Megoldva. Fogóval nem érdemes próbálkozni, mert meg lehet fogni a furulya falát, de egyből deformálódik (nem mintha érdekelne csak vizsgára kell, de azért nem szeretek semmit szétbaxni).
Az egyetlen megoldás az volt, hogy levettem a végdobokat, és egy műanyag dugóval lezárt végű vas csővel belülről kifelé megütöttem. Elsőre kijött így sérülés nélkül, az egész 20 perc volt.
Levizsgázott a bringa.
Most az a problémám, hogy hogyan tudom kiszedni az Akra dobokból a furulyát?
Visszaraktam a vizsgára, de kivenni nem nagyon tudom. Meg sem moccan.
Van valakinek tippje?
Zsír...elvileg 8-án délután érek haza, gyorsan elrongyolok a motorért, 9-én meg lesz az akcijóóóóó, .....egyeztessünk majd. Ki kell próbálnom az új kupakot.
Villog a műszerfalon egy piros háromszög, amiben egy piros felkiáltó jel van. Na ez mit jelent? A villogás megszűnik ha elfordítom a kulcsot. Nem az immobilizernek valami visszajelzője?
hat en adtam jattot igy nem volt gond a rendszam, az akrak es a slick :D ha csak ugy odaviszed akkor igen legyen minden gyari akkor nem lesz gond ill akrahoz kellhet a TUV papir
Köszönöm a bíztató szavakat!
Az első benyomás, hogy BRUTÁLIS a nyomaték! Nagy önkontrolt igényel, hogy ne csinálj vele hülyeséget. Ígérem, nagyon óvatos leszek, és csak ésszel fogom húzni.
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok!
Az egyetlen megoldás az volt, hogy levettem a végdobokat, és egy műanyag dugóval lezárt végű vas csővel belülről kifelé megütöttem. Elsőre kijött így sérülés nélkül, az egész 20 perc volt.