11.000- nél járok. Imádom ezt a motort, mindenkinek ajánlom a kemencei erdőt, két pont is van ahol lehet ugratni:). Jövő hét szerdán tesztnap, utána gumicsere. A gyári Dunlop után most egy Pirelli volt fenn 180-as supercorsa - nekem sokkal jobban tetszett - , kigyorsításoknál nem csúszott annyira. Viszont a városi rohangálás, meg az ész nélküli gyorsulások miatt ez is hamar kockásodott :(
Én azért vagyok csendben, mert még mindig száradok.... vasárnap mentem eringre pályázni, és a pálya előtt 5 perccel sz@rrá áztam olyan mértékben 5 perc alatt, hogy mire be tudtam állni egy fedett helyre a bőrkabátomból szó szerint csavarni tudtam a vizet.... aztán eső után haza is indultam, de még tegnap is melóbamenet nedves volt a belseje a kabátnak kiszárítás után... ezt még emésztem egy darabig... egyébként überf@sza továbbra is a gép, de biza a gyári metzeler rennsport gumma fogy rendesen. Mégcsak alig 3000km van a gépben (sajna nagyon kevés időm van használni... család és meló, de ez az élet rendje, lesz majd több idő is), de már kezd kockásodni kicsit, pedig nincs majrécsíkom, pedig még pályán sem voltam ezzel a géppel... egyben azt is jelenti, hogy jó időben nagyon jól tapad megfelelő guminyomással a gumi normál közúton is, nem csúszkál, de szépen jelzi azt is ha ne döntsem jobban (nem csúszik meg, csak kicsit túlnyúlik, sztem nagyon jó gumi, de 5-6e km-nél tuti cserés, de valamit valamiért). Első gumi marad még egy garnitúra hátsó kopásáig, aztán majd látjuk, de lehet maradok ennél....
Jaja, nagy a csend, de én gyűröm a kilómétereket a gépbe rendesen ;) 6300 környékén járok és jövő hétvégén megint jön egy 2000km+ -os Horvát túra ;) A D208RR hátul a végét járja, addigra csere lesz...
Erről jut eszembe, van valakinek tapasztalata 180-as gumival? A 190/50-est és a 180/55-öst is írja hozzá a kezelési. Van aki azt mondja, hogy a 180-assal jobban fog fordulni, van aki azt mondja, hogy ha 190-es volt rajta gyárilag, akkor azt tegyek rá. Vélemény?
Épp elindultam dolgozni, qrva fáradt voltam, szabályosan közlekedtem, és a telefonom is elkezdett csörögni - szóval minden adott volt, hogy elbambuljak. Így bambán gurultam mikor az előttem lévő Audi beleállt a fékbe, hogy átengedjen vkit a zebrán (teljesen szabályosan csinálta, esetleg kicsit hirtelen). Mivel mindkét oldalon járdasziget volt, meg nem is volt nagyon lehetőségem kikerülin, hát fékeztem........
aztán az orrán gurultam, majs így stoppizva sikerült megérkeznem a hátuljába. Végül az oldalamra estem.
Csodával határos módon nem sérült a motor, csak az egyik lámpabúrám karcolódott össze + letört a lábtartóról a koptató és kicsit elhajlott a váltókar. Ennyi, ja meg a zsír új sisakom megkarcolódott, mert addig ügyeskedtem, míg sikerült valahogy beakrobatikáznom magam a motor alá (hogy puhára essen a drága).
Úgyhogy azt tanácsolom, senki ne menjen ötvennel, mert az veszélyes.
A múltkori kisebb baleset után,levettem a fej idomot és akkor láttam,hogy a jobb oldali légbeömlő bemenetétől pár centire helyeztek el egy levegő szondát!/valószinű légnyomás mérő,de nem néztem utánna!/ Kiszereltem és egy kézi permetezővel párszor ráfujtam! Ezután beindítottam,simán verte az efi-t! Törlés szárítás után a hiba megszünt! Szóval szerintem mikor slaggal mostam a motort bekaphatott egy adag vizet, és ez okozta a hibajelenséget !
Jo reggelt, most fedeztem fel ezt az oldalt. Elég sok a tapasztalatom Tuono ügyben.
Érett motorosnak számitok ,tulvagyok mindenen például a Hayabusás korszakon is(itt a sebességre gondolok).Abba akartam hagyni a gurulást és ekkor jött a Tuono! Na itt uj értelmet kapott a motorozás.
Mindenre jo,kirándulni,száguldozni,kanyarogni,megjelenni teljesen univerzális. Nagyon messze is voltam már vele.
