Sziasztok!
A motorom két év állás után 400 km-nél kapta meg az ezres szervízt. Most azonban elérve az 1000 km-t kigyulladt a service felirat. Hogy tudom eltüntetni.
köszi:
G
Szolnokon is van tudomásom szerint! Láttalak múltkor az érparton, épp arra volt bizniszem, mire megfordultam a magatehetlen scudoval, nem láttam merre zúgattál el. Utánad akartam menni megnézni a vasat.
Szevasztok.kb 5 hete nekem is sikerült kitolnom a szalonból egy új tuonot és az idő múlásával már bele ugrott az 1000 kilométer,megtundnátok mondani,hogy jászberényhez hol van a legközelebb aprilia szervíz?
Hali zoner!
A kuplung kapcsolónak egyszerű feladata van! Amikor a gép sebességben van és úgy akarod indítani nem megy! Viszont ha sebességben van és behúzod a kuplungot simán forgatja az önindítót !No ennyi a dolga a kapcsolónak!
Kérdés: tudja-e valaki, hogy a kuplung mikrokapcsolója mit csinál pontosan a motorral? Indítható akármit csinálok vele, ha sebességben van, ki van támasztva akkor nem és ezen a behúzott kuplung sem változtat. Esetleg a befecskendezéssel vagy a gyújtással csinál valamit menet közben?
Vagy egyszerűen semmit? (autón láttunk már ilyet, viszont az elromlott kapcsolót beírta hibának )
Na én is ugyanezt tapasztaltam Zrider 7ezer környékén, csak az én 1300km-mel még nem akartam 8ezerig pörgettyűzni (legyen szabályos az a bejáratás, biztos nem véletlenül találták ki ) így miután megemelte az elejét vissza is kellett engedjem, mert váltani kellett, viszont 3.ban ugyanezt megcsinálta a gép. Viszont nekem az akrával és a beállítással jobban tetszik a gép, alul városban kezesebb aztán középtől fölfelé meg hadd menjen... a légszűrőt nekem is mondták, őszintén szólva nem hiszem, hogy már a gyári beállításnál is kellene nagyobb teljesítmény, viszont a légszűrő nem hülyeség, még optimálisabb lenne a teljesítményleadás, ha mán ennyi lovat adott alánk a gyár . Viszont azt meg karban is kell pár ezrenként tartani!
Gabriellusz igazad van, nem árt tudni valóban a hatótávot a csoportban való motorozás miatt, én arra reagáltam, hogy talán nem szükséges egyfolytában mérni, de néhányszor valóban érdemes. Én tapasztalatom, hogy 170-200km között gyullad ki a tartalékot jelző lámpa (és ezzel megindul a műszerfalon a lámpakigyulladástól számított km számlálás, milyen ötletes dolog! ) és onnan még normál tempóval 50km szoktam menni és akkor tankolok bele köbö 16,5-17 litert.
Szép motoros időt mindenkinek! Zrider mán számolom a napokat és eringes napot hírdetek a Z-s fórumon sztem ha ilyen szép idő marad úgy március közepe-vége felé Majd nézem a 2 hetes előrejelzést, remélem megint sokan leszünk
Jah és ma ezerhatszáznyolcvanvalahány km-nél 2.-ben hétezer fölött rávágtam a tüzet, szépen fel is emelte a fejét, csak hát becsokiztam vagy húszméter után és elengedtem ,mert aszidtem hanyatb@sz de gondolom ,hozzászokom majd ! Rákérdeztem a szervizesre, aztmondta ,a Mille az akraprogival alul nyomatékszegényebb, de középtatományban már jobban tol ,viszont ő is sportszürőt emlegetett. Nekem már igy is elég odabaszós volt az eddigi lovaimhoz képest!
Az én nagyapám is megmonta nekem mikor elkezdtem motorozni!" Fiam inkább sakkozál az ócsóbb hobbi! Húsz évente lecseréled a parasztot oszt kííísz!" Isten nyugosztalja az öreget !
