Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Hűtőm van (olaj is meg víz is) - odaadom jó árban, hátsó index olcsó a Millénél, kormány az morcos árban van. Féknél mi sérült? Szerintem van mindenem fékhez is ....
Az első lámpa ugyanaz mint az RSV-é ha jól tudom.
Látni kellene a motort, szerintem sokmindenben tudok segíteni ....
Ez a fokozatkijelző hogy néz ki? Kapcsolási rajz van hozzá? Legalább olyan, amiben sebességjeladóra, gyújtásjelre kapcsolódó szálak vannak. Egyáltalán hány vezetékes?

Az igazi fokozatkijelző a váltóról veszi a jelet, amit eddig láttam ilyen utólagos cuccokban, az mind valahonnan kiszámolta, melyik fokozatban van a motor. Ennek persze nem sok értelme van szerintem, mert mindig késik a kiírás. Csúszó hátsó keréknél, vagy kicsit újabb - kopottabb guminál vagy behúzott kuplunggal teljesen hülyeséget ír ki. Szóval szvsz jobbkéz-balváll, vagy ha drága volt, akkor Vatera. Egy ilyen motoron szétvagdosni a gyári vezetékeket... grrr

Egyébként van kapcsolási rajzunk a motorodhoz, így ha gondolod, meg közel van, ide is hozhatod.

A Suzukimon volt gyári fokozatkijelző. Olyan igazi, amit a fogaskerekek kapcsoltak. Eleinte nagyon tetszett, de aztán rájöttem, hogy teljesen fölösleges. Váltani érzésre kell, gondolkodni maximum az utolsó fokozatban lehet, már ha elfelejti valaki hol tart és nincs tovább.
az rsv lámpatest elvileg ugyanolyan, de csak egyben lehet kapni az egész fejidomot. (én búrát akartam cserélni, de aztán maradt a polírgép)
Köszi szépen Viktor!
Keresgélek...
üdv
gejszi
Szia Jürgen! valaki irta hogy te szereltél fokozatkijelzöt. nekem van egy 2004-es mille factorym és fokozatkijelzöt szeretnékrá kötni amit már megis vettem tipusa GI 2001 olasz de nemtalálok senkit aki betudná kötni ha tudnál segiteni kérlek irj elöreis köszönöm
Sziasztok!
Sajnos sikerült lezúznom a gépet a minap (2007-es Tuono). Keresgetek alkatrészeket, ebay, af1, esetleg valakinek javaslata honnan szerezhetném be nem horror áron amire szükségem van? Sérült a motor jobb oldala, lámpa, hűtő, fék, kormány, hátsó index az első átnézésnél... Az rsv első lámpája vajon ua, mint a tuono-é?
Köszönöm a segítséget
üdv Mindenkinek, vigyázzatok magatokra!
gejszi
Mikor lesz a mi TT-nk?

http://www.dailymotion.com/Ome...
Kösz az infót BLUONO!

Ez az olvadt doboz eléggé gézosnak tűnik, de hallottam, hogy bizonyos VFR 800-as evjáratoknál is előfordult hasonló a fesszabályzóval.... Ez a megolvadás 1ébként mennyire van hatással a működésre?
"Elektromos problémák alatt mit értesz?"

Pld. ezt:
http://www.apriliaforum.com/fo...
De ez Tuono betegség, neked ezeket kéne átolvasnod:
http://www.apriliaforum.com/fo...
Helo Zoner!

Úgy látom ,,egykora születésűek" vagyunk ! A V2 hang mindent überel! Volt szerencsém már néhány gépet meghajtani, de egyiken se éreztem magam olyan jól, mint a 2007-es Tuonon Szerintem ez a gép valami eszméletlen, főleg az Akrákkal ! Nomeg az a brutál nyersesség ami van benne egy s4-hez képest....ááá... De gondolom a Falco sem marad el tőle és talán kicsit még szebb is (bocs a Tuonosoktól ).
Elektromos problémák alatt mit értesz? Végigolvastam a fórumot az elejétől és csak valami mosáskor jelentkező kis "bibire" emlékszem
A hátsó gumit, láncot mennyire szereti falni? azt tudom, hogy a naftával nem bánik éppen kíméletesen...
Ja és a korábban említett ismerősöm olyasmivel is riogatott, hogy a központi elektronika is előfordul, hogy megadja magát az Apriliákban Hallott valaik ilyen esetről?
Nos uraim ,valahogy csináljuk meg azt a találkozot. Ne hadjuk feledésbe merülni. Elmehetnénk az üvegtigrishez , onnan meg már nincs messze semmi.
tallosi.zoltan@invitel.hu
Missano, Ducatti hétvége
Megjön ott a durrogás is !Tegnap zrider után mentem,úgy lövöldözött az akrája,hogy majd leesett a fejem !
Sziasztok!

