Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valószínűleg igaz a hír, ha még itt is fent van:
http://www.motogp.com/en/news/...
http://www.nemzetisport.hu/cik..." target="_blank">Így még érdekesebb
Én mikor eladtam az sv-t(ami ritka nagy csalódás volt) ,én sem akartam többé v2-őt. Aztán most a mille pislog rám minden reggel
Osztom a véleményt, én is 15-40 megoldással nyomom, bár van egy 42-esem is, talán egyszer majd próbaképpen feldobom. Amúgy szerintem úgy már totál eszement lehet a gép ........, nembeszélve arról h. a hátsó gummám rohamosan leépülne a rojtos irányba ......, így még egészen türhetően bírja!
Szia homolaia!

Az új Tuono-khoz gyárilag adják pluszban a 15-ös kis lánckereket. PBR van a kis zsacskóra írva amiben kaptam. Sajnos cikkszám az nincs rajta. Az RMC ( www.rmcmotor.hu ) forgalmaz PBR-t, őket kéne megkérdezned!
Procam-nek volt 15-42 -es áttétele, sajnos nem tudtam kipróbálni, most árulja a gépet.
Nekem 15-40 -van. Aki sokat használja városban szüttyögve, vagy szeret vilizni, annak szerintem jól jön a 15-42, de nekem egyik eset sem jön szóba
Amikor eladtam a ezres SV-met megfogadtam,hogy többet nem lesz V2-sem! De a tuonoval átértékeltem
a fogadalmamat!
Sziasztok!

A régebbi hozzászólásokban olvasgattam, hogy többen is hozzányúltatok a végáttételekhez. Valaki a 15/42-re esküdözött, amit most én is kipróbálnék. Mit gondoltok erről?
Ahogy keresgettem a neten a lánckerék gyártók típus ajánlataiban (on-line katalógusokban) sajnos egyáltalán nem szerepelt 15-ös kiskerék (16-os, 17-es van csak) a tonyóhoz, így az is kérdés számomra, hogy honnan, milyen típust kellene beszerezni?
Nekem régebbi tonyóm van, van egyáltalán különbség a lánckerekek között?

Üdv, Attila
Köszönöm a választ uraim! edee: nem, nem sértődtem meg, nincs semmi probléma! Próbálok kipróbálni egyet, de érzem hogy ez lesz a "nagy" választás:) Igen, nagyon meggyőző a Tuono felszereltsége és az ára ahhoz képest nem szökik az egekbe mint más márkáknál.(gondolok itt a Dukira) Na addig is visszatérek és kérdéseimmel fárasztom a nagyközönséget, de most mennem kell.
Mindenkinek szebb időt és olcsóbb benzint!
Üdv Martin!
Nem akarlak rábeszélni de nyugodtan vegyél tuonot! Én ,ha minden igaz a héten hozok el egy újat!
Nekem is volt SV-m! 650-es is, 1000-es is! A kisebbiket nagyon szerettem,a nagyobbikat eleinte igen később már nem. Nagyon hamar el is adtam és vettem egy GSR-t. Nagyon jó de......!Lehetőségem nyílt
kipróbálni egy tuonot! Azonnal tudtam,hogy ez keeeellll! Úgy hogy ,hajrá!
Hali Martin...!
No úgy látom hasonló cipőben jársz mint én,csak nekem egy év előnyöm van hozzád képest! Én is a kis sv met cseréltem le apriliára. Eredetileg tuonó lett volna ,de mivel a páromnak felettébb kényelmetlen volt a hátsó űlés, lett a falcó./Igaz ezen sem ült még10 percnél többet !/ Én kipróbáltam egy 2006-os tuncsit, és végig vigyorogtam a tesztutat! Nekem az sv-vel a futómű volt problémás,no ez a gép egyből rosszalkodásra késztetett ,olyan biztonságban éreztem magam! Kanyarsebesége fény évekkel jobb mint az svn-ek! A fékek is bivaly erősek!A motor nagyon húz,és magasabb fordulaton pörög mint az sv.Szóval amennyiben csak rajtam múlt volna tuti én is tuncsit veszek!Azért beszéljünk a hibákról is! Bár nekem falcom van,/ezen nem is jelentkeznek ezek a hibák!/,de a motoros cimbim rsv-r rel lövi, neki a hátsó fék levegősödése,és a kuplung hasonló hibája okoz gondot!Ezen kívül nagyon megvan elégedve a gépezettel!És ami még nem utolsó érv!: GYÖNYÖRŰ!
Félre ne érts, jah és meg ne sértődj, nem rajtad röhögtem, csak úgy az egészen. Próbálj meg menni egyet vhol egy Tuonoval és érteni fogod a mosolyt!
Röviden akkor az én véleményem, volt sok motorom, de amikor ezt először megláttam 2006-ban akkor tudtam hogy error van nálam! Aztán kipróbáltam! Mindenben tökéletes, legalábbis az én stílusomnak.
Az SV-vel összehasonlítva nem feltétlenül csak a blokkból adódó különbségek számottevőek, ha mindkettőben ugyanaz a blokk lenne akkor is fényévekkel jobb a Tuono. A futómű, a fék, a váz, az egész összeállítás viselkedése kibaszott jó!
Ráadásul olasz, sokaknak ez nem jön be, bár lefogadnám hogy az ilyen embereknek sosem volt szerencséjük olasz motorhoz! Ennek lelke van!
Szerintem ezzel a motorral nem lehet pórul járni! Ha nem egy túraőrült vagy aki a fél házat cipeli magával akkor a legjobb választás a kategóriájában. Nekem nem csak ebben a szegmensben, abszolut értelemben is a legjobb. Ha most kéne motort vennem, ugyanezt venném.

