A jelek alapjan annak kellene lennie, de nincs egyik vezetek sem megtorve, kidorzsolve. Mar lovesem sincs mi lehet a hiba. Azert kerdezem itt, hatha vkinek volt hasonlo problemaja.
Szerintem ezeken nincs légtömegmérő. Max lambda-szonda, de az meg más. Bejvő levegő nyomásszenzor is van.
Amúgy a problémád nem lehet valami hülye kontakthiba?
látom többeteknek is akadt már dolga az olasz technikával, egy kis segítséget szeretnék kérni.
A motor egy 2006-os Tuono1000R és tavaly óta nem sikerült rájönni mi okozhatja az alábbi tüneteket. Menet közben a legváratlanabb helyzetben felvillan a SERVICE felirat, a motor lehörög, orra bukik, gázadásra nem reagál, meg sem akar mozdulni. A hangja olyan, mintha sok levegőt kapna. Ilyenkor ha leállítom a motort, majd újra indítom mintha mi sem történt volna. Minden ok. Aztán egyszer csak ismét előjön. Voltam aprilia szervizben vele, kiolvasták a hibakódot, azt mondták ezek a szokásos hülyeségek, valószínű csak a stekker van eloxidálódva a tank alatt. Ezt megtisztogatták, hogy így már nem fog előjönni. Hazafelé persze megint csak produkálta a hibát, de utána már be sem lehetett indítani. Traileren vissza a szervizbe, ahol kiderült leégett a generátor. Ez újra lett tekercseltetve, mondván ez lehetett a hiba. De nem, mert megint csak eljátszotta a hazafelé úton.
Mindenki zárlatra gondolt, hátha valahol meg van törve a kábel, de kihúzattam az összes kábelköteget szerelővel, de sehol semmi.
Már egyszerűen tippelni sem tudok mi lehet a baj. Mi romolhat még el ezeken a típusokon? AC pumpa, olajnyomás, feszszab, computer? Szoftverfrissítést lehet csinálni ezeken a gépeken?Olvastam, akiknek a légtömegmérővel volt problémájuk, azzal mi volt a baj, milyen tüneteket produkált?
Nagyon idegesítő a hiba, mert mikor motoron ülök, egyfolytában az jár a fejemben, hogy mikor jön ismét elő a hiba. És a legrosszabb, hogy bármikor előfordulhat. Volt hogy garázsban beindításnál, de volt hogy előzés közben...és ez elég para, mikor jönnek szembe, de a motor letilt...ilyenkor kuplung gyorsan behúz, motor leállít majd restart...
Ha valakinek voltak hasonló problémái, produkálta a motorja ezeket a tüneteket, kérem ossza meg mi volt a hiba forrása, mi volt a megoldás.
Köszönöm az infókat!
Már régóta nézegettem,nézegetem őket de nem tudtam h eladjam e a motorom?! Eladtam. Arra meg elvitték az összes jót..
Mindenképpen sérülésmentes motort szeretnék!Várok..mást nem tudok tenni. Túl tárolt,gondolom már sehol sincs.
Bár nem gyári a kormánya, jobb oldalra is csak egyszer csúszott meg, de nem olyan vészesen, ettől még jó vétel lehet valakinek. Sőt leo vince dobok is vannak hozzá, ráadásul az ár biztosan alkuképes. Van az ennél egyel drágább fekete 1,2 ért, na azt megnézni sem érdemes szerintem. Mindkét oldala tropa volt, fejidom is széttört az esésben, hátsó ülés ki van horzsolódva eséstől, beindítás után engedte a vizet csövek mellett, műszerfal plexije ketté van repedve, szóval ez nem ér 1 et sem részemről, de ehhez képest amit linkeltem 1000X jobb állapotban van, és sportmotort is beszámít mert nem vált be neki a V2. De ha teljesen sérülés mentes gépet keresel elfogadható áron, akkor ki kell várni. Szerintem már erősen szezon van aki el akarta adni a motorját az már felrakta/eladta. Ráadásul az árak is az egekben vannak ilyenkor. Van fent egy 2009 es piros 2 ért, mikor beragadt 2008-9 eseket lehet kapni annyiért garanciásat.
