Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.spcomposite.com/htm...
Kérdezd meg, sablon alapján, hátha csinálnak...


www.rsvforum.com
a fogyasztásmérőt még nem találták fel az olaszok, az enyém össze-vissza mér.
Ki tudna nekem egy ilyen cuccost csinálni,vagy szerezni?
Hali tuonós!
Kösz az infókat,csak az a bajság,hogy az én falcomon marzocci telók vannak elől,aminek az általad leírt adatok nem használhatók!Csak a 2003-as évjárat arany színű falcó-jába rakták ezeket !A motorrevű májusi számába találtam egy általános beállítási tanácsot. Ezt követve beállítottam,de nem az igazi!Kéne valami profi aki segítene belőni a dolgot!A hátsó teló meg szerintem is gyengusz, ráadásul a falcon,csak egy lebutított sachs van!
Cső Harpi!

A Tuonosok nem akarnak túrázni.
De a bánatot feledtető itt a futómű beállítás. A netről szedtem le, a hátuljára eléggé érdekes dolgokat ír.. Ennyire gyenge lenne a Sachs rúgóstag?
Íme:
Aprilia RSV Mille 1998-2003 (Tuono-nak,Falco-nak is az az eleje, abban is Showa van.)

Gyári beállitás:

Hátsó futómű
Előfeszités: 26mm menet mérhető a körmösanya felett
Húzófokozat: 16 klikk vissza a max-ból
Nyomófokozat: 14 klikk vissza a max-ból

Első futómű
Előfeszités: 4 vonal látszik az állitócsavaron
Húzófokozat: 1-1/2 fordulat vissza a max-ból
Nyomófokozat: 1 fordulat vissza a max-ból
Villamagasság: 8mm látszik a felső villatartó felett

Beállitás pályára és utcai használatra

Hátsó futómű
Előfeszités: 31mm menet mérhető a körmösanya felett
Húzófokozat: maximumra állitva
Nyomófokozat: maximumra állitva

Első futómű
Előfeszités: 1 vonal látszik az állitócsavaron
Húzófokozat: 1/2 fordulat vissza a max-ból
Nyomófokozat: 1/2 fordulat vissza a max-ból
Villamagasság: 14mm látszik a felső villatartó felett

Megjegyzés: A fenti beállitás jól működik ha a motorod főként utcára
használod de néhanapján a pályára is kimerészkedsz vele.
Ha azonban gyakran pályázol, a hátsó rugóstag cseréje
-valami minőségi darabra- ajánlott, mivel a motor versenyszerű
használatánál ez hamar megadja magát,
továbbá érdemes az első villában is cserét eszközölni valami
célirányosabb rugóra.
Szerintem vmi nagyon el van állítva a motorodon..., nem vagyok szakértő, de talán a benzin-levegő keverés, a szerelőm is ezzel játszadozott, nálam Akrákkal 170-180 nál jelez be, és ebben csak 1/2 autópálya(140km/h), és a többi 100-110km/h főút... Akráknál 4 fokozatban lehet állítani ez a már amlített arányt...
Az tragédia!
MI párommal sopronba járunk Pestről.
Autópálya 2 személy, 130-140, és 7 liternél többet nemakar enni...Lehet mert idomos
www.rsvforum.com
Most árulom az 1000-es Fazert!Az is 10-et evett.




http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirde
teskod=2275749&command=ugras&p=ceg&screenwidth=1280
Japán sor4 Mivan,még túl kevés van belőlük?
Vegyél japán sor4-et. Az enyém 180-nál 6 literből kijön 100 km-en (telitenkos mérés), teljesítménye 146 paci. A hitetlenekkel bármikor elmegyek túrázni. A haver XX-e kerek 5 lityit evett tempós haladásnál...
Sziasztok!
A fogyasztással van problémám,6000-es fordulaton autópályán /Kb 160km/h/ tartósan, 110km után kigyullad a benzinlámpa. Tehát a 17,5literes tankból 4,5 a tartalék,13 litert fogyaszt 110 kilóméteren. szerintem rengeteg. Mit gondoltok?
Üdv Viktor
hmmm
Itt Azt mondjaák, hogy van benne kezdeti folytás, 100 lóerőre... Mindenki mást mond...

Az én aprilia kereskedőm azt mondja pl., hogy nem szabad durrognia az akráknak, mert akkor nincs a gyújtás jól beállítva... És nem mapot rak fel, hanem hangolja a motort, vmi olyasmit említett, hogy 4 féle keverési arányt lehet állítani az akráknál... Ki érti ezt ? Mikor a mapot megemlítettem nézett rám nagy szemekkel, hogy mi az..
Cső tuonos!
Nagy a csend a túrával kapcsolatban,de szerintem nehéz összehozni a dolgot !Egy beállítási kérdés!? Még mindig tekergetem az elejét,de nem vagyok elégedett.Azt tapasztalom,hogy erős fékezésnél,nem veszi fel a hátulját,hanem eltolja az elejét a gép.Félreértés ne essék nem stopozni/vagánykodni/ akarok a falkoval,de tudom ez azt jelzi elől valami nem fasza ! Mivel még nem volt ilyen tekergethető futóműves motorom,nincs tapasztalat rólla!Szóval valami help jó volna!
Reménykedtem, hogy lábtartó
Köszi a gyors választ
Hi, Az a kis pöcök a váltó vagy fékkar - a gyárihoz hasonlóan - excentrikusan állítható pöcke, de "sokkal" nagyobb állítási lehetőséggel... Én a váltó oldalon használtam. (A gyárival túl közel volt...) A fékkaron nem cseréltem ki, ezért van egy új eladó. A kép mindent megmagyaráz. Üdv.
MIjez a kis pöcök?
A búcsú nem a motoros életnek szól, csak "Aprilkának" (én így becéztem)... (És ez a motoros élet nem is most kezdődött..)
Az a helyzet, hogy Aprilka egy "második" motor volt nekem, amolyan "hétköznapi szaladgálós", hogy megkíméljem a hosszabb túrákra, nagyobb utakra való ZX14-et. Csak az "gazdasági helyzetem" úgy hozta, hogy amilyen hirtelen jött Aprilka, olyan hirtelen el is ment... Talán nem végleg... Ennyi mindössze...
No ez nem volt hosszú motoros élet,sajnálom !Szabad tudni mi az oka a hirtelen búcsúnak!?
Sziasztok!
Csak búcsúzni jöttem... Ma elvitte az új tulaj a Tuonómat, úgy szépen felöltöztetve ahogy volt. Ez azt is jelenti, hogy gyakorlatilag nincs eladó extra alkatrészem.
ILLETVE EGY VAN : http://www.af1racing.com/store...
remélem a link működik...
Még egy darabig visszanézegetek hozzátok, ha valakinek kell a kis "pöcök", akkor szóljon. (Az ára 4500 Frt... nekem még többe volt...)
ADDIG IS ÉS AZUTÁN IS MINDENKINEK JÓ MOTOROZÁST, SZÉP NYARAT! VIGYÁZZATOK MAGATOKRA ÉS EGYMÁSRA! Talán még egyszer visszatérek...
Van ismerősöm, aki matricagyártással foglalkozik. Megkérdezem.
Ha nem felejtem el
Utángyártott a gyári túl drága szerintem !
Gyári,vagy utángyártott?
Helló csak annyit szeretnék tőletek kérdezni, hogy nem tud e valaki 2003-as évjáratú Tuonohoz matricaszettet. Előre is köszi!
www.rsvforum.com
ma végre elindult