Zoli te most mivel nyomod?3 hengeres tecnika?
Érdekelne ha igen a véleményed...kinéztem neten egy 955i-t?csak nem tudom? nincs tapasztalatom az angol vassal
Most értem haza Olasz túrából. 3000km 5 nap alatt, tuncival egy élmény volt. Ráadásul voltam az Aprilia gyárnál így láthattam hol készült a motorom. Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom Olaszt útvonalként. Ha esetleg van igény rá tudok adni neveket ötleteket merre mit érdemes. De jó itthon már nagyon kockás a valagam.
Velence - Noale - Trento - Stelvio Pass - Milánó - Verona - Modena Bologna - Pisa - Ancona - Split - Zadar - Senj - Zágráb amiket érintettünk és be is mentünk a városokba. Ha esetleg érdekel majd valakit vannak további képek is. Viszont legközelebbre feltétlen be kell ruháznom oldaltáskákra mert így felszállni eléggé viccesen lehet csak.
Biztos jó lesz, sőt az okosok kiiktatják azt a barna csatit, ami a fő hibaforrás, a három sárga vezetéket összeforrasztják direktbe. Télen sztem én is megcsinálom.
Igen, tudom, hogy annyi, én anno kaptam 68-as ajánlatot is. Nekem van egy, de épp ezért nem akarom el kotyavetyélni, lehet, legközelebb meg nekem kell.
Valaki ismer olyan szerelőt Szombathely környékén ,aki kitudja olvasni a hibakódot 2006-os Tuonoból?
ez meh neretva völgye a kamion...kontra szgk
Mostar elött durva volt
Passz.
Olyannal nincs.
Ez 675-os.
Vezermufeszitot csereltem.
Meg olajat szuroket.huszezer alatt.
Elvileg birjak.
Gyakorlatilag tulajtol fugg.
Zoli te most mivel nyomod?3 hengeres tecnika?
Érdekelne ha igen a véleményed...kinéztem neten egy 955i-t?csak nem tudom? nincs tapasztalatom az angol vassal
Ez idei...Szicilia
Stelvora honnan mentetek fel?Merano felöl?Vagy Bormio?
Tavalyi kép:)Tuncival:)
Ha van még képed persze jöhet
Velence - Noale - Trento - Stelvio Pass - Milánó - Verona - Modena Bologna - Pisa - Ancona - Split - Zadar - Senj - Zágráb amiket érintettünk és be is mentünk a városokba. Ha esetleg érdekel majd valakit vannak további képek is. Viszont legközelebbre feltétlen be kell ruháznom oldaltáskákra mert így felszállni eléggé viccesen lehet csak.
ROTAX 123
Blokk egyben( henger+dugattyúval+vîztérfedéllel): 50.000Ft
Blokk ( henger+dugó nélkül ): 20.000Ft
34-es Dellorto karbi: 12.000Ft
Henger+dugattyúI(Wössner-könnyített) : 30.000Ft
120/60 slick: 5.000 Ft
Arrow rendszer: 25.000Ft
Egyéb alkatrészek telefonon érdeklődhető
30-403-65-51