Budapesten hova érdemes vinni a Tuncit szervizbe? Nincs semmi baja, csak 10 000 es szerviz esedékes, és szeretném ha a szervizkönyvbe is tudnának tenni nekem egy pecsétet. Sőt az sem lenne hátrány ha nem kellene rá heteket várni. Valamint kellene rendelnem egy tartalék plusz kulcsot hozzá. Hol lehet ezt elintézni? Userkód és szervizkódom megvan hozzá, tehát tanítható ennek már utánajártam.
Amúgy a problémád nem lehet valami hülye kontakthiba?
látom többeteknek is akadt már dolga az olasz technikával, egy kis segítséget szeretnék kérni.
A motor egy 2006-os Tuono1000R és tavaly óta nem sikerült rájönni mi okozhatja az alábbi tüneteket. Menet közben a legváratlanabb helyzetben felvillan a SERVICE felirat, a motor lehörög, orra bukik, gázadásra nem reagál, meg sem akar mozdulni. A hangja olyan, mintha sok levegőt kapna. Ilyenkor ha leállítom a motort, majd újra indítom mintha mi sem történt volna. Minden ok. Aztán egyszer csak ismét előjön. Voltam aprilia szervizben vele, kiolvasták a hibakódot, azt mondták ezek a szokásos hülyeségek, valószínű csak a stekker van eloxidálódva a tank alatt. Ezt megtisztogatták, hogy így már nem fog előjönni. Hazafelé persze megint csak produkálta a hibát, de utána már be sem lehetett indítani. Traileren vissza a szervizbe, ahol kiderült leégett a generátor. Ez újra lett tekercseltetve, mondván ez lehetett a hiba. De nem, mert megint csak eljátszotta a hazafelé úton.
Mindenki zárlatra gondolt, hátha valahol meg van törve a kábel, de kihúzattam az összes kábelköteget szerelővel, de sehol semmi.
Már egyszerűen tippelni sem tudok mi lehet a baj. Mi romolhat még el ezeken a típusokon? AC pumpa, olajnyomás, feszszab, computer? Szoftverfrissítést lehet csinálni ezeken a gépeken?Olvastam, akiknek a légtömegmérővel volt problémájuk, azzal mi volt a baj, milyen tüneteket produkált?
Nagyon idegesítő a hiba, mert mikor motoron ülök, egyfolytában az jár a fejemben, hogy mikor jön ismét elő a hiba. És a legrosszabb, hogy bármikor előfordulhat. Volt hogy garázsban beindításnál, de volt hogy előzés közben...és ez elég para, mikor jönnek szembe, de a motor letilt...ilyenkor kuplung gyorsan behúz, motor leállít majd restart...
Ha valakinek voltak hasonló problémái, produkálta a motorja ezeket a tüneteket, kérem ossza meg mi volt a hiba forrása, mi volt a megoldás.
Köszi előre is a válaszokat.
Már régóta nézegettem,nézegetem őket de nem tudtam h eladjam e a motorom?! Eladtam. Arra meg elvitték az összes jót..
Mindenképpen sérülésmentes motort szeretnék!Várok..mást nem tudok tenni. Túl tárolt,gondolom már sehol sincs.
Én megnéztem nem egyet, volt egy másik 2006 os piros az nagyon jó vétel volt, de elvitték. Ami jelenleg ár/érték arányban nem rossz az ez.
Tuono 1000R
Bár nem gyári a kormánya, jobb oldalra is csak egyszer csúszott meg, de nem olyan vészesen, ettől még jó vétel lehet valakinek. Sőt leo vince dobok is vannak hozzá, ráadásul az ár biztosan alkuképes. Van az ennél egyel drágább fekete 1,2 ért, na azt megnézni sem érdemes szerintem. Mindkét oldala tropa volt, fejidom is széttört az esésben, hátsó ülés ki van horzsolódva eséstől, beindítás után engedte a vizet csövek mellett, műszerfal plexije ketté van repedve, szóval ez nem ér 1 et sem részemről, de ehhez képest amit linkeltem 1000X jobb állapotban van, és sportmotort is beszámít mert nem vált be neki a V2. De ha teljesen sérülés mentes gépet keresel elfogadható áron, akkor ki kell várni. Szerintem már erősen szezon van aki el akarta adni a motorját az már felrakta/eladta. Ráadásul az árak is az egekben vannak ilyenkor. Van fent egy 2009 es piros 2 ért, mikor beragadt 2008-9 eseket lehet kapni annyiért garanciásat.
Amúgy grat az ördögi szerzeményhez!
06 70 389 6486