Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó aprilia rs 125 alkatrészek!
-sérűlt henger(hónolni kell)
-sérűlt dugó(kis polírozással megoldható)
-sérűlt főtengely
-kiegyenlítő tengely fogaskerék 1db
-Af1 jobb lábtartókonzol
-1 db bal műanyag lábvédő
-Elgőrbűlt váltókar
-Elgörbűlt fékpedál
-Csúszott oldalidomok
Érdeklődni:(dadi1095@freemail.hu)
A műmájerek, meg az MZ-sek ekkora döntésnél már lemásznak a motor oldalára, mert nehogymáne.

Szuper kép.
Jó kép! Fix obival?!
Ma végre felavattam Kakucson a vasat. Annyira jó képet lőtt barátom, hogy elmenne aprilia reklámnak is. Fúúú de jó volt, és lett nem egy GoPro videó is!
legyen úgy de nem ellenfél semmibe
hát az egy kicsit más fajta durrogás
ne rakasd vissza a gyári progit attól csak szar lesz
alapvetően ha azt akarod hogy hangos legyen és durrogjon akkor a gyári akrákat felejtsd el azokkal nem lesz olyan belül hátrafelé szűkül benne a cső ez szépen lefolytja a hangot meg a durrogást meg persze a brutál jó tömő anyag
ez nincs benne egy herélt gyári dobban az azért fog durrogni
Szerintetek van ennek valami értelme?

Aprilia tuono airbox tuning
szerintem a full Akrapovic rendszeremet eléggé jól kiszámolták... nem csak parasztvakítás
Gyerekek a "gyári dob ban" ott a katalizátor...meg kb annyi fölös vas...akarom titán lemez+csövecskék+ kis üregek.megint cső...a hang tompítása miatt,ezért hal és gyenge szar vele a moci
A full nyitott se jó...mert odabac a szelepeknek
a gyári sport dobok,ki vannak számolva,és a "gázingát" használják "folytás".....akarom mondani a legjobb hatásfok eléréséhez.
Nekem összejött egy ilyen dob...volt vele munka bőven.......de az akrát szarrá veri pl.........meg az összes utángyártott...csili-vili szart
addig örülj, amíg nem durrog. Mikor az enyém elkezdett durrogni, az egy 1OOasba lett.
addig örülj, amíg nem durrog. Mikor az enyém elkezdett durrogni, az egy 1OOasba lett.
Azt hogy mekkorát durrogjon vissza a kipuff mi befolyásolja? Mert anno a herélt gyári dob gyári programmal brutál nagyokat lőtt. A mostani mocin az akrákkal, akra térképpel alig vagy szinte nincs is durrogás. Rakassak rá gyári progit?
varázslat volt :D
mellesleg tényleg nincs ötlet hogy mit csinálhatott vele
Pedig az anno vmitől hangosodott!
Eladók!
-sérűlt henger(hónolni kell)
-sérűlt dugó(kis polírozással megoldható)
-sérűlt főtengely
-kiegyenlítő tengely fogaskerék 1db
-Rs 125 bal lábtartókonzol
-Af1 jobb lábtartókonzol
-Jobb lábtartó
-2 db bal műanyag lábvédő
-Elgőrbűlt váltókar
-Elgörbűlt fékpedál
-Csúszott oldalidomok
Érdeklődni:(dadi1095@freemail.hu)
Dob nelkul az botranyos
Mit utott at benne nincs benne semmi csak egy perforalt cso meg gyapot vagy a gyari akraban van meg vmi nekem mar reg volt nem remlik
Dob nélkül a leghangosabb!

De nekem ez is megfelel ! http://www.sportmotor.hu/motor...
szerintem állított....bele egy vastag csövet a kipuba és átütötte a belsejét. talán.

co-t nem tud állítani rajta, de ha mégis attól nem lesz hangosabb.
A dob hangjat nem tudod szerintem beallitasokkal befolyasolni
Annyi kulobseg lehet a dobok kozt hogy milyen a belselye milyen allapotban van a tomes benne
De ha hangosat szeretnel akkor az akrat felejtsd el vagy ki kell a belso csovet cserelni mert a "gyari" akra az ha jol emlexem 50mm-rol szukul a dobon belol 45-re ezert halk, kell bele vegig egy 52-55mm-es cso es akkor lesz hangja
Sajnos nincs is.

Anno a 2006osra mikor felraktuk,rakták a szervízben(Szfváron) az Akrákat az is halk volt.Pedig a progi is át lett írva rajta.Akkor a szerelő srác felugrott a motorra és átment vele a szembe lévő Seat szervízbe. Mert ott tudott Co-t mérni vmit tekert rajta..azt mondta felhúzta,3szorosára az értéket! Onnantól kezdve már dübögött is! MIT ÁLLíTHATOTT?
nekem 2OO6os van, de nekem meg a haverom 2OO8asa hangosabb.
nem vetted ki a db killert.
Lenne egy kérdésem..
Az első (2006os ) Tuonom sokkal hangosabb volt(dobok) mint a mostani!Mitől lehet?Majd nem hogy halk! Nem lett hozzá írva,állítva a motor az Akrákhoz...?!Lehet attól?