Járt már úgy egy barátom,hogy az övében is s.szűrő volt,de már sokszor volt "tisztítva" és nem akart menni a motorja(1200 Bandit,Akrapovic rendszerrel).Visszatette a gyárit és jó lett.Új szűrőt kellett venni e. Persze ez csak egy lehetőség...
Van nekem nagyon jó ki Tuonom 2005-ös. Mostánaban azt vettem észre hogy nehezebben indul pedig eddig pöcröf volt. A kipuff jóval benzinszagúbb a megszokottnál. Szerintem túl sok kaját kaphat. Vélemény így elsőre? Valakinek valami tippje? Lehet ezt orvosolni otthon is vagy inkább vigyem el egy szakihoz aki fékpadon beállítja?
"Sajnos" az csak sima 120/70. Ma elmentem kicsit tuncival a városba szaladgáltam, nagyon imádom ahogy fordul. Annyira finom ha neadj el is kopik hamar, tutira csak ilyet fogok venni. Olyat lehet vele dönteni, iszonyat jók a visszajelzések a gumitól, és jóval hamarabb melegszik mint a korábbi. 18 volt a pár, úgy hogy 2013 as bőőőőőőven megérte szinte ajándék volt.
Végül is vágott slick került fel. 195/65 méretben hátra hát húúúúú.... Elfér bőven és úgy odavág a kanyarban rendesen. Hihetetlen mennyivel jobb mint ami fent volt, azt hiszem ki kell próbálnom Kakucson. Ezekkel biztos le tudok menni 51,8 sec alá.
190/55-ös gumi hátra simán jó, most nekem is az van.
Ha ajánlhatok gumit akkor Metzeler M5 Interact vagy Bridgestone BT-016 PRO (!) /csak a pro a sima az egy hulladék/
Egyébként meg egy gombát húzzanak a gumiba, ha sok még a minta rajta és nem nagy a lyuk...
Srácok segítsetek rajtam. Már megint beszívtam valahol valahogy egy roh@dt szöget a hátsó gumimba.... Egyszer élném már meg hogy le tudok használni egy gumit egy motoron bakker... A lényeg, ki milyet ajánl esetleg tapasztalatok alapján tuncira? 190/50-R17 méretben mit keressek? Vágot slickeket érdemes venni, foglalkozni vele? Mondjuk azt hogy ár mind1 a lényeg hogy jó legyen, akár több komponensű középen ne kopjon de pályán meg kellene döntenem az 51,8 as időmet Kakucson. Mit érdemes? Hétvégén szeretnék már kerülni vele, mert jó idő ígérkezik.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni szabadonfutóval kapcsolatban. Nézzétek el nekem, hogy nem nézem és keresem át valamennyi oldalt.
Tavaly már jelentkezett a hiba, hogy nem akart indulni a motor, de sikerült a hibát a rugó összébb húzásával orvosolni. Most viszont, ugyan még nem szedtük szét,de valószínű, hogy csere vagy javítás fog következni. Tavaly utána jártam a dolgoknak, de valahogy az akkor szerzett telefonszámok elkeveredtek. Ebben kérnék segítséget, hogy kihez/kikhez fordulhatok. Előre is köszönöm egy szomorú Tuono-s társatok! üdv,
jaja,majd meglátod
az asszony is motoros,2 motorral a minimál felszereltség:1 hengertáska,1 gurulós nagy sporttáska,egy szett nyeregtáska,1 tanktáska,1 hátizsák
pazar 1 túra volt...képek foly...köv....
Etna-Szicilia-Vezuv-Napoli
hajnalban értem haza 1 seggel Nápoli-ból