Hali jola!
Nekem is sv-volt! Nem rossz,de mikor kipróbáltam egy tonyót kiült a vigyor az arcomra !Hatalmas a különbség a két futómű,és fék között! Most falcom van ,de ha megtehetem, akkor tuonó, esetleg rsv-r lessz a következő gép!
Köszönöm szépen a segítséget az biztos hogy megjelenésében az egyik legszebb motor a világon a tuono valószínűleg ezt választom, ha bármi kérdőjeles dolog felmerülne kereslek benneteket mégegyszer köszi a véleményeket sziasztok
SZÉLES UTAT
Szia!
Nekem volt sv-m. Egy tragédia az Apriliához képest! Mind menetteljesítmény, mind futómű, mindpedig egyéniség szintjén.
Alkatrész? a 21század derekán? Viccelsz? Minden van, mint a búcsúban
És baromi jó társaságot lehet összeszedni egy "exkluzív" márkával... Bátran vágj bele, tűnj ki a tömegből! www.rsvforum.com
A szívedre halgass, ne az eszedre... hamar megbánnád
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni két motor között vacilálok egyik egy 2003-as tuono a másik egy k4-es 1000-es suzuki sv a suzukival nagyjából képben vagyok nem is igazából a menetteljesítmányre motorozhatóságra vagyok kívánncsi engem a tuono alkatrészellátottsága érdekelne mennyire szerelhető otthon olajcsere légszűrő ilyesmi, gondolom ez is megbízható mint az SV? A segítséget előre is köszönöm
SZÉLES UTAT
Szerintem a blokk mérete teljesen megegyezik a beépíthetőség szempontjából, az általad említett adatok külömbségéből csak a teljesítménye nagyobb vagy kisebb pár kw-al. De lehet, hogy csak szerintem .
Alvázszám:ZD4RPB0003S000675
Szerintem meg nem teljesen ugyan az. A vezérműtengely más lehet mert az RSV és RSV R blokkok között más a szelepk nyitási szöge, ideje és ezáltal a taljesítménye is -bár csak kis mértékben. Az előző generációs Millék esetén. Talán a sima Mille-vel megegyezhet. Én így tudom.
W.
Papírja, minden rendbe?
Ez a blokk, tudtommal teljesen ugyan az mint az rsv-be... Akkor abba is gond nélkül? Vagy ott valn azért valami átalakítás?
Andi te hirdeted?
Mindent el lehet adni, csak a megfelelő áron és meg kell találni a kereslet oldalt. Az viszont előfordúlhat, hogy nem motorba fog kerűlni, hanem sárkányrepülőbe, mert arra a legkíválóbb motor.
Sok szerencsét az eladáshoz, én azt hittem félreolvastam egy nullát és szaladtam volna megvenni 40 ezerért Egyébként meg szerintem tényleg 4k-t ér, csak nem lehet eladni. Ma már semmit sem lehet eladni jó áron.
Például tudok egy fillérekből talpraállítható Triumph Sprint RS-t, valami 5 kilóért de évek óta ott porosodik egy satupad mellett.
Igen, láttam. 750000+ regadó+az első forgalomba helyezés=kb.950000,-Ft. Már ha motort akarsz venni és nem a meglévő motorodat szeretnéd felújítani. Félmillás nálam már tekintély
Üdv: Andi
Én is SV-ről ültem át, van különbség rendesen!
Ilyen rendszámtábla-tartót már láttatok? Állítható a dőlésszög! Olaszországban fotóztam, sajnos nem tudtam kideríteni, hogy ki gyártja, hol árulják...
Üdv Peti