Ez az én véleményem, mások lehet h. nem így gondolják.
Öö, csak a literes SVböl kiindulva: szép-szép, meg jól is húz, meg király... de nem úgy szálltam le a motorról, hogy ÚÚ EGY ILYEN KELL MEGYEK VENNI! Tehát lehet rajtam röhögni nézhettek hülyének. De nem fontos válaszolni.
Úgy gondolod nehogy véletlenül kevés legyen ?
Üdv urak! Szeretnék vásárolni a jövő hónapban egy 2006-7 körüli Tuonot. Vacillálok, hogy megvegyem-e. Szóval a kérdésem az volna, hogy mennyire megy. Sajnos nem volt alkalmam kipróbálni, nekem egy SV650-em(naked) van. Ahhoz képest milyen? Mentem már egy kölcsön SV ezressel is, de nem igazán jött be. Kérlek segitsetek, beszéljetek rá a vásárlásra:)

Üdv! M
Szerinted?
Túrom a netet éjjel nappal!

Elvileg már majdnem mindenem megvan, itt - ott már több is mint a gyári Factory!

Egy balos szár hiányzik, a rugóstag, meg a kormányteló!
AF1 jó, rugóstag egész jó áron van náluk ...... de a többi húzós!
Egyébként használt vagy bontott dolgokat nem lehet hozzá kapni? Néztem az af1-en, meg van ilyen, hogy bike-teile.de, ott van egy csomó motyó hozzá. Mondjuk épp R-es felni csak új van rendelésre, de egyszer csak összetörnek egyet, nem?
Hali! Itthoni árat írtam ......... s mint tudjuk, Mao roppant olcsó ország és milyen jó nekünk h. itt lehetünk ..
Persze lehetne rosszabb is ....... vagy akár sokkal jobb! Na mindegy, bekussoltam a témában!

A lényeg, pont ilyenben szenvedek, alakul a gép Factory ++ irányba ............
Egy hátsó felni 1200$ (Factory, nem az R változat), a váltókar nagyon kisker ára lehet 90ezer, ha mondjuk a lábtartóval és a konzollal együtt adják. Nekem 15ezer Ft volt a kuplungkar, ami ugyanaz a tuononak is, mivel brembo, szóval nem lepődnék meg.

Gondolom az eredeti kérdés azért merült fel, mert drágának találja. Nos egy ugyanilyen kategóriás japán motornak hasonló árai vannak. És akkor BMW-ről nem is szóltunk , ott szorozni kell 3-al.
A kerék újban kb. annyi ha megrendeled! Pontosabban a pár! Darabja kb. 300e. A váltókar viszont szerintem 9e, nem 90 ............
Üdv mindenkinek. Az a kérdésem lenne hogy a tuono 1000 r factory-hoz egy gyári kovácsolt alufelni tényleg 500-600 ezer forint? És egy váltókar 90-Ezer forint?
Sziasztok

Segítsetek.
Szeretnék vásárolni vmi jó plexit a Tuonohoz (2007). Hol érdemes, milyen gyártmányt, van tapasztalat?

Köszi
6.5-10l !Lineális kapcsolatban a jobb csuklóval !
Az a kérdésem lenne hozzátok hogy a Tuono 1000 r Factory-nak mekkora a fogyasztása 100 km-enként (gyárilag).