Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

melyik kereskedésnél probáltad ki
ma voltam reggel Tuonot probalni, es hat nem ez lesz az en motorom...
A terdem pont a tank oldalso elenel van, kicsit hosszuak a labaim
A kormany alig fordul el, elado is mondta, varosba nem ajanlja.
Hatso ules van opcioban akkora, mint egy fotel - es kapaszkodoval. Szoval nem ez a szuk keresztmetszet, hanem a merete. Nem ferek el rajta.
BKinget meg nem probaltam, ellenben megkerdeztem szalonban, van-e meg V2-es gepuk? Mondtak az OFF Shivert OFF. Es azt mintha ram ontottek volna. Ellenben csak 750-es.

El kell gondolkoznom, mi legyen...
Te városban szeretnél közlekedni egy V2-essel?

Utast akarsz szállítani egy 10 centi széles szivacssíkon?

A másik lehetőség, ami felmerült, a Bking volt erre a célra?

Jók ezek a grimaszos teniszlabdák

Amúgy meg vedd meg a Tuonot és felejtsd el a tejfölösdobozokat (suzuki)
Srácok, vki képben van vele hogy a 2006 utáni Tuonokban hol a rákban van az index relé?
igen, tudom, hogy nem 2-2.2, csak rengeteg mindent adnak hozza, gondoltam azoknak az arat le lehet alkudni, mert nincs ra szuksegem.
mondjuk az, hogy 2007-es, nem erdekel, a szineken kivul azthiszem ugyan az az elmult 2-3 ev tuonoja, nem?
az idei szinek a kockas kek-feher-fekete lenne?
Nem tudom mikori a hirdetés, de ez nem 2008-as Tuono mert akkor már nem volt ez a szin és a kerekek is feketék! Ez 2007es de lehet még nem volt forgalomba helyezve. De ez sem 2-2,2 amit te irtál!
Igen én is néztem a B-kinget, de sztem sok embernek lesz, nem olyan egyedi, bazi nagy, a tonkon azok a kapcsolok.... Meg túl erős is! Ki kéne az is próbálni de nem igazán...
Ebben is van valami. 2.3-ert van Bking, de a tobbihez kepest meg kicsit eros lenne - ha lenne rajta kapaszkodo.
Mindenki kapaszkodjon a vezetőbe, meg a lélekjelenlétébe
Amit irtam, azt a Tuonora olvastam, Bkingrol nincs infom. Hat azert egy kapaszkodo elkelne.
Én sorok között is simán elfértem vele. A mérete nem gond. Szélesnek tűnük, de mindig a kormányvég a szűk keresztmetszet. A kormánya meg nem szélesebb bármelyik naked-nél. Viszont 2-2.2-ér t valszeg nem lesz. Egyébként a hátsó ülés nem kényelmetlen, csak kapaszkodni nem túl könnyű.
Szia!

