Én ültem Tuonon és nekem nagyon tetszett. Sokkal kényelmetlenebbre számitottam! Ha már itt tartunk a CB1300 tuti jobban megy alulrók mint a Tuono, de annak meg szép hangja van a V2miatt. Hol árulják 2.2ért? Azt én nem nagyon hiszem! A Csikinél van még egy ezüst 2,3 ért de amugy csak 2.8ért van! Hát ha lemenne 2.4-2.5-re őszre örülnék neki! :-) majd ha nem az RSV forummal bemegyünk 30an egy kereskedőhöz és elbeszélgetünk vele hogy ugyan adjon már oda egy fehéret 2.5ért ugy hogy beszámitják a kis Yamit!
Hi! Erről a cuccról beszéltünk tegnap.
Az Öhlins motyóra meg kitalálunk valamit ha komolyan gondolod. Lehet, hogy a fékedben is van lehetőség még .....
yamaha 1.3 nem bejovos, csak a cb piros-feherben. de inkabb a 'nem porgetem' kozlekedes hive vagyok, ahhoz pedig mar alulrol is kell nyomatek, amihez a v2 tokeletes megoldas.
Na, az az alom motorom
Csak most 2.2-ert dobaljak ki Apriliaek a moccokat, 2.29-ert mert pl. a CsikiBege-nel is van. Igen, ujat szeretnek, de meg nem is ultem rajta, nemhogy mentem volna vele, meg meg kell neznem live.
Hali!
Újat akarsz venni? Mert ha igen ird már le légyszi, hogy hol mennyiért adnák! Mert 2.8 az alap most, kiváncsi vagyok h ebből engednének-e, mert nemrég 2.6 volt akrákkal, most anélkül 2.8? Menjenek a.... Sztem a CB1000Rhez képest egy fotel lehet a hátsó ülés! De ha annyira naked buzi vagy és kényelmet akarsz nekem még nagyon bejön a CB1300 is! Mondjuk piros fehérben! És nyomatékban sem lehet olyan szar 117 nm-rel... De a Tuono a király és kész!
hat ha nem lehet, akkor meggondolando...
annyira nem akarom turasitani, csak azert egy par napos gurulas cuccai beleferjenek.
kenyelmet nekem a sportmotorokhoz kepest egyenes ulespozicio jelenti, szelvedelem nem erdekel, 'nakedbuzi' vagyok.
de meglesem a motort jovo heten, aztan kiprobalom a hatso ulest is. igazabol a labtarto magassaga a kerdes, mert ahogy latom, azert egesz turhetoen van parnazva a hatso szek.
Oldaltáska is meg utas?
Az már chopper kategória
Egyébéknt igen. Fel lehet rakni.
És a mostani évjárat nem vészes már(bár nem egy páholy).
A régebbi gyatrább volt
Azzal tisztában kell lenni, ez egy csupasz mille. Sosem lessz kényelmes!
(érdekes,hogy ez ma a második ilyen eszmecserém )
Tuonoval kapcsolatos kerdesem volna: nagyon szemezek a geppel, jovo heten megyek meglesni es rapattanni szemelyesen is, de nem tudom, hogy a hatso szek mennyire kenyelmes az utasnak.
Neha vinnem paromat is turazni, es szeretnem tudni, hogy mire keszuljek. Ot nem tudom elvinni probalni mostanaban, meg a hosszutavu utazas erdekelne amugy is.
Egyebkent hasznos tanacsokat elfogadok vagy tipushibak is erdekelnek.
Szevasztok!
Szombaton volt gyorsulási futam,a tököli reptéren,neveztem,(én naiv)az 1000-kat-ban 3-ik hely(11-elejét mentem)
volt már valaki?eredmény?lacc
Érdekelhet esetleg valakit egy első, illetve egy hátsó karbon sárvédő nagyon-nagyon olcsón?! Feltétel, hogy a gyári műanyag kell helyette cserébe!
Gyári Aprilia alkatrészről van szó, nem utángyártott a cucc!
hi! nekem egy ermax túraplekó volt fenn, semmi gáz nem volt vele, tök jó volt a szélvédelme, csak ajánlani tudom!
igazából csak azért vettem le mert a gyári "plexivel" sokkal vadabbul néz ki és én úgy imádom!
a nyakam meg már úgyis hozzászokott az izomlázhoz!
Az Öhlins motyóra meg kitalálunk valamit ha komolyan gondolod. Lehet, hogy a fékedben is van lehetőség még .....
Na, az az alom motorom
Csak most 2.2-ert dobaljak ki Apriliaek a moccokat, 2.29-ert mert pl. a CsikiBege-nel is van. Igen, ujat szeretnek, de meg nem is ultem rajta, nemhogy mentem volna vele, meg meg kell neznem live.
De ez mind soros...
Brutusnak nagy igazsága van!
Újat akarsz venni? Mert ha igen ird már le légyszi, hogy hol mennyiért adnák! Mert 2.8 az alap most, kiváncsi vagyok h ebből engednének-e, mert nemrég 2.6 volt akrákkal, most anélkül 2.8? Menjenek a.... Sztem a CB1000Rhez képest egy fotel lehet a hátsó ülés! De ha annyira naked buzi vagy és kényelmet akarsz nekem még nagyon bejön a CB1300 is! Mondjuk piros fehérben! És nyomatékban sem lehet olyan szar 117 nm-rel... De a Tuono a király és kész!
Nemvészes...
annyira nem akarom turasitani, csak azert egy par napos gurulas cuccai beleferjenek.
kenyelmet nekem a sportmotorokhoz kepest egyenes ulespozicio jelenti, szelvedelem nem erdekel, 'nakedbuzi' vagyok.
de meglesem a motort jovo heten, aztan kiprobalom a hatso ulest is. igazabol a labtarto magassaga a kerdes, mert ahogy latom, azert egesz turhetoen van parnazva a hatso szek.
Az már chopper kategória
Egyébéknt igen. Fel lehet rakni.
És a mostani évjárat nem vészes már(bár nem egy páholy).
A régebbi gyatrább volt
Azzal tisztában kell lenni, ez egy csupasz mille. Sosem lessz kényelmes!
(érdekes,hogy ez ma a második ilyen eszmecserém )
ja, de: oldaltaskat fel lehet-e ra tenni?
Évjárat függő is.
Kicsit szűkítsd...
Tuonoval kapcsolatos kerdesem volna: nagyon szemezek a geppel, jovo heten megyek meglesni es rapattanni szemelyesen is, de nem tudom, hogy a hatso szek mennyire kenyelmes az utasnak.
Neha vinnem paromat is turazni, es szeretnem tudni, hogy mire keszuljek. Ot nem tudom elvinni probalni mostanaban, meg a hosszutavu utazas erdekelne amugy is.
Egyebkent hasznos tanacsokat elfogadok vagy tipushibak is erdekelnek.
Koszi es udv.!
Hívj holnap és megdumáljuk!
Szombaton volt gyorsulási futam,a tököli reptéren,neveztem,(én naiv)az 1000-kat-ban 3-ik hely(11-elejét mentem)
volt már valaki?eredmény?lacc
Érdekelhet esetleg valakit egy első, illetve egy hátsó karbon sárvédő nagyon-nagyon olcsón?! Feltétel, hogy a gyári műanyag kell helyette cserébe!
Gyári Aprilia alkatrészről van szó, nem utángyártott a cucc!
megkérdezem
60pénz!(új!)
igazából csak azért vettem le mert a gyári "plexivel" sokkal vadabbul néz ki és én úgy imádom!
a nyakam meg már úgyis hozzászokott az izomlázhoz!