Nem ért rá a kipura, de ha rá is ért menet közben esetleg, nem égette meg, pedig ebben még nagy hőálló anyagozás sincs szerintem, a legolcsóbb típus. Simán ráfogatta az ülés alá, semmi
hókuszpókusz.
Nyeregtáskát szeretnék rakni a Tuonomra, a korábban itt ismertetett módszerrel, vagy ahogy lehetséges, és ezért kellene egy hozzávetőleges maximális táska(k) méret, vagy táskatípus, vagy valami kiindulási pont a méretet, formát illetően, úgy hogy az utas is elférjen. És kinek mi a véleménye, hogy maga a táska-tartó (vagy a kipufftól eltartó) váz milyen legyen? Nyers gömbvas? Ezt nyilván festeni kell. Horganyzott? Itt meg a horganyzás lejön a heggesztéstől. Alu? Ilyen lehet, hogy nincs is.
Meg a másik: Ha fent a táska, benne a cucc, tele a tank, akkor az oldalsztender hogy bírja el az össz súlyt? Vagy csak nálam nyiklik (na de azért nem nagyon ) annyira, hogy még "csupaszon" is mozog az egész motor? A sztender-tappancs, vagy mifene megoldás lehet?
Kösz a válaszokat:
Egy újsöütetű Tuonos
2.ben egy kicsit csússz hátra az ülésen, 6-8ezer között húzd meg a gázt hirtelen és kicsit mozdulj meg hátrafele, mintha fel akarnád rántani. De nagyon nem kell rántani, mert jön az szépen. De amikor el kezd jobban elemelkedni mint megszoktad, ne ijedj meg, akkor van gyertyában, mikor az első villa vízszintes. De ha para van és elcsukod a gázt, akkor levágja az elejét. Csukd el és nyissál rá megint. Ekkor már elindul lefele, de finoman fog leérkezni, nem odavágod. De ha nem megy 2.ben nyugodtan csináld 1.ben, csak ott a hátsó féken legyél rajta, mert ott hirtelen jön.
Srácok egy bugyuta kérdés. Lehet tuncival egykerekezni? Ha igen mit a trükk? Első fokozatban nem merem, mert azért ilyet még sosem csináltam, ezért gondoltam 2.ban kipróbálom. Max amit elértem, hogy picit elemelkedett az első kerék és ennyi. Már ez is nagy szó nekem de rájöttem akár hogy rántom meg hirtelen a gázt, és rántom fel az elejét nem mozdul csak picit elemelkedik. Isten ments nem akarok elvágódni, csak gondoltam van valami biztonságos mód próbálkozni, hosszú egyenesben 2 vagy a fölötti fokozatokban.
http://www.louis.de/_2061b4fbf...
Nem ért rá a kipura, de ha rá is ért menet közben esetleg, nem égette meg, pedig ebben még nagy hőálló anyagozás sincs szerintem, a legolcsóbb típus. Simán ráfogatta az ülés alá, semmi
hókuszpókusz.
Nyeregtáskát szeretnék rakni a Tuonomra, a korábban itt ismertetett módszerrel, vagy ahogy lehetséges, és ezért kellene egy hozzávetőleges maximális táska(k) méret, vagy táskatípus, vagy valami kiindulási pont a méretet, formát illetően, úgy hogy az utas is elférjen. És kinek mi a véleménye, hogy maga a táska-tartó (vagy a kipufftól eltartó) váz milyen legyen? Nyers gömbvas? Ezt nyilván festeni kell. Horganyzott? Itt meg a horganyzás lejön a heggesztéstől. Alu? Ilyen lehet, hogy nincs is.
Meg a másik: Ha fent a táska, benne a cucc, tele a tank, akkor az oldalsztender hogy bírja el az össz súlyt? Vagy csak nálam nyiklik (na de azért nem nagyon ) annyira, hogy még "csupaszon" is mozog az egész motor? A sztender-tappancs, vagy mifene megoldás lehet?
Kösz a válaszokat:
Egy újsöütetű Tuonos
Lehet e?!
Hagyományőrzés, streetfighter show (mokus), motoros találkozó, Lord, Delta, Edda, Charlie, Demjén, Chris Lawyer, Muzzaik, stb.
GYERTEK!
2.ben egy kicsit csússz hátra az ülésen, 6-8ezer között húzd meg a gázt hirtelen és kicsit mozdulj meg hátrafele, mintha fel akarnád rántani. De nagyon nem kell rántani, mert jön az szépen. De amikor el kezd jobban elemelkedni mint megszoktad, ne ijedj meg, akkor van gyertyában, mikor az első villa vízszintes. De ha para van és elcsukod a gázt, akkor levágja az elejét. Csukd el és nyissál rá megint. Ekkor már elindul lefele, de finoman fog leérkezni, nem odavágod. De ha nem megy 2.ben nyugodtan csináld 1.ben, csak ott a hátsó féken legyél rajta, mert ott hirtelen jön.
http://mocisblog.blogspot.hu/2...
aki jön ott lessz....az idő kurva jó...a balaton adott...gyertek
vagányok...még valaki jön?én ott
te tudod te ismered
nekem 660 prestige volt 2004-ben...supermotyó....
most a pega is kb ua...de talán jobban kihasználható