Hello Edee! Valamit lassan összehozhatnánk.Én Budaörsön vagyok lebetonozva,de addig is lezsírozhatnánk a gombákat.
Ha nem vagy túl messze elfuvaroztatom magam,aztán megbeszéljük,h.mi kellene.
Üdv.
Meglett a hiba a gázbovdennél. A tank alatt, ahogy a dupla gázbovden elindul a kormány felé, rögtön az első felfogatási ponton szó szerint kitekeredett mindkét vezeték rögzítőcsavarja, és a bovden kioldott. Nem tudom valakinek volt-e már hasonló problémája, de azért írom meg, ha a gázkar ellenállás nélkül mozog akkor tank fel, légszűrő ki és visszacsavarni majd gooo. Nem nagy hiba csak rosszul érintett... Gondolom nem lett rendesen meghúzva vagy a gyárban, vagy beüzemeléskor , és a V2 rázkódása rásegített. De ettől függetlenül és ezenkívül egyszóval
ÓÓÓÓ, váffánkúlóóóó! Tőlem meg akkor lehetsz vagy egy jó nagy öles parasztköpésre, mert én is Egerben cellázom, kanada városrészen. Egyszer azért csak összefuthatnánk...
Egy tragédia!
Mármint a Conti!
Nekem volt rensportom, most race attack van fent, de alig várom ,hogy hozzák a másik gumát!
Ez az első papucs ami kiesett alólam!(ering )
Hali! A bukógombám az gyári, nem néztem még hogy maga a gomba aszimmetrikus-e, a konzol az egyértelmű, azok különbözőek. A tengelygombák viszont biztos hogy oldalanként mások, de gondolom így adja ki az azonos távolságot!
Hello Edee!
Igaz én csak a saját tapasztalatomat vázoltam.A felajánlott segítséget alkalmasint kihasználom.Még egy kis idő kell míg a kulcscsontom "összenő",aztán a kedvencemet kell "meggyógyítani.
Egyébként olyan gyönyörüszépen dolgozott a váltó kuplung nélkül is le-fől,csak az elindulásoknál volt egy kis nyüszítés amikor a kuplungkarra kellett nyúlni(bal kulcscsontkissé egymásba csúszott)
Szóval kösz mégegyszer a felajánlást.Ha tudsz gombát szólj.Egyébként az evotech-nél asszimetrikus az elhelyezkedés és a jobboldali gomba kevésbé lóg ki ,mint a bal.Hmmm...
Én Eringen csúsztam tavaly (olajfolt volt amire azt mondták már nem csúszik, valóban 6 körön át nem csúszott...) nekem is hasonló sérülés lett a gépen, csak minimális formában. Mivel már térden voltam és csak onnan csúszott ki a gép így nyomódás egyáltalán nem lett rajta, az akra nekem is ott fogta a gépet és a kormányvég is, semmi nem látszik ezen kívül, de ez is mininális - bukógomba megszolgálja az árát! Nekem egy ismerős esztergált rá - a 2db volt felszerelve egy 10-es.
Más: pénteken egyszercsak a gázmarkolat ellenállás nélkül kezdett forogni - ergó hiába húztam a gázt, csak alapjáraton pöszörgött a gép. A tank alól ahogy kijön a dupla bovden, ha azt kijjeb húztam, akkor azzal sikerült gázt adni - érdekes hazaút volt, még jó, hogy csak 60km-t kellett mennem így... városban való elinduláskor - kupplung csúsztat, aztán bal kéz lenyúl, bovden húz és megy a gép... aztán otthon a markolatnál mindent rendben láttam, azaz a tank alatt van valahol a bibi, úgyhogy le kell ma bontani, hogy meg lehessen nézni mi a gond. Volt már valakinek ilyen gondja a Tonyóval?
Metzeler rennsport elkopott, helyére conti sport attack kerül, van valakinek a gépén ilyen, tapasztalat vele? A Rennsport jól tapadt pályán is, 5e km-t bírt ki nem túlhajszolt vezetési stílussal, de aranyárban van.
Szevasztok. Olaszból behozott Tuonom van. Most kezdeném a forgalomba helyezést. Ha valakinek van hasznos tapasztalata, ötlete, tippje ossza meg velem. Megköszönném.
Nem akarok okoskodni, de eddig láttam kb. 5-6 sérült Tuonot illetve RSV-t, szinte mindegyiken elkopott az emelőszem a hátsó villán. Az hogy a Te esésed épp így alakult, az nem jelenti azt, hogy ebből általánosítani lehetne ....
Mindemellett remélem nem lett komoly bajod! Ha esetleg jobban leszel és nekiesel a javításnak akkor szólj, szerintem tudok ebben-abban segíteni!
