Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha tényleg komolyan akarjuk venni, és végül csinálunk túrákat, esetleg saját weboldalt, akkor motorostura.hu, sporthu.hu, aprilia hírlevél meg ilyenek. a quadfun-nal jó viszonyt ápolok, de az most nem aktuális
volt egy kluboldalam is a quadrider mellet, (most megnézem hogy működik-é...., és működik bakker
http://www.dagonyaklub.atw.hu/ )szóval nem nagy ügy összedobni egy ilyet,csak némi összefogásra van szükség. Fel lehetne futtatni egy Tuono klubot pár hónap alatt.
Hali mindenki!
Én juli 30-ig szabin vagyok! Tehát,ha egy napos túrát szervezünk én benne vagyok ! És melyik újságban lennénk hírööösek ?
Lehet hogy megsültünk volna ma, nem is baj, h elmaradt. Én elutazom szerdán, de a július 26-27-es hétvégén Itthon vagyok. Ez a cikk nem is rossz ötlet, a quados korszakban én is írtam egyet-kettőt.

http://www.motorostura.hu/buil...
Sziasztok!

Úgy látom, hogy az első TT elnapolódik...
Nem is baj, mert a tegnap du/esti kb. 400km-es túrán kifigyelt hátul a vászon Meg amúgy is sokan lemondtátok Este 11-re értem haza, benéztem ide hátha páran mégiscsak egyeztettetek mára indulási helyet és időpontot, de mivel nem így volt, ezért nem kellett éjjel elvinnem a kereket 0-24-ig nyitva tartó gumishoz
Tegnap de. megvolt a 7500-as szervíz. Kicsit kevesebb, mint 8000-t ment el hátul a D208RR. Amikor indultam le Balcsira, még volt egy kicsi a kopásjelzőig, de mire oda értem és az északi parton eljutottam
Tihanyig addig elkopott Akkora volt a forgalom a 71-es úton (szemből is), hogy rengeteget 1-2-ben kellett mennem és kilőnöm az előzésekhez, valószínűleg ez és a nagy meleg tette be a kaput a guminak Hazafelé tök lájtosan jöttem és itthon ugyan úgy nézett ki a gumi, mint lent Balcsin, szóval az 1-es kigyorsítás az ami igazán eszi a gumit.

A TT-t mostmár komolyabban szervezzük! A jövő hétvége nekem nem jó, de utána bármi. Egyik haverom egy motoros újságnál főszerkesztő és ha csinálnánk jó képeket és írnánk egy jó cikket, akkor betenné az újságba! Híresek lehetnénk De ehhez jó lenne, ha nem 2-3 motor lenne a képeken
Szóval valaki a kezébe vehetné a dolgokat!
Cintu? Tegnap megtudtam, hogy te "hivatalos" Aprilias vagy és írtad is, hogy milyen jól szerveztél anno
Sziasztok ! Én egy srácnak hoztam az USA-ból 2006 Aprilia Tuono-ra LeoVinve EVO II SBK dobokat (2 db) titán kivitelt carbonfiber végkarikával. Neki simán felment a mocijára a kipufogó nem kellett semmit variálnia vele.

Ilyen tipust itt a kép....
Nincsnek illúzióim, de ha valaki komolyan érdeklődne a moci után, legjobb ha telefonon hív: 30-9343863
(csak azért is, mert a következő napokban - főleg a jövő héten - nem sokat leszek gép előtt...)

Ha valami eszembe jut még, jelentkezem... Addig is szép nyarat mindenkinek!
Még néhány:
Ja igen! Ha valki elviszi extrákkal együtt, természetesen az összes leszerelt - vadi új állapotú - gyári cuccot odaadom hozzá...
Az előző hozzászólásban ejtettem egy apró hibát : "több mint 500 Ft értékű extra"
Természetesen a nullák utána... tehát 500 ezer... Bocs!
Tehát az extrákról, már csak azért is, mert többen érdeklődtetek. Addig, amíg nincs konkrét vevő - extrákkal, vagy anélkül - nem akarom megbontani az "egységet". Amennyiben valaki extrák nélkül elviszi, akkor jöhet szóba az extrák "kiárusítása" - gyakorlatilag féláron. Pontos listát és árakat csak ekkor lesz értelme feltenni. Addig is néhány kép:
Sziasztok!
Átnéztem a dolgaimat, és magam is meglepődtem, hogy mennyit ráköltöttem a mocira...
Rajta van 470e Ft. extra, és ebben nincs beleszámolva az a 66e Ft, amiért plusz levettek az Akrákért.
(Szóval összesen 530e. Ft-ot költöttem rá nagyságrendileg... tiszta hülye vagyok... de nem sajnálom )
Tehát úgy találtam ki a dolgot, hogy kalkuláltam egy árat \"gyári állapotban\" (tehát levéve róla minden extra - Akrák is), van egy ár \"csak Akrákkal\", és van egy ár minden extrával együtt.
Ez így nézne ki:
Aprilia Tuono 1000 R Kék-fehér, 2008.04.01.-én forgalomba helyezve (forgalmiban évjárat 2007, ezért kivertem a balhét, de elhajtottak), szóval 4000 km-rel, természetesen sérülésmentesen, csak utcán használt, rengeteg extrával - vagy anélkül :

