ha kezességet, finoman motorozhatóságot akar akkor fézer
ha gépészkedős, férfias motort, akkor tuono
valóban, lehet ő nem is venné észre a futómű előnyeit...fék előnyeit
Magadat veszed alapul,mit számít neki a futómű most őszintén,meg persze te vagy én ráülök észre sem vesszük hogy 2-3 ezer alatt rángat mert húzzuk neki ész nélkül,de ő csak ott használja évekig,a futómű határainak eléréséhez is min.3év kell.
Én ezt azért nem mertem így leírni mert nem mentem még régi tunci-val(ujjal se )de volt egy barátomnak és mondta vagy nyél vagy semmi olyan durva jószág
Viszont fzs-el már mentem az minden szempontból kezdőbarát alul is van azért ereje de fönt meg pendít szépen,az ülése kényelmetlen de azt lehet orvosolni és amugy mindene tuti
A Touno nem fogyaszt többet, mint a fézer, sőt.... nem állat módjára még kevesebbet is. 5-5.5 -el elmegy a Tuono.
Viszont a Tuono-n van FÉK és a motor alatt FUTÓMŰ van.
Körökkel jobb, mint a fézer.....
Vezetésben különbözik a két motor V2 vs. Sor4....... de "motorabb" a Tuono és biztonságosabb is.
Végül is válaszoltam csak ez akkor is a te döntésed kell hogy legyen,mindenképpen a fazert javaslom,minden szempontból.
Azért a fazer eljárogat 5lityiből,a tunci meg 7 és akkor még nem nyelezted mert ott egyből más lesz az arány.
Meg azért benned még lehet egy két túra is a köv. években amire szintén jobb a fazer.
Szóval ha ugyanúgy tetszik akkor fazer,de ha a másiktól áll a bré akkor tunci.
Szerintem nyugodtan vedd meg a Fazert ez után, nem fog károdra válni! Lehet mondani, hogy majd ésszel megyek csak ne a Tuncira, egy Tuono, főleg az első szériás, nem gyerekjáték, abszolút nem kezdő motor. Szerintem. Itt 4OOOtől (1cm-t tekersz a gázon, vagy még annyit sem) olyan nyomaték van, amit a Fazer nem is látott sosem. Nagyon könnyű kezdőként rosszkor rosz helyen megtekerni ezt az 1cm-t és kész a baj.
akkor meg mindig nemtudom, de egy kicsit okosabb lettem:-) az en onkontrolommal nincs gond, esszel szoktam hajtani es ugy is mennek nagymotorral:-)
mert ugye a fazer 98 Le...mig a tuono 131 Le altalaban.
durvan szerintem 1.5-2 literrel fogyaszt tobbet:-S
ami meg elviselheto...
mindenesetre tenyleg az ara miatt raktam ossze, es mindenfele keppen sporttura motor kellesz majd...
eddig amugy abszolut fazer parti voltam de amiota lattam, meg neztem tounot erosen elgondolkoztam rajta:-D
mindenesetre mind fizikailag mind anyagilag gyurni kell ra:-D xd
majd meg irok...
es koszonom a segitseget:-);-)
Annyira más a két motor,nem is értem hogy hoztad a kettőt össze,(biztos az ár miatt hisz majdnem ugyanannyi,és nem szeretnél egy két év mulav nagyra váltani mert az sokba kerül)
A fzs600 sokkal kezdő barátabb megbízhatóbb és alacsonyabb fenntartási költségen üzemeltethető.(egy műszer)
A mille meg egy agresszívabb moci,többet fogyaszt,nincs szélvédelem, szervízigényesebb,és amúgy meg nem kezdőknek való,az egy brutális zsivány motor.(baromállat).
Ezek a tények.
A személyes véleményem az hogy melyikkel biztonságossab attól függ hogy mennyi az önkontrollod,hisz a fzs is 100le avval is ugyanúgy meg lehet halni,tudom az okosok azt mondják hogy az ezres elsőre nagy de szerintem itt már annyira nem számít.
Azt mindenesetre vedd figyelembe hogy a millét jobban kell hajszolni hogy szépen menjen,az fzs-el meg lehet lassan is közlekedni
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy majd idővel szeretnék nagymotort venni..de viszont nem 1-2 évre vennék, mivel nem állok úgy anyagilag és ha így haladok nem is fogok:S
Ez lenne az első nagymotorom ezért érdekelne, hogy Ti mit választanátok!
én 2 motor között dilemmázok
vagy Yamaha Fazer 600 (2004es évjár vagy felfele)
de most nézegettem és olvastam Aprilia Tuono 1000 (2003as és felfele)
Mivel kezdő motoros vagyok de nagymotort szeretnék, szerintetek érdemes bevállalni az 1000rest?
Köszi a segítséget és véleményeket egyaránt!
Azt hiszem a lett a vége a dolognak hogy annyira költséges az átalakítás hogy a végén jobban megéri a tunci,meg asszem vannak apróbb külömbségekamiket nem is lehet orvosolni.
sziasztok!
Van köztetek olyasvalaki aki nagyon vágja, hogy mi az ami kompatibilis egy Mille-ben és egy Tuono-ban (2002-03as)? Mille-t szeretnék "Tuono-sítani".
