Tavaly én is láttam egy ilyen pirosat, lehet hogy ez volt az! Szintén megkímélt csodaszuper gép, csak valamelyik hirdetésnél a madár ottfelejtette a nevét, az IWIW oldala meg tele volt a dragos képeivel! Igazi ősgyökér, levenném a megkímélt láncszettjét, aztán azzal b...nám szét!
Ismertem ezt a motort. Itt volt B.ujfaluban. Asszem 2008ban megnyerték vele a moditwin kategóriát is . Valami kétszázvalahány lóerőt mértek rajta keréken.
Majd később visszaalakította a srác és eladta, de talán közben volt blokkcsere is. Megkímélt, az biztos.
Hy!
Most tudtam egy hét után gép elé kerülni!Te figyu? Nem vagy egy pár évet lemaradva?!A kérdésem 2007-ben tettem fel!Azóta elmókáztam egy sv650-nel,és egy aprilia falcoval!Szóval én már megtaláltam a kérdésemre a választ!
nekem is lelevegősödött pedig Laci megcsinálta...most voltam nála még egyszer át lett légtelenítve munkahenger beállítva és azóta tökéletes, ez hogy szar helyen megy a vezeték stb... hülyeség valóban meleg van ott arra kell az 5.1 folyadék ha viszont levegősödik akkor vagy a munkahenger ereszt vagy valamelyik karmantyú rossz szóval csak rendesen karban kell tartani és akkor perfekt lesz
na nem dolgozni voltam lent, szerencsére....még csak az kellett volna
amúgy én nem értem oda mert siofokon volt a szállásunk és olyan jó bulik kerekedtek itt hogy nem akartunk menni sehova
Igazság szerint ez szerintem csak bolhacirkusz, a helyén is le lehet légteleníteni.