Ár extrák nélkül (gyári állapotban, Akrapovicok nélkül): 2.050.000 Ft.
Ár Akrákkal: 2.100.000 Ft.
Ár extrákkal és Akrákkal (több mint 500 Ft értékű extra): 2.300.000 Ft.

Szerintem korrekt... sőt... szerintetek?
Az extrákról a következő hozzászólásban...
szomorú hír, sajnálom...
most vasárnap sajnos nem tudok menni a túrára, talán majd a következőre!
Procam2 ha a bukógomba tartó konzol is eladó lesz engem érdekelne már ha külön is adod(a gomba nem mutatna túl jól a piros mocin)
üdv: burney
Sziasztok!
nincs egy eladó af1 sport pro tok?

Ha van írjatok mailt!
Szomorú hír.....

Vasárnap mi lesz?
engem az akrák érdekelnének jutányos áron
Még ma este foglalkozom a dologgal, és felteszem a lehetőségeket.. estleges árat - árakat..
Üdv . Mindenkinek
És szabad tudni mennyit gondoltál a kékvérüért?Extrákkal ,és gyári állapotban .
Sztem ha nem teher írj egy listát lécci a kiegészítőkről amit eladnál a gépről (bvalóban igaz úgysem fizetik meg...) és akkor mindenki láthatja mit kínálsz, engem is érdekelne pár dolog.
Opsss! Ez nem tartott sokáig, arról nem is beszélve, hogy mennyit költöttél rá. Mindig is irigykedtem egy kicsit, mert tényleg szép gépet varázsoltál belőle. Engem máris érdekelne a jutányos árú fékfolyadék tartály konzolja
Tuonó Túra helyett Tuonó Tortúra.
A sors úgy hozta, hogy meg kell válljak vadiúj Tuonómtól: 2008. ápr.1.-én forgalombahelyezve, kék..., 4000 Km...
Ha estleg valakit érdekel, kedvező áron megvehető. ( privátba írjatok procam@procam.hu )
Rengeteg extra cucc van rajta, amiket - ha így nem fizetnek érte - le fog ok szedegetni, és szintén jutányos áron felajánlom majd itt a fórumon!
Még egy darabig itt leszek veletek....
(Amikor a kép készült, még nem volt rajta minden extra...)
Ebben már nincs bent a szűkítő.
Én pont úgy tudom, hogy az USA verzióban nem kell vágni, az európaiban meg igen. Lásd #4 hozzászólás Az enyém vágva van. Sztem vágd el a tiédet is (ha még nincs) rosszabb biztos nem lesz.
!
Tényleg szétbombázom a topikot, de még azt megkérdezem, hogy szerintetek miért változtattak ilyen drasztíkusan a szívócsonk formályán? Nem növelni akartak mégis az áramláson azzal a középső kamrával? Vagy az egyenlíti ki a nyomást és így kisebb torlónyomás alakul ki? Nem értem. És ha bedugaszolnám? Akkor talán a szűk keretsztmetszetek miatti felgyorsult levegő azonnal a légszűrő felé áramlana...mit gondoltok?
nullA ted már ki van herélve úgyhogy nem kell bántani!Amennyiben érdekel ezen a linken megtudod keresni mi az amit kivettek!
Csőváz!
A tt -re én sem tudok menni !Meló ezerrel!Szívok az akra dobokkal is !Szóval tiszta ideg vagyok! A falcon a leömlő 44mm az akra dob 50mm és nem tudom összehozni az összekötést,kor-anyag anyag nincs vagy arany áron!A múltkori tátra túrán is szívtam! Nem értettem mi a fasz van a motorommal az első komolyabb visszafordítón kirakta a hátulját mint egy szupermotó!Itthon láttam meg,hogy a hátsó kerék nem egyformán volt bespanolva! az eggyik oldalon 3 rovátkán volt a másikon 4-re volt állítva!Ráadásul még ki is puhítottam ,hiszen úgyis túrázunk ? Úgyhogy a cimbik mindig rám vártak egy-egy szerpentines szakasz után.Én meg azt gondoltam elfelejtettem motorozni!Úgyhogy a szezonba még egyszer elmegyek szlovákiába,hogy rendbehozzam az egómat!
(Na most hátha ott lesz a kép!)