Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is a power wheelie mellett vagyok kuplung szerintem sokkal parább, kettőben már le tudom végig forgatni szépen keréken elég magasra fel is jön már csak át kéne dobni háromba hogy tovább menjen
Jó gyerek a Laci, meg ért is hozzá.
Jaja, sajátkezűleg!
Köszönöm a tel számot már beszéltem is vele. Nem nagy a baj csak valószínű beszart a vezérműtengely szögállás jeladó.
Hi!

Akkor ki van cserélve a szabadonfutód? Vagy hogy áll a projekt?
Laci, Abony
70-389-6486
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, mivel ma reggel munkából hazafele a 2007-es Tuonocskám egyszer csak SERVICE hibát írt ki! A hibát kiolvastam , de nem tudom mi lehet ez:

P-code 0344
A-code 11
Cam sensor

Ha esetleg valamelyikőtök találkozott már ezzel a hibával, vagy van Apriliás szerelő ismerőse nagyon megköszönném a bővebb információkat erről a hibáról!Sajnos így nem tudom használni a kicsikét pedig sokat megyek vele!
ez komoly? :D hihetetlen. Mondjuk aki sose csinálta annak minden egyes centi új élmény :)
amikor már azt érezzük először, hogy hanyadt esünk, akkor még félúton sem vagyunk!
tetszik, majd próbálgatom. Nekem sem célom, hogy km-eket tekerjek, kevéssel is beérem, de az menjen biztosan! keresnem nem kell egy viszonylag forgalom mentes utat.
itt van egy kezdő probálkozás! Nem vagyok profi, nem is célom azzá válni, mert az mindíg pereccel végződik.
nekem erőből jobban bejön, mert akkor véletlenül sem ugrik nagyobbat, mint amekorát szeretnék! ahogy húzom úgy emelkedik. Kicsit rajt a lábad a féken, még finomabban lehet beállítani. Visszaengeded a gázt, vagy nagyobbat taposol a féken, már lent is van, no para, nagyon stabil.
mármint 5centit emelek fél méteren át csudijó vagyok nem?
DID525ZVM2 arany lánc + 2 tárcsa
Ennyi év után most már vettem a bátorságot, hogy megpróbáljam a kerót. Power wheelie től félek, ezért inkább kuplunggal próbálom.
2esbe 40el, 5000 nél kicsapva feljön. És már kezdem érezni, hogy nem szabad merevnek lenni, hanem együtt kell mozogni a motorral mikor az ember kicsapja a kuplungot és akkor nem rúg akkorát
kb 5 centi és fél méter. Tudom, lófasz. de hihetetlen érzés
de pont pirosat találtál.....gyanús vagy!
bazz
még jó, hogy lehet kapni!
de találtam piros magnesiumot is 545e+800e-ért....
az én félém az nem o.z., hanem brembo az 5 küllős szürke,
az o.z. meg k...va drága

Image Position Versions Part Description Partno Price
2 A Front wheel, blue AP8796196 £480.83 + part
2 A Front wheel, magnesium AP8795043 £1428.33 + part
3 A Rear wheel, blue AP8108934 £1300.00 + part
3 A Rear wheel, magnesium AP8795044 £1648.33 + part


itthon 308e az eleje 450e a hátulja speedline-nál....
Melyik? Ez az öntött OZ? Akkor mennyi lehet a Factory kovácsolt?
Gondolkodtam rajta, hogy hozok 1 csúszott mille R-t kintről donornak, ha mint alkatrész megállna 200.000 be
igen 2 felni majdnem 1 milla újonnan de szokott lenni bontott 70-80 körül
Drága buli....sajnos
De azt tutad hogy a tuncsi felni is horror árban van,vigyázzatok rá mert 1 moci ára
akkkor az enyém nem romolhat el egyszerűen nem engedem neki