Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy vagányok
Valaki nem akar megdobni egy-az az egy db Tuono RSV4-el?
Légyszi-légyszi
Hát ha valaki, akkor neked kéne tudni!
ki tudja biztosan, hogy a 04 előtti rsv/tuono láncszett megegyezik-e
a 04 utániakkal?

A fogszám tudom, hogy nem, de felszerelhetőek -e a régi lánckerekei az újabbra?
ma betettem én is a szűrőt, k...ott jó lett. Az akra térkép van rajta, de ég és föld, kisimult nekem is alul, egyenletes lett! Annyira tettszik most, hogy nem csinálok vele már semmit.
Annyi, plusz maga a pc. Amit én spec 40.000-hufért vettem. Nem olcsó mulatság, de nagyon jó dolog!
akkor az 7O ezer... marad így!
A levegőt? Hogyan?
Nem kellett otthagyni a motort, végignézheted a műveletet, nagyon izgalmas látni ahogy simulnak a görbék! :D
Agonál rakattam be. Az 1 térképes verzió 40.000-huf, a 2 térképes 60.000-huf. Én a 2 térképeset választottam, mert az többet ér. Hengerenként szabályozza az üzemanyagot ill. a levegőt. Előtte még el kellett vinnem a gyári szondahelyeket nagyobbra cseréletni a leömlőkön, mert a dyno szondája nagyobb. Az 10.000-huf volt a Janó dobnál, nagyon szépen megcsinálták!
Na de hol rakattad? Mennyiért? Ott kell-e hagyni a motort, vagy nem?
Nem kell nagyon, de sokkal jobb lesz tőle a motor!
A szűrő magában nem elég, mert több levegőt kap, de ugyanannyi a
benzint, ezért szegényebb lesz a keverék!
Power commander : amit nagyon utáltam a motoromban az alacsony fordulaton a vesekőrázó remegés, az megszűnt, és olyan fürgén reagál a gázra mint egy sor 4! Leszabályzásig egyenletesen tol!
Ezt a power comandert hol rakattad és mennyiért? Mert nekem is tegnap jött meg a KN szűrő, de a PC nem volt benne a tervezésben! Nagyon kell?
Sajnos én erre nem tudom a választ, reméljük valaki megfejti!
Elmondom en mit tapasztalok baratnom motorjan, ami nem aprilia, meg nem is Tuono, hanem csak egy honda, ellenben 250-es belpiacos hornet ;)

fordulaton 8-10000 kornyeken, hallom a hajtas/lanc hangjat. Alatta sehogy sem. Lanc-lanckerek most lett cserelve. IGAZ, a lanc nem az igazi, mert szelesebb kerult ra, mint ami ravalo (ugyes a szerelo igen....)

az adhat hasonlo hangot? A szelesebb lanc/szukebb lanckerek kombo?
a picsaba... ujrainditottam a foxot, s benyomta ismet a kommentet.
Hello,

milyen hangokat produkalt? Honnan tudtad/sejtetted, hogy problema van a csapaggyal/lanccal? Magyaran, mik voltak az elojelek
Mellesleg bekerült egy K&N szűrő, egy Power Commander, és a motorom újjászületett! Megszűnt alacsony fordulaton a szétesős remegés, 2000től tiltásig gyönyörűen egyenletesen húz, és mintha seggbe rúgták volna úgy megy!
Éppen fékpadon volt, és megtekertük a hátsókereket. Egy elektro motor tekeri, ilyenkor nem zavar a motorod saját hangja, és viszonylag gyorsan tekeri a pad a hátsó kereket (kézel igencsak pörgetni kell ehhez a tempóhoz). Olyan hangot adott, mint amikor egy csapágy teljesen tönkrement már. Felhívtam Lacit (abonyi Apriliás szerelő) ő mondta, h valószínűleg nem a csapágy halt meg, a lánc is tud ilyen hangot adni. Remélem a láncszet csere megoldja a dolgot!
Terhelésen berezeg-csörög mint az állat, 3000 és 5000 1/min fordulat között.
Legalábbis az enyémen ezt csinálja, és tuti lánc baj.
Először vez.mű láncra gyanakodtam, de hamar meglett a hibás.
Hello,

milyen hangokat produkalt? Honnan tudtad/sejtetted, hogy problema van a csapaggyal/lanccal? Magyaran, mik voltak az elojelek?
Köszi!
Beszéltem közben szakemberrel!
Azt mondta valszeg "csak" láncszet" csere lesz, mert a lánc is tud ilyen hangokat adni, nem szokott a csapágy 18.000-kmnél meghalni, viszont a láncszet lassan eléri a csere km-et!
szerintem igen!
ha a lánckerék mögötti csapágy ment tönkre, akkor kicsit könnyebb a helyzet, ha a túloldali akkor szarabb, de mindenkép szétszedős. egyébként a csapágyakat párba illik cserélni, tehát egy tengely 2 helyen van csapágyazva, akkor mindkető csere, az azonos élettartam miatt!
megjegyzés: ez a kép a régi RSV blokkja, de gyanítom az új Tuonoé is közel azonos!
Igen!
Csak a pontosítás végett: te most az első lánckerék csapágyazására gondolsz?
Sziasztok!
Gyanús (ma megnézem alaposan), hogy az első (hajtás) fogaskerék tengelyének csapágya halott!
Tudja esetleg valaki, h lehet cserélni? Ki kell szedni a blokkot hozzá? Vagy másképp is hozzá lehet férni?
Thx!