szereztem eddig minden gépemre állítható rendszámtartót (pusztán optikai látvány miatt, nem hajtom fel annyira, hogy a hatóság ne tudja leolvasni, de sokkal szebb, ha nem lóg le a tartó, hanem már a farokidomnál kezdődik a rendszémtartó) átszámítva 10-25eFt között lehet találni újat, hajrá, sztem minden moccra kötelező, én eddig minden motoromon ezt cseréltem először nem a kipuffanót.... (persze aztán azt is..... )
Ha esetleg vkit érdekel régi Tuonosok, Falcosok közül akkor valószínűleg a télen felszabadul a komplett első futómű a Brembo radiális nyergekkel, féktárcsákkal, főfékhengerrel, fékcsövekkel és a kék kerekekkel (első - hátsó). Ha esetleg akar valaki fejleszteni egyet a gépén az szóljon aztán lehet hogy meg tudunk állapodni ......
Meggyőztetek hogy a tuonot válasszam ne az sv-t ezen beindulva elmentem karincbarcikára a grandemotoros csávóhoz megnézni a tuonot mivel jó árban volt és lassan vége a nyárnak nem érdekelt hogy nincs forgalomba helyezve télen kicsit rendberekom és utána forgalomba helyeztetem. Rengeteg telefonomba került mire a sráccal lebeszéltem hogy minden hibás alkatrészt hozzon meg hozzá kintről hátsó sárvédő index kuplungkar bukógomba (mivel köztudott volt hogy bal oldalán csúszott) ezen kívűl "elméletileg" nem volt baja. Eljött a nagy nap nehezen tudtam időt trailert "szerezni" indulásra készen álltunk 320km. Pont mikor indultunk csörög a telom az eladó közli velem hogy van egy kis baj( egyből egy világ omlott bennem össze) a motoron van egy kis bibi a kormány egyenesben áll a kerék eközben egy kicsit jobbra. Ettől függetlenűl úgy döntöttem hogy elmegyünk és megnézzük ha már ennyit intéztem" mondjuk sejtettem hogy nem lesz minden rendben 750 000ft-ért menet közben felhívtam a komáromi honda tulajdonosát és kikérdeztem a véleményét aki egyértelműen azt mondta hogy nem szabad megvenni. Odaértünk meg kell hagyni gyönyörű látvány fogadott nagyon egyben volt minden ki volt rajta cserélve ami hibás sérült volt gyönyörű állapotú moci fogadott. Mint kiderült a villát tartó elem volt egy kicsit meggörbűlve alig észrevehető módon a srác azt mondta fel kell melegíteni és ki lehet egyenesíteni de persze így sem érdekelt a dolog mert nem egy pénztemetőt akartam venni. Mindettől függetlenűl rendes korrekt volt a srác de amint látom már le is szedte a hirdetést. Mindez nem tántorít el sőt megerősít abban hogy CSAKIS TUONOT vegyek mivel a világ legszebb mocija.
Sziasztok +