Ügv Jürgen! Télleg ráraktam, mert ócsóért sem kellett senkinek, de nem lesz végleges ,mert ugyan nem rossz a hangja, de sztem nem elég meggyőző!Egy spanom már dolgozik az ügyön az olaszoknál, hogy szert tegyen nekem két picike MIW -kipuffra. Bár éppen ma megkezdett hablatyolni valami full versenyrendszerről, amit talán diszkontáron betudna húzni, csak hát még kéne hozzá a progi meg 1 légszürő is! Egy anyagi csőd az életem, mióta huszonvalahány éve rákaptam a gázmarkolat tekergetésére!
Hali Jürgen!
Teljesen igazad van nem kell nézni a fogyasztást, csak kizárólag azért izgat, mert csapatban motorozásnál fokozottan kell figyelnem mikor tankoljak, mert jóval sűrűbben kell mint eddig. A kis v-strommal 400-anként kellett tankolni, most azért figyelnem kell , nem szeretem ha 8-10 motoros rám vár, mert éppen kigyulladt a tartalék lámpa. Minden motoros figyelmébe ajánlom a Bonnyai vendégházat , egy kellemes napot lehet ott eltölteni, Zamárditól délre kb 30 km.
Kedves motoros barátaim!
Szeretettel meghívok mindenkit a TL-Klub 2008-as esztendő első nagy szezonnyitó közös gurulására! A Nagy Tavaszi Dübörgésre ezúttal szeretettel várunk minden V2 motorost, Aprilia RSV, Suzuki SV és TL, Honda VTR tulajdonosokat, menjünk és tegyük próbára együtt azt a bizonyos tihanyi visszhangot
A helyszín és időpont: Március 29, szombat, találkozó déli 12 órakor a tihanyi kompkikötőben; Budapest felől érkezőkkel találkozó 10:00 M1M7 bevezető, McDonald"s. Esős idő esetén automatikusan a következő hétvége az kitűzött időpont. Mindenkit szeretettel várunk, hozd el barátaidat is, terjeszd az infót és guruljunk közösen egyet a tavaszi jóidőben!
Motoros baráti üdvözlettel:
Fehérvári Péter 06702493460
Gabriellusz!
Ennél a gépnél hidd el nekem nem érdemes nagyon nézni a fogyasztást, mert nem azért veszünk ilyen gépet, hogy lelkesedjünk milyen keveset fogyaszt . De valóban ennyi óvatos tempónál, de majd bejáratás után azért ne ennyit remélj. Én mérsékelten közlekedek kint 120-150között (120 alatt nemigen szereti 6.-ban...), csak néha húzom meg kicsit, de így is 7körüli a fogyasztás, ami ha érdekelne akkor azt mondanám rá, hogy teljesen reális, nem túlzott.
De mivel azért vettem ezt a gyönyörűséget, hogy minden percet ami vele töltök mosolyt okozzon, így azt is megbocsátanám neki, ha többet kérne inni .
Zrider!
Csak felrakattad ezek szerint az akrákat? Vagycsak ideiglenes, míg a másik cső nem érkezik Nekem nagyon bejön az akra, és érdekes, de én nem tapasztaltam alul nyomatékcsökkenést az összehangolás óta, sőt épphogy kevésbé rángat alul, valahogy kiegyensúlyozottabb lett, de nem gyengébb (városban azért kellemesebb így, de így is még a 2. és 3. fokozat között is el kell gondolkodni 50 körüli tempóban...) nekem nagyon bejön így a gép, az is igaz, hogy akra nélkül is jó volt.
üdv,
Jürgen
G
2. lépés: nyomd meg a fénykürtöt és az "R" gombot a müszerfalon
3. lépés: tartsd nyomva mindkét gombot kb. 5 másodpercig
Kész!
A motorom két év állás után 400 km-nél kapta meg az ezres szervízt. Most azonban elérve az 1000 km-t kigyulladt a service felirat. Hogy tudom eltüntetni.
köszi:
G
cegléden a fanaticmotor!
A kuplung kapcsolónak egyszerű feladata van! Amikor a gép sebességben van és úgy akarod indítani nem megy! Viszont ha sebességben van és behúzod a kuplungot simán forgatja az önindítót !No ennyi a dolga a kapcsolónak!
