Majd meghallgatom az első adandó alkalommal mit is komponál "JÓZSI" a vezényleteddel.
A nyáron döngettünk egy kis kört Mao-n, 2 nap alatt 1150km, cimbi egy RSV1000 Factory-vel nyomta a tipikus Akrával ....... hát ott maximálisan kijött hogy a Tonyonak nagyságrendekkel jobb a hangja a Leo-val, bár lehet h. ebben az átalakítás is benne van. (ráadásul a Factory-ben nem is volt benne a szűkítő, a Leo-ban pedig igen)
Nem tudom hogy kiadtak-e ilyet gyárilag (Aprilia Racing - fekete a dob) de nagyon annak tűnik! Elég brutális már kinézetre is! Egy RSV Factory-n volt amit Olaszországból hoztam.
Ha esetleg kemény hangra vágysz akkor van 1 pár Leo V. dobom, ezek majdnem újak, kb. 3e km-t volt a motoromon és ráadásul van egy kis turpisság is a dologban, mert "E" normás, benne van a szűkítő is, hogy a rendőr ne szóljon, de át van alakítva picit! Embertelen jó hangja van, az Akra elég "csajosnak" tűnik mellette! Ehhez a doboz és a papírjai is megvannak.
Mindkettő meghallgatható! Cserét sajnos nem tudok beszámítani, nekem is megvan a pár gyári ......
Csatolok 2 képet, ezeken meg tudod nézni egyiket is, másikat is .......
Lesz V4-es Tuono, de nem 2009-ben. Ha tudsz angolul akkor ajánlom ezt a cikket. Galuzzi (az RSV4 formatervezője) írja benne, hogy jelenleg a Tuonon dolgoznak.
Nem tudja valaki, hogy gyártják-e még 2009-ben a Tuonot? Mert elég nyomott áron árulnak újakat (2.300.000) és irták, hogy jön vmi V4-es utód. De nem mutattak be semmit a nagy kiállitásokon, ugyhogy elvileg nem jön. Nem tudja valaki?
Városba Nem zavaró, ha nem szeretsz 50 alatt menni és a dugóban semmilyen helyzetben nem kell megállnod. A hegyi kanyarokban viszont nincs másik motor, ami ezt az élményt adná ennyi pénzért.
Bármilyen másik(még akár akra is) jobban kihangsúlyozza fenséges mivoltát egy v60as paripának....
Majd meghallgatom az első adandó alkalommal mit is komponál "JÓZSI" a vezényleteddel.
A nyáron döngettünk egy kis kört Mao-n, 2 nap alatt 1150km, cimbi egy RSV1000 Factory-vel nyomta a tipikus Akrával ....... hát ott maximálisan kijött hogy a Tonyonak nagyságrendekkel jobb a hangja a Leo-val, bár lehet h. ebben az átalakítás is benne van. (ráadásul a Factory-ben nem is volt benne a szűkítő, a Leo-ban pedig igen)
Elég emberes a rögzítéstechnika!
Nekm maga JÓzsi uram szolgáltatja a talpalá valót!
De halotam már egymás mellett a két dobot, és hát az aprókavicsnak volna mit tanulnia
Most már egyszer tényleg szakítok időt egy ilyen banzájra ......... sorry hogy eddig sose jött össze!
Aki volt évadfzárón az rsvfórummal:
A többi kép megtekinthető ITT
Nem tudom hogy kiadtak-e ilyet gyárilag (Aprilia Racing - fekete a dob) de nagyon annak tűnik! Elég brutális már kinézetre is! Egy RSV Factory-n volt amit Olaszországból hoztam.
Ha esetleg kemény hangra vágysz akkor van 1 pár Leo V. dobom, ezek majdnem újak, kb. 3e km-t volt a motoromon és ráadásul van egy kis turpisság is a dologban, mert "E" normás, benne van a szűkítő is, hogy a rendőr ne szóljon, de át van alakítva picit! Embertelen jó hangja van, az Akra elég "csajosnak" tűnik mellette! Ehhez a doboz és a papírjai is megvannak.
Mindkettő meghallgatható! Cserét sajnos nem tudok beszámítani, nekem is megvan a pár gyári ......
Csatolok 2 képet, ezeken meg tudod nézni egyiket is, másikat is .......
csá , nem rossz ötlet.
nyitott? utólagosan van kinyitva, vagy így adták ki?
gondolom az én két gyárim nem kerül beszámításra...(csak megkérdem)
És milyen állapotúak? fel lehet dobni őket és meghallgatni, jó idő esetén?
merre laksz?
Nagyon kellene valami jó nyitott kémény, mert nincs jó hanja így.
Teszem hozzá mindkettő feltételezés, de az 1.2es blokk már kész
Vkinek?
Ütközhetnénk egy nap Csabán, akár motor nélkül is ...
Van még egy haverom akinkek szintén van RSV-je Csabán.
Nem kell senkinek a felni?Nagyon korrekt áron adom!
Mert,nekem csak a helyet foglalja.
A feladata tied!
A földidet csábíccsad má át a zerő sötét ódalára
2nyitott kipuff nincs eladó véletlen?
motorozik még valaki ilyen időben?
nah pá
Kb 2003as
Van egy Aprilia hátsó felnim eladó.A sima 5 küllős,sérülésmentes.
Vkit nem érdekel?