Elnézést ez nem teljesen ide való,de azért ,ha nem haragszotok:Érdeklődnék,hogy nem-e tudja valaki,hogy az APRÍLIA ETV 1000 Caponordnak (2006-os) vannak-e hibái,,vásárláskor mire kell figyelni,megbízható-e stb? Van-e rendes szervíze itthon?Rendes..Elöre is bocs és köszi
Szevasztok! Ha már itt "mindenki" túramotornak használja a Tuonoját hozzátenném,hogy megcsináltuk a spanommal a tartó/eltartó keretet gömb és laposvasból, sok állítgatás, mérés, újrakezdés és szerkesztés után. Givi 449hez alakítva,de szerintem a legtöbb nyeregtáskához jó. Aztán egy alapozás, majd fedőfestés. Képeket majd teszek fel.
A másik: ma volt egy 240km-es etap. Néhányszor jó melegünk volt:) forgalom,stb. A megérkezés után néztem, hogy a bal alján a csövekből folyik/csöpög valami cucc. Az miért van? Vagy honnan jön? Egyátalán szokott onnan leeresztődni bármi is? Ha igen, akkor melyikből minek szabad? Lehet, hogy banális a kérdés, de sajna én nem tudom. A víz 99 C volt. Kösz a válaszokat:
egy újsütetű Tuonós
Sajnos ellopták. Idén sikerült végre újra nyeregbe szállni.
2. ban sikerült, 1 ben nem merem, mert félek hogy nagyon hirtelen kapná fel az elejét, és ott könnyebb hülyének lenni. Jó lenne ha lenne valami becsövezett motor amin meg lehetne tanulni, majd keresek valami tanfolyamot. Addig is ez nekem tökéletes.
Sikerűűűűűlt ma reggel 2X is. Rájöttem mit rontottam el, tényleg nem csúsztam teljesen hátra. Most már úgy felkapja az elejét, valami hihetetlen. Van egy pont aminél ha sikerül túl emelni az elejét gyönyörűen tartja már a magasban, nem kell rángatni. Ez feldobta az egész napomat mára.
én így oldottam meg sufnimódszerrel.
két azbesztlap kellett csak a kipu tetejére, hogy ne égjen el. nem kell semmi keret,vagy váz.
nem dőlt el,középen az egy hátitáska,volt utas is.
Azt látod nem tudom. Az én sztenderem nem nagyon meredek szögben áll, úgy, hogy a láncot úgy fújom, hogy ráborítom a sztenderre, hogy a hátsó kerék el emelkedjen a földtől, a váz alá rakok egy méretre vágott fadarabot és ennyi. Úgy is stabilan áll. Viszont a Lacosz volt gépe meredekebb szögben áll, de végül is azzal is megcsináltuk ezt. Szerintem ülj rá sztenderen, ha nem borul fel, márpedig nem fog, akkor azt a csomagot is kibírja. Nem olyan nehéz az.
köszi szityyyu
rendes hogy gondolsz rám
és szívod a vérem
de jó volt mind a balcsi mind az az élmény amit egy 22-"vénlánytól" kaptam
jobb is hogy nem jöttetek le még a végén bedobtam volna a nőt üzletbe...visszaüzleteltük volna a Tüncit
A másik: ma volt egy 240km-es etap. Néhányszor jó melegünk volt:) forgalom,stb. A megérkezés után néztem, hogy a bal alján a csövekből folyik/csöpög valami cucc. Az miért van? Vagy honnan jön? Egyátalán szokott onnan leeresztődni bármi is? Ha igen, akkor melyikből minek szabad? Lehet, hogy banális a kérdés, de sajna én nem tudom. A víz 99 C volt. Kösz a válaszokat:
egy újsütetű Tuonós
Hát, ha nem tünt volna fel visszamondtad, így kivel menjek.
PR-factorynál van, de lassan 1 hónapja várok rá! Lassan tunci meg sem ismer, hogy én vagyok a ""gazdája"":((
Köszi
Hol és mennyiért sikerült beszerezned ez a kis cekkert?
Mentek túrára?
üdv
2. ban sikerült, 1 ben nem merem, mert félek hogy nagyon hirtelen kapná fel az elejét, és ott könnyebb hülyének lenni. Jó lenne ha lenne valami becsövezett motor amin meg lehetne tanulni, majd keresek valami tanfolyamot. Addig is ez nekem tökéletes.
két azbesztlap kellett csak a kipu tetejére, hogy ne égjen el. nem kell semmi keret,vagy váz.
nem dőlt el,középen az egy hátitáska,volt utas is.
2-őt?a tünciért?
rendes hogy gondolsz rám
és szívod a vérem
de jó volt mind a balcsi mind az az élmény amit egy 22-"vénlánytól" kaptam
jobb is hogy nem jöttetek le még a végén bedobtam volna a nőt üzletbe...visszaüzleteltük volna a Tüncit