Ja..még valami.Bukógombát ha tud valaki talán olcsóbban megúsznám.havonta 20-30 rugót kidobni boltira ha nem muszáj,bár eddig is keresgéltem még kunyiztam is eladó tuonóról ,de nem jött össze.Mire összeforrnak töréseim jó lenne felszerelni a leamortizált helyére másikat.*
Mohának
Két hete 120-nál ledobott magáról az én tüzes "kancám" és horzsolásokkal megúszta!Még jó h. előtte felraktam a bokógombákat (evotech).A baloldalit dobhatom ki,mert a végén egy útszéli szikla adott neki.Egyébként a gombán kívül a kipuff sarkán és a kormányvégen korcsolyázott.A tengelyvégre nem látom értelmét,mert hogy egyszerűen nem funkcionálna....:-))))...Hát...vagyis ha átnyomnál a hátsó tengelyen..úgy 60 cm-es 15 milis menetesszárat,vagy egy méretes pajszert,akkor nem lesz ilyen esetben bibis az "akra".Elől a kormány pedig olyan széles h. totál kitartja az elejét.A csutkakormányos ,segg kipufogós vasakra van ez inkább kitalálva.Csak ennyi.
Ha nem vagy túl messze elfuvaroztatom magam,aztán megbeszéljük,h.mi kellene.
Üdv.
A költségeket nemtom pontosan.
Beszélek majd vele, azt adok egy telefonszámot, ha a táv nem akadály
Én nem látom az összefüggést...
Nincs sorbanállás, nincs bürökrácia, és relatíve olcsó is
Mármint a Conti!
Nekem volt rensportom, most race attack van fent, de alig várom ,hogy hozzák a másik gumát!
Ez az első papucs ami kiesett alólam!(ering )
Igaz én csak a saját tapasztalatomat vázoltam.A felajánlott segítséget alkalmasint kihasználom.Még egy kis idő kell míg a kulcscsontom "összenő",aztán a kedvencemet kell "meggyógyítani.
Egyébként olyan gyönyörüszépen dolgozott a váltó kuplung nélkül is le-fől,csak az elindulásoknál volt egy kis nyüszítés amikor a kuplungkarra kellett nyúlni(bal kulcscsontkissé egymásba csúszott)
Szóval kösz mégegyszer a felajánlást.Ha tudsz gombát szólj.Egyébként az evotech-nél asszimetrikus az elhelyezkedés és a jobboldali gomba kevésbé lóg ki ,mint a bal.Hmmm...
Más: pénteken egyszercsak a gázmarkolat ellenállás nélkül kezdett forogni - ergó hiába húztam a gázt, csak alapjáraton pöszörgött a gép. A tank alól ahogy kijön a dupla bovden, ha azt kijjeb húztam, akkor azzal sikerült gázt adni - érdekes hazaút volt, még jó, hogy csak 60km-t kellett mennem így... városban való elinduláskor - kupplung csúsztat, aztán bal kéz lenyúl, bovden húz és megy a gép... aztán otthon a markolatnál mindent rendben láttam, azaz a tank alatt van valahol a bibi, úgyhogy le kell ma bontani, hogy meg lehessen nézni mi a gond. Volt már valakinek ilyen gondja a Tonyóval?
Metzeler rennsport elkopott, helyére conti sport attack kerül, van valakinek a gépén ilyen, tapasztalat vele? A Rennsport jól tapadt pályán is, 5e km-t bírt ki nem túlhajszolt vezetési stílussal, de aranyárban van.
Széles utat mindenkinek!
Ez megvan már nekem is de a 2008-asnak tök más már a müszerfala.
leírás a túnyóhoz
Van valakinek 2008-as Tuonohoz szervizkönyve?
Vagy tudja valaki hogy hogyan kell eltüntetni a Service feliratot a kijelzőről?
Előre is köszönöm.
Nem akarok okoskodni, de eddig láttam kb. 5-6 sérült Tuonot illetve RSV-t, szinte mindegyiken elkopott az emelőszem a hátsó villán. Az hogy a Te esésed épp így alakult, az nem jelenti azt, hogy ebből általánosítani lehetne ....
Mindemellett remélem nem lett komoly bajod! Ha esetleg jobban leszel és nekiesel a javításnak akkor szólj, szerintem tudok ebben-abban segíteni!
Két hete 120-nál ledobott magáról az én tüzes "kancám" és horzsolásokkal megúszta!Még jó h. előtte felraktam a bokógombákat (evotech).A baloldalit dobhatom ki,mert a végén egy útszéli szikla adott neki.Egyébként a gombán kívül a kipuff sarkán és a kormányvégen korcsolyázott.A tengelyvégre nem látom értelmét,mert hogy egyszerűen nem funkcionálna....:-))))...Hát...vagyis ha átnyomnál a hátsó tengelyen..úgy 60 cm-es 15 milis menetesszárat,vagy egy méretes pajszert,akkor nem lesz ilyen esetben bibis az "akra".Elől a kormány pedig olyan széles h. totál kitartja az elejét.A csutkakormányos ,segg kipufogós vasakra van ez inkább kitalálva.Csak ennyi.