Ma végre felkerült az Akra térkép!
Kis fordulaton nem rángat már a gép "egy gázon". Amikor motorfékezés után csukott gázról újra finoman elkezdek gázt adni, akkor nem kezd el néha "gondolkodni" aztán egy nagyot rántani, hanem mindig jól reagál a gázra. Sokkal finomabban jár alul a blokk. Érzésre olyan, mintha most kisebb lenne alul az előgyújtás és emiatt könnyebben átfordul a főtengely. Nagyon ritkán, de kis fordulaton néha kattant egy nagyot a blokk, mintha egy ütemnél túl nagy lett volna az előgyújtás és "visszafelé" akarna elindulni a dugattyú illetve a főtengely. Na ez is megszűnt. Mondjuk erre még korai lenne tuttira azt mondani, hogy ez is oké lett, mert ezt tényleg nagyon ritkán csinálta és most még csak 300km-t mentem az új térképpel, de a többi javulásból kiindulva és , hogy ma 1x sem csinálta ezt, azt merem mondani, hogy ez is jó lett.
Motorfékezés közben ahogy csökkent a fordulat 3800 környékén elkezdett sok kicsit durrogni és 3500-nál mindig durrant pár nagyot is. Erre azt mondta az egyik kereskedő srác, hogy az RSV-k ilyenek, majd az Akra térképpel fog csak igazán durrogni. Ehhez képest, most, hogy jó lett a gép, kicsit sem durrog!
A fogyit eddig 1x tudtam ma nézni, de ebből kb. 60km-t egy haverom vezette a gépet, mert próbára cseréltünk kicsit. Kicsit húzta neki ahogy próbálgatta a gépet és így lett pont 7L. Szóval nem ugrott az egekbe a térkép miatt.
Ami azt illeti, engem sem nagyon érdekel a szélvédelem, sőt! Nekem nakedom van, de mentem már pár idomos géppel és rettentően zavart, hogy a műszerek nem fordulnak együtt a kormányal , bármennyire is hülyén hangzik ez. De biztos meg tudnám szokni...
Hali zoner!
No itt látszik,hogy a motorosok sem egyformák ! Nekem az előző gépem naked sv-volt.Kurva jó kis masina elinte még élveztem is ,hogy rángat a szél,és,hogy milyen jól nézek ki tetőtől talpig bogarasan,de aztán a következő motorválasztásnál komoly érv volt egy megfelelő idomzat !Tuti,hogy 24-évesen éngem sem érdekelt még ez a dolog,de sajna telik az idő,kényelmesedik az ember !
Üdv! Az enyém az a használtautós motor, igen. Jól látod, hogy hosszú távra tervezek vele, mert tényleg nagyon szeretem és valóban nagyon jó motor, igazi egyéniség. De ezt már kifejtették itt előttem. Azt szoktam mondani, hogy nekem nem kell keresgélnem a parkolóban, hogy melyik motorba jó a kulcsom, mert ebből biztos csak egy lesz ott. Vagy egy sem, ha ellopták

Azért adom el, (már ha elviszik ennyiért) mert hamarosan építkezni szeretnénk. Így ha ennyit kapok érte, fájó szívvel ugyan, de odaadnám.

Tapasztalatok... hm. a hátsó ülés tényleg kényelmetlen, de az legalább jó arra, hogy egyedül lehetek motorozás közben A futóműről még nem tudok nyilatkozni 100%-osan, mert Gs550-ről nyergeltem át, és ezt már nem tudom úgy kimotorozni, mint azt a jó öreg hintalovat. De az biztos, hogy hozzá képest nagyon stabil. Viszont a rossz utakat nem szereti, egy sportgéphez méltóan kirázza a fogtömést is. A gyári talán puhább egy kicsit, de nálam Wilbers hátsó rugóstag van. Próbálgattuk rámállítani, azóta kicsit kényelmesebb. Valaki azt hihette, hogy ha kemény a gátlója, jobban tud majd motorozni.

Én a hangjába szerettem bele. Meg abba, hogy az árához képest alig volt összetörve, csak csúszott pár métert a jobb oldalán. Viszont kaptam hozzá még egy teljes idomzatot is egy másik törött motorból, ami majd egyszer talán jó lesz valamire. Remélem nem kerül sor rá

Elektromos problémák... mint az olasz autóknál. De gondolom ha ezt nézted ki, figyeltél a politechnika órán, tehát nem lesz probléma. Ennek lelke van, törődni kell vele.

A szélvédelemről nekem az a véleményem, hogy motorozunk, vagy mi, semmi szükség nincs rá. Ha lehetne kapni alacsonyabb plexit, én megvenném. Különben is nagyon dögösen nézett ki, amikor levettem a plexit, gondolom egy alacsony plexivel még jobb lenne...

Nincs is annál jobb érzés, mint amikor 240-nél le akarja tépni a szél az összes ruhát.

Jól néz ki? Az én szememben vannak apró hibái. De mint minden motorom, a kezeim alatt ez is egyre szebb lesz, nem tudok élni a tudattal, hogy pl a vázon van 1-2 karc. Le fogom fújni azt is. Szétszedetem öcsémmel, aki amúgy motorszerelő és télen megcsinálom.
Szia BLUONO!

