Sajna nekem nem jó a túrára a 21.-e, vasárnap megyek pályázni, már lebeszéltem a barátommal (valszeg Ering lesz belőle délelőtt), ha valakinek van kedve csatlakozni, én biztos ott leszek.
Nekem is voltak apró kis rángatások a térkép feltöltés előtt, igaz még nem akra dobokkal, de térképpel és akrával tökéletes, ha rángat tuti nincs beállítva. Sportlégszűrő nélkül is jónak kell lennie... Nekem a tonyos betegségek közül a kupplung folyadék "színesedése" van jelen, és a hátsó fék gyenge mivolta, fog valamit, de nagyon taposni kell hozzá, de lassú araszolásban, ahol hirtelen első féktől kicsúszhatna a mocc alólam és így a hátsó féket használom épp elég, de nem kerekezek vele, mert túhúzás határon nem bízom benne hogy le bírnám tenni az elejét a hátsó fékkel, így inkább kis szögben kipörgetem a hátulját.... , vagy csak gázra hagyom az elejét emelkedni nem magasra...
A hársófék harcot én feladtam, most is koppig lemegy a kar, pedig két hete lett légtelenítve. A rángatásra állítólag jó módszer a direktszűrő, bár én a sajátomon nem érzem, igaz sose volt sornégyes motorom, erre is egyhengeresről ültem át, ahhoz képest meg olyan sima mint egy ötpengés gillette :)
Múlt héten voltam 1000-es szervizen és feltették az Akrákat.Kérdeztem,hogy hozzá hangolták-e a motort mire a válasz az volt,természetesen.Nem igazán érzek különbséget,alacsony fordulaton rángat.
Ami furcsa,hogy 16000Ft-ot fizettem olaj nélkül/Mille Dunakeszi/ Balatonbogláron pedig azt mondták,hogy a gép 1 milla volt ezért 25000Ft az Akra térkép feltöltése!? Szerintetek a millénél vajon rátöltötték?
Nekem nemsokára 7000 lesz a gépben, de még a gyári van fent. 6000 óta nem fogy úgy mint gondoltam De már itthon figyel az új PilotPower Végül 190-est vettem.
Lelégtelenítettem ma a hátsó féket aszerint amit ide többször belinkeltünk. Jó párszor újra töltöttem a tartályt és addig nyomattam ki hátul a légtelenítőn, míg az új folyadék hátul meg nem jelent. Jó sok levegő jött ki! Eddig 3 centit ment le a pedál és rugózott, most 1-et és utána kemény.
A kék széles Pazzaz kormányt ledobtam a gépről, mert hosszú távon kényelmetlen volt és vissza tettem az eredeti kormányt, de nem bírtam az eredeti \"arany\" színét (inkább már a mustárra hasonlított a színe!) és le szintereztettem feketére. Szerintem jól néz ki, rendeltem is hozzá kintről fekete karokat Így a gyáriak megmaradnak tartaléknak perec esetére
Voltam Dunakeszin is, azt igérték, hogy feltöltik az Akra térképet, de mire odaértem már leléptek a szervizesek
Továbbra is az a gondom, amivel ősszel és most tavasszal \"köröket futottam\" Dunakeszin , hogy a gázt újra finoman rányitva nem mindig indul meg a gép és néha lök egy nagyot. Meg egy kicsi fix gázállásnál be-be rángat. Főleg kis fokozatokban (úgy tudom itt még szegényebb a keverék). Amióta jó idő van sokkal kevésbé idegesítő, mint ahogy hidegben csinálta, de továbbra sem 100-as a gép Kiforduláskor, körforgalmakban és szűk, lassú, kisgázos kanyarokban néha felbax az ideg Most hétvégén haveron majdnem megtolt egy körforgalomban hátulról, mert nem indult meg a gép, ahogy elkezdtem újra húzni a gázt. Nagyobb gázt meg már nem mertem húzni, mert olyankor van, hogy hirtelen megugrik a gép és ledöntve a körforgalomban nem akartam elperecelni. Tartottam tovább ugyanott a gázt és 1-2mp után elindult.
Már régóta azt ígérik Dunakeszin, hogy az Akra térkép ezt majd megoldja, de már vagy negyedszer nem sikerült feltöltetni :(
Valakinek volt hasonló gondja, amit aztán az Akra térkép megoldott?
Tetszik az útvonal függetlenül attól, hogy Szegedhez nincs a bp-i indulás közel, de a párommal szívesen megyünk. Sztem dobjunk fel egy nem túl közeli időpontot, hogy mindenki tudjon így készülni és meg lehet szervezni.
Másik lehetőség ami bevált már egyszer még "kawás koromban" szerveztem egy talit az eringre, ami az ország közepén van nagyjából mindenkitől egyformán messze, lehet fél órákat dumcsizni, lehet fél órákat pályázni akinek van kedve, ez bevált mikor szerveztem, sokan voltunk. De egy túra ebéddel sem rossz
Mondjuk az új Honda Fireblade mellett, amit előszeretettel használ :D