Ha jól tudom:
-az elején elég a fejidomot és egy hozzá való plexit tenni (a fejidom tartó konzol úgy tudom megegyezik a két típuson)
-felső villahíd hozzá tartozó kormánnyal, gondolom szükséges a felső fékcső és kuplungcső hosszabbra cserélése, de azt nem tudom, hogy a gázbowdenek és a kormánykapcsolók kábelkötegei elég hosszúak e...?
- az oldalára kell mindkét oldalra azok a kis takaróidomok, a váz felső részéhez két légbeömlő, a hasidom szerintem maradhat(bár nem tudom, hogy azt csak az oldalidomok tartják, vagy van saját felfogatása is...)
-illetve bukógombák(gyárilag a Mille-n megvan a bukogombák felfogatási helye?)
Esetleg van pár ötletetek, hogy hol tudok ilyen cuccokat beszerezni, az sem baj, ha külföldi bontó...
Köszönöm szépen a segítséget!
U.i.:ezt a hozzászólást a másik érintett fórumba is bemásolom, akit esetleg zavarna, hogy kétszer látja, tőle ezúton is elnézést kérek!
Látom Tuono lesz a vége,rákattantál nagyon.
ha gépészkedős, férfias motort, akkor tuono
valóban, lehet ő nem is venné észre a futómű előnyeit...fék előnyeit
Meg itt már többször is volt téma hogy sokat fogyaszt akkor most mi is az igazság?
Viszont fzs-el már mentem az minden szempontból kezdőbarát alul is van azért ereje de fönt meg pendít szépen,az ülése kényelmetlen de azt lehet orvosolni és amugy mindene tuti
Viszont a Tuono-n van FÉK és a motor alatt FUTÓMŰ van.
Körökkel jobb, mint a fézer.....
Vezetésben különbözik a két motor V2 vs. Sor4....... de "motorabb" a Tuono és biztonságosabb is.
Azért a fazer eljárogat 5lityiből,a tunci meg 7 és akkor még nem nyelezted mert ott egyből más lesz az arány.
Meg azért benned még lehet egy két túra is a köv. években amire szintén jobb a fazer.
Szóval ha ugyanúgy tetszik akkor fazer,de ha a másiktól áll a bré akkor tunci.
mert ugye a fazer 98 Le...mig a tuono 131 Le altalaban.
durvan szerintem 1.5-2 literrel fogyaszt tobbet:-S
ami meg elviselheto...
mindenesetre tenyleg az ara miatt raktam ossze, es mindenfele keppen sporttura motor kellesz majd...
eddig amugy abszolut fazer parti voltam de amiota lattam, meg neztem tounot erosen elgondolkoztam rajta:-D
mindenesetre mind fizikailag mind anyagilag gyurni kell ra:-D xd
majd meg irok...
es koszonom a segitseget:-);-)
A fzs600 sokkal kezdő barátabb megbízhatóbb és alacsonyabb fenntartási költségen üzemeltethető.(egy műszer)
A mille meg egy agresszívabb moci,többet fogyaszt,nincs szélvédelem, szervízigényesebb,és amúgy meg nem kezdőknek való,az egy brutális zsivány motor.(baromállat).
Ezek a tények.
A személyes véleményem az hogy melyikkel biztonságossab attól függ hogy mennyi az önkontrollod,hisz a fzs is 100le avval is ugyanúgy meg lehet halni,tudom az okosok azt mondják hogy az ezres elsőre nagy de szerintem itt már annyira nem számít.
Azt mindenesetre vedd figyelembe hogy a millét jobban kell hajszolni hogy szépen menjen,az fzs-el meg lehet lassan is közlekedni
Az lenne a kérdésem, hogy majd idővel szeretnék nagymotort venni..de viszont nem 1-2 évre vennék, mivel nem állok úgy anyagilag és ha így haladok nem is fogok:S
Ez lenne az első nagymotorom ezért érdekelne, hogy Ti mit választanátok!
én 2 motor között dilemmázok
vagy Yamaha Fazer 600 (2004es évjár vagy felfele)
de most nézegettem és olvastam Aprilia Tuono 1000 (2003as és felfele)
Mivel kezdő motoros vagyok de nagymotort szeretnék, szerintetek érdemes bevállalni az 1000rest?
Köszi a segítséget és véleményeket egyaránt!
Van köztetek olyasvalaki aki nagyon vágja, hogy mi az ami kompatibilis egy Mille-ben és egy Tuono-ban (2002-03as)? Mille-t szeretnék "Tuono-sítani".
Ha jól tudom:
-az elején elég a fejidomot és egy hozzá való plexit tenni (a fejidom tartó konzol úgy tudom megegyezik a két típuson)
-felső villahíd hozzá tartozó kormánnyal, gondolom szükséges a felső fékcső és kuplungcső hosszabbra cserélése, de azt nem tudom, hogy a gázbowdenek és a kormánykapcsolók kábelkötegei elég hosszúak e...?
- az oldalára kell mindkét oldalra azok a kis takaróidomok, a váz felső részéhez két légbeömlő, a hasidom szerintem maradhat(bár nem tudom, hogy azt csak az oldalidomok tartják, vagy van saját felfogatása is...)
-illetve bukógombák(gyárilag a Mille-n megvan a bukogombák felfogatási helye?)
Esetleg van pár ötletetek, hogy hol tudok ilyen cuccokat beszerezni, az sem baj, ha külföldi bontó...
Köszönöm szépen a segítséget!
U.i.:ezt a hozzászólást a másik érintett fórumba is bemásolom, akit esetleg zavarna, hogy kétszer látja, tőle ezúton is elnézést kérek!