ma gurultam a mocival és azt vettem észre hogy nagyon lomha 3-6ezerig. prüszköl is néha (gyertya), de sztem a kigyorsításban a hiba.
kerékre nem veszi fel magát....
Kenyér!
Már be sem jön a fórum! Kiakasztja ezt a tetű rendszert ! Úgyhogy kiszáltam ,megyek szerelni ahhoz legalább értek valamennyire !Majd este nyolc után otthon megprószilom.
Hali kenyér!
Próbáltam írni az rsvfórumra,de az ilyen vidéki ,kőbaltás ,béna pöcs, mint én nem boldogul ! Leírtam amit akartam. Mikor meg nyomom az entert az egész hóbelebanc eltünt !Este majd újra próbálkozom az otthoni gépemmel!
hali tocka!
Csúszik a kuplung 30 ezer km-nél? !Érdekes! Az e-bay en lehet venni epprom-ot.Amennyiben nem sikerül megpróbálok segíteni,de szerintem ez még ráér,úgyis a dobbal eggyütt van értelme a dolognak!Szerintem a kuplung fontosabb!Próbáld meg az rsv fórumon, hátha valakinek van jó forrása a lamellákra!
EPPROM... tehát egy számítógépes kütyü. de mire kell kicserélni ? vagy hogy is van?
olyan chip tuning féle? ez csak a kipuff cserénél kell?vagy mit állít?
csúszkál az a ki...szott kuplungom, 8ezernél elengedi a motort.... 5-6nál.Boltban 20-30ezerről beszéltek, de mondtak már 16ezret a lamellálkra. Szerelt már valaki ilyet? Jah a szervízkönyveket letöltöttem
jó motor :) most szálltam le róla. megint belecsúszott 100km. csak még mindig hordom rá a lóvét :)
Hali Pubec!
Hát én tényleg hülye vagyok! Tuonost akartam megszólítani,ehelyett téged írtalak le! Ez biztos olyan Fraydi elszólás lehetett,mert rád is gondoltam amikor az előző hozzászólást írtam .Bocs! Különben miz újság a nyugati széleken? Megvan még az a gyönyörű tonyó?
Hi Harpi ,
igazából nem tüntem el, de mostanában csak olvasgatom a hozzászólásokat. Szerintem összekeversz valakivel. Nekem van egy tuonós cimbim, de ő szombathelyi, és nem szeret bütykölni. Idén találkoztam Falcos fickóval Ausztriában de vele is csak azért mert őt is kivette a rendőr a sorból mert hangosnak ítélte a kipufogót Más facost nem ismerek személyesen. Vagy be voltam rugva mikor írtam és nem emléxem rá...
Mellékelek egy linket itt naggyából mindem megvan ami kell a falco szereléshez üzemeltetéshez,szerintem jó én is a fórumos cimbiktől kaptam!http://www.geocities.com/sl_mi...
No igen a rotax blokkot forgatni kell ,de az én tapasztalatom szerint ezen segít a nyitott dob és az epprom csere!/A mellékelt linken megtalálod miről van szó!/
Ja igen a dob! 2004-től a millék két dobosak ezeket az akrákat vettem meg használtan/mert én is csóró gyerek vagyok /.Na ezekhez kell gyártani két összekötőt,hogy fel lehessen rakni a gépre!Nyersz kb 6kg-ennyivel könnyebek az akrák!A végsebb-ről csak azt tudom nyilatkozni,hogy 3 falcóismerősöm közül mindnek ennyi a vége,de hidd el nem ebben a tartományban érzi jól magát a motor!
Köszönöm az információkat, betartom ezeket a szabályokat.
az EPPROM alatt mit értesz? neked 1dob van fenn? érdemes akkor tuning légszűrőt is betenni? gondolom akkor gyártatni kell egy összekötőt.
243km/h a vége? hm.. 232mentem így simán... persze az én 65kg alatt és 190cmmel :) CSONTRAKÉTA
nem száguldozni akarok, de haverom azzal ámít hogy 280nal rohangál a 600as gixxxarral. persze az sor4,... mind1.
Falco tábor: ez jó :) ritka motor, de szívesen ráültetnék az én mocimra is egy hozzáértőt hogy szerinte milyen a gép. nem tetszik hogy csak 4,5-től kezd húzni ha lekoppolom a gázt, kicsit megtorpan és nehezen gyorsul.hallani hogy harapja belefele a levegőt, és gondolkodik :) de aztán mint az állat, még váltanom is nehéz, meg kapaszkodni is
de még nem sokat használtam (300km) mert nincs rendszámom... :( holnap intézik a származás ellenőrzést...
ma gurultam a mocival és azt vettem észre hogy nagyon lomha 3-6ezerig. prüszköl is néha (gyertya), de sztem a kigyorsításban a hiba.
kerékre nem veszi fel magát....