Ez már aztán tényleg jó helyen van tárolva (ha igaz). Az asszony kidobna motorommal együtt. (pedig az ő helye lenne a garázs a vasé a fűtött szoba)
Vagy egyszerűen semmit? (autón láttunk már ilyet, viszont az elromlott kapcsolót beírta hibának )
Gabriellusz igazad van, nem árt tudni valóban a hatótávot a csoportban való motorozás miatt, én arra reagáltam, hogy talán nem szükséges egyfolytában mérni, de néhányszor valóban érdemes. Én tapasztalatom, hogy 170-200km között gyullad ki a tartalékot jelző lámpa (és ezzel megindul a műszerfalon a lámpakigyulladástól számított km számlálás, milyen ötletes dolog! ) és onnan még normál tempóval 50km szoktam menni és akkor tankolok bele köbö 16,5-17 litert.
Szép motoros időt mindenkinek! Zrider mán számolom a napokat és eringes napot hírdetek a Z-s fórumon sztem ha ilyen szép idő marad úgy március közepe-vége felé Majd nézem a 2 hetes előrejelzést, remélem megint sokan leszünk
Teljesen igazad van nem kell nézni a fogyasztást, csak kizárólag azért izgat, mert csapatban motorozásnál fokozottan kell figyelnem mikor tankoljak, mert jóval sűrűbben kell mint eddig. A kis v-strommal 400-anként kellett tankolni, most azért figyelnem kell , nem szeretem ha 8-10 motoros rám vár, mert éppen kigyulladt a tartalék lámpa. Minden motoros figyelmébe ajánlom a Bonnyai vendégházat , egy kellemes napot lehet ott eltölteni, Zamárditól délre kb 30 km.
Szeretettel meghívok mindenkit a TL-Klub 2008-as esztendő első nagy szezonnyitó közös gurulására! A Nagy Tavaszi Dübörgésre ezúttal szeretettel várunk minden V2 motorost, Aprilia RSV, Suzuki SV és TL, Honda VTR tulajdonosokat, menjünk és tegyük próbára együtt azt a bizonyos tihanyi visszhangot
A helyszín és időpont: Március 29, szombat, találkozó déli 12 órakor a tihanyi kompkikötőben; Budapest felől érkezőkkel találkozó 10:00 M1M7 bevezető, McDonald"s. Esős idő esetén automatikusan a következő hétvége az kitűzött időpont. Mindenkit szeretettel várunk, hozd el barátaidat is, terjeszd az infót és guruljunk közösen egyet a tavaszi jóidőben!
Motoros baráti üdvözlettel:
Fehérvári Péter 06702493460
Ennél a gépnél hidd el nekem nem érdemes nagyon nézni a fogyasztást, mert nem azért veszünk ilyen gépet, hogy lelkesedjünk milyen keveset fogyaszt . De valóban ennyi óvatos tempónál, de majd bejáratás után azért ne ennyit remélj. Én mérsékelten közlekedek kint 120-150között (120 alatt nemigen szereti 6.-ban...), csak néha húzom meg kicsit, de így is 7körüli a fogyasztás, ami ha érdekelne akkor azt mondanám rá, hogy teljesen reális, nem túlzott.
De mivel azért vettem ezt a gyönyörűséget, hogy minden percet ami vele töltök mosolyt okozzon, így azt is megbocsátanám neki, ha többet kérne inni .
Zrider!
Csak felrakattad ezek szerint az akrákat? Vagycsak ideiglenes, míg a másik cső nem érkezik Nekem nagyon bejön az akra, és érdekes, de én nem tapasztaltam alul nyomatékcsökkenést az összehangolás óta, sőt épphogy kevésbé rángat alul, valahogy kiegyensúlyozottabb lett, de nem gyengébb (városban azért kellemesebb így, de így is még a 2. és 3. fokozat között is el kell gondolkodni 50 körüli tempóban...) nekem nagyon bejön így a gép, az is igaz, hogy akra nélkül is jó volt.
üdv,
Jürgen