Én sem gondoltam, hogy teljesen oké ez az állítás. Nemrégen ismertem meg ezt a srácot, úgyhogy nem veszem kézpénznek minden szavát Japó motorokon kívül más szóba sem jöhet nála, azok közül is, Yamaha, meg esetleg Honda... Egyébként egy ideig VTR F -en gondolkoztam, de valahogy az Aprilia annyival nemesebb kidolgozású, hogy az szerintem magáért beszél Ja és mellesleg egy árban mozognak a Falcoval, szóval a döntés kézenfekvőnek tűnik....
Szia RG!

"tegnap egy Yamaha szervizes haver közölte, hogy az olasz motorok iszonyat nehezen szerelhetők"

Ezt hülyeségnek tartom! Az lehet, hogy szervíz igényesebb, mint egy Yamaha (6 évig Yamaháztam, Diversion 600, FZS 600, FZS 1000, a 3-al összesen 70Ekm-t minden gond nélkül), vagy más japó gép, de szerintem egyáltalán nem nehezebb szerelni. Tettem be váltó fokozat jelzőt, ehhez végig kellett húzni egy vezetéket a műszerfaltól a hátsó ülés alá a motorvezérlőig, eközben eléggé átláttam a gépet és mindenhez jól hozzá lehet férni! Persze most csak a Tuono-ról tudok véleményt mondani, de szerintem a Falco sem lehet sokkal bonyolultabb. Pld. van jópár japó S4-es gép aminek megaszopás kicserélni a két középső gyertyáját, most akkor mondhatnánk azt is, hogy a japókat nehéz szerelni Viszonyítás kérdése a dolog.
Végzettségem szerint Ipari elektronikai technikus és Rádió-TV műszerész vagyok (emiatt is mertem beleugrani egy olasz gép vásárlásába ), gépeket javítok amik közül 1-2 nem kicsit bonyolultabb, mint egy motor. Nem akarom megbántani a haverodat, de aki ilyet mond egy "szellős" építésű olasz motorra, hogy nehéz szerelni, az valószínűleg egy japó gépen sem csinált mást, mint olajat és szűrőket cserélt. Valószínűleg egy komolyabb hibával egy japó gépen sem boldogulna! (Ja még annyi, hogy 2 hónapig egy Honda motorszervízben is melóztam )
Hello Harpi!

Köszönöm az infót, én azt hittem, hogy a hátsó ülés nem olyan vészes .Legalábbis nem kényelmetlenebb mint a 07-es Tuonon, amire a párom azt mondta, hogy jó(165 cm). A fogyasztás meg annyi amennyi, az SV-k se esznek kevesebbet. Gondolom, még nem kellett szervizelni a gépedet. Csak mert tegnap egy Yamaha szervizes haver közölte, hogy az olasz motorok iszonyat nehezen szerelhetők Hallottam már ilyesmiket, de mivel itt senki nem panaszkodott ilyesmire, gondoltam hülyeség...
Hali RG!
Én tavaly ősszel vettem a gépet,eddig kb 3000km-et mentem vele. Eddig komolyabb hiba nem volt,csak néhány apró lazulás,kontakt probléma!Sokat vaciláltam az 1000 sv és a falco között,/Mivel én v2 párti vagyok/,de aztán az egyéniség mellett döntöttem a tömegáruval szemben!
Szóval az előnyeit megpróbálom felsorolni.Jó futómű,nyomatékos,erős motor/legalábbis nekem elég az ereje!/, jó fékek,egyéni megjelenés,és talán kényelmesebb mint az rsv társak,de jobb a szélvédelme mint a tuononak.
Hátrányai:Az utasnak meglepően kényelmetlen,rossz a kapaszkodó,de ez csak az asszonyt zavarja ,no és a benyát is szereti,de ez szerintem minden rsv-re jellemző,de hát valamit valamiért !
Hirtelen ennyi!
Hello Zoner!

Nem a tiéd a használtautón az a fekete-bordó Falco? Gyönyörű gép, gondolom a fényezés saját munka . De miért adod el? Mintha azt írtad volna, hogy hosszú távra tervezel vele...
Sziasztok!

Látom, többen is vagytok itt a fórumon, akik Falcoval jártok. Nemsokára új gépet vennék és nagyon elkezdtem szemezni ezzel a típussal Ha valaki leírná a tapasztalatait a géppel kapcsolatban, azt köszönettel venném.

Üdv!
"Ja kuplungolaj - csere utáni napon befeketedett"

Szerintem csak annyi történt, hogy "behorpadt" a kupak alatti gumi membrán! Ettől aztán tök sötétnek néz ki a tartály! Tekerd le a műanyag kupakot, szedd ki a gumit és "horpaszd vissza" "sik" állapotba! Vigyázz, hogy ne csöppenjen a gépen semmire a folyadék, mert sok mindent meg tud marni.
Nagyon várom a véleményeteket az Akra térképpel kapcsolatban.Vajon rátöltötték?