Szia. Köszönöm, hogy szóltál. Már beszéltem is velük. Holnap küldenek fotókat. Egy kicsi olcsobbat szerettem volna de azt állították,hogy nagyon egyben van. 2005 -ös évj és 1,45-et kérnek érte. Talán meg is fogom nézni ha a fotókon is olyan jónak tünik csak az a gondom, hogy Balatonfüreden lakom és már nagyon sokat jártam motor után és nagyon sok lepukkant motort megnéztem. Nem vagyok sóher de már 2 tank benzint el autóztam.Lehet, hogy csak én akarok túl jót ?,
Még egyszer köszi. Üdv: Szabi
A fokozatkijelző nekem is így műkszi, de sztem tökéletesen jó így, úgysem behúzott kuplunggal közlekedünk . Nem számítottam rá, de egy menetben meghúztam a gépet (az még hagyján ahogy gyorsul... és kinyitotta a nyakamon a bőrkabátom tépőzárát a szél a tankon hasalva...) de az elől lévő gyári kisebb fogaskerékkel is 257-et regisztrált a computer nem végsebességként! Nem akartam véget nézni, csak elkapott a hév, de ennél a tempónál fékezni kellett, de meglepődtem, mert azt hittem a vége 250 körül lehet gyári áttétellel (gyári érték szerint) ráadásul 195cm vagyok 95kg-val... ezért meglepő a 257 nem végsebességre kisebb fogaskerékkel úgy, hogy nem csal az óra a gyári fogaskerékhez képest
Bekötöttem a fokozat jelzőt!
Tök jól működik, csak akkor ír ki hülyeséget, ha lassan váltok és amikor behúzom a kuplungot, akkor elkezd esni a fordulat, de amint kiengedem újra a kuplungot és "fixálódik" az adott fokozat, akkor szinte azonnal a jó fokozatot mutatja.
Az indexeket lecseréltem egy sokkal szebbre, bár izlések és pofonok, mert a haverok szerint nem illik a mocihoz, míg szerintem nagyon is passzol hozzá!
A hátsó fék légtelenítésére már sajnos nem maradt időm
Nem sokan vagyunk , igy legalább tapasztalatot cserélhetnénk.Üdv mindenkinek
Erről jut eszembe, van valakinek tapasztalata 180-as gumival? A 190/50-est és a 180/55-öst is írja hozzá a kezelési. Van aki azt mondja, hogy a 180-assal jobban fog fordulni, van aki azt mondja, hogy ha 190-es volt rajta gyárilag, akkor azt tegyek rá. Vélemény?
Épp elindultam dolgozni, qrva fáradt voltam, szabályosan közlekedtem, és a telefonom is elkezdett csörögni - szóval minden adott volt, hogy elbambuljak. Így bambán gurultam mikor az előttem lévő Audi beleállt a fékbe, hogy átengedjen vkit a zebrán (teljesen szabályosan csinálta, esetleg kicsit hirtelen). Mivel mindkét oldalon járdasziget volt, meg nem is volt nagyon lehetőségem kikerülin, hát fékeztem........
aztán az orrán gurultam, majs így stoppizva sikerült megérkeznem a hátuljába. Végül az oldalamra estem.
Csodával határos módon nem sérült a motor, csak az egyik lámpabúrám karcolódott össze + letört a lábtartóról a koptató és kicsit elhajlott a váltókar. Ennyi, ja meg a zsír új sisakom megkarcolódott, mert addig ügyeskedtem, míg sikerült valahogy beakrobatikáznom magam a motor alá (hogy puhára essen a drága).
Úgyhogy azt tanácsolom, senki ne menjen ötvennel, mert az veszélyes.
Nem jöttem rá, de már nem nagyon csinálja, csak mondjuk minden ötödiknél. Miért jelez?
Rájöttél már mitől jelez be az efi mosás után? Mert szerintem én megtaláltam a hiba okát!
Érett motorosnak számitok ,tulvagyok mindenen például a Hayabusás korszakon is(itt a sebességre gondolok).Abba akartam hagyni a gurulást és ekkor jött a Tuono! Na itt uj értelmet kapott a motorozás.
Mindenre jo,kirándulni,száguldozni,kanyarogni,megjelenni teljesen univerzális. Nagyon messze is voltam már vele.
Tuono blokkos sárkány :O
(ui: megérkezett az első dorsoduro, most láttam, fekete)
Még egyszer köszi. Üdv: Szabi
496 Mb
0627-548-803
Bekötöttem a fokozat jelzőt!
Tök jól működik, csak akkor ír ki hülyeséget, ha lassan váltok és amikor behúzom a kuplungot, akkor elkezd esni a fordulat, de amint kiengedem újra a kuplungot és "fixálódik" az adott fokozat, akkor szinte azonnal a jó fokozatot mutatja.
Az indexeket lecseréltem egy sokkal szebbre, bár izlések és pofonok, mert a haverok szerint nem illik a mocihoz, míg szerintem nagyon is passzol hozzá!
A hátsó fék légtelenítésére már sajnos nem maradt időm
Falco nem jó neked? Csöppet jobb a szélvédelme, a Millénél viszont naked-ebb. Meg szerintem szebb is
Az enyémet pl most árulom.