Olvastam a baleseted, sajnalom - igy utolag is.
A BelaKiraly 2 ok miatt is kiesik: en inkabb 2-2.2-ert keresek motort, illetve a hatso szeknek is 'viszonylag' kenyelmesnek kellene lennie. Sajna a Bkingen nem az. Bar 'annyira' a Tuonon sem. Illetve azt olvastam rola, hogy varosban nehezkes vele kozlekedni, mert a kormanynak eleg kicsi az 'elfordithatosaga'. Ez nemtudom mennyire igaz. Meg nezegetek, mik vannak...
Boccs, hogy így "kívülről" ismeretlenül beleszólok.
Nekem B-King-em, de elég csúnyán összetörtem egy hónapja. Most keresek valamit helyette. Anyagi okok miatt lehet, hogy nem jön össze újra a király és Tuono lesz belőle. De ha 2.5 körül keresel új motort, akkor esetleg próbálj ki egy B-Kinget (van még pár tavalyi akciós darab hihetetlen akciós áron itt-ott). Lehet, hogy nehezebb a Tuono-nál, de 3e-nál már 100Nm-el tol
hat igen, nekem is jovore hazvasarlas (remelem), es akkor lehuzom a rolot egy idore, elotte szeretnem megvenni a motort hosszu tavra.
mondjuk ez nem tunik annyira rossznak.
Hát igen sajna azok régi árak voltak! Most már nem ennyi az ára! De én abban reménykedek, hogy év vége fele már bemutatják az új Tuonó-t és ennek lemegy az ára! ha 2.8 marad akkor nekem sem jöhet össze! Nekem iszonyat bejön a CB1300 is már több éve. A kiállitáson ültem is rajta bnőmmel és nagyon kényelmes és sok rosszat sem lehet olvasni róla! Túrázni biztosan jobb mint a Tuono és van hozzá ABS is!
Nekem is bőven elég a Fazer közútra, de régi álmom egy új motor, amin igazán jól érzem magam! És mikor tegyem meg ha nem akkor amikor lesz rá pénzem. Később majd jön a család, gyerek, autó, ház...
nem tudom mi van vele, vicces mert pont most nézegettem az utvonalakat oda, csodás turát lehet szervezni ez tény, de idén sajnos nem fog össze jönni, elvileg ha jol nyomom év végén vége a sulinak, lesz munkahelyem(vagy nem ), akkor jövőre szivesen kimennék !
Tuono tetszik, küllemre is, motorikusan nem tudom ,nem mentem még vele, de majd kimegyek dunakeszire hátha kilehet egyet probálni, hozzá teszem tavaly már kiakartam ugyan ott probálni, volt vagy 10 db tuono egymás mellett, azt mondták menjek vele az udvarban kicsit feldühödtem és otthagytam őket, röhej volt,,,,ha idén is megcsinálják megmondom nekik a frankot,,,
következő motor vásárláskor szoba jönne, vannak ellene érvek és ellen érvek, de szerintem még pár évig megtartom a kis fazert. jo motor, nem eszik sokat megy, bőven elég közútra szerintem.
sorry, valamiert nem jo a link.
szoval 2.6-ert es 2.3-ert lattam ossz-vissz neten, nem is sok elado van.
cb 1.3 meg 2.49-be kerul. itt mar meggondolom a dolgot, 2.2-ert tuonot vittem volna...
Ha azok regi adatok, akkor igazad van es akkor kb. egy arban a cb-vel. most kb. ennyiert vannak, remelem ezek friss arak.
Na mi az Peti szemezgetsz te is a Tuonóval? Mi lesz amúgy a túrával amit barátod szervez Svájcba? Jössz te is? Vagy lesz belőle vmi szted?
Én ahogy olvasgattam olyan 7-9 litert fogyaszt normál tempó mellett! Amit belinkeltél azok több mint fél éve adatok! Most már nem ennyi az ára, hanem 2.8 millió. Max 1-200 ezerrel olcsóbb. Én imádom a Tuonót, de a CB1300 tuti lenyomná nyomatékgyorsulásban!
lehet, hogy erosebb, de szvsz a karakterisztika miatt a v2 alul erosebbnek hat, meg ha nem is az.
Parancsolj. Tobb szinben is.
viszonylag normál használat mellet mennyit fogyaszt a Tuono
Csak azt a +kb.50kg-ot ne kéne cipelni a CB1300-nak a Tuono-hoz képest.
Nono! Én nem azt mondtam hogy nem megy, hanem azt h a CB1300 tuti jobban megy alulról! És ez biztos mert majd 20 nm-rel több mint a Tuono és alacsonyabban is adja le! De tök más a két motor! A kényelmet nem tudom milyen a Fazerhez képest, mert Tuonon még csak a kiállitáson ültem pár percig, igaz kb 5ször! Nekem mondjuk a Fazeren is mindig elfárad a vállam. Igaz lassabb tempónál általában!
fazerhez képest milyen a kényelem mi az hogy alul nem megy pénteken láttam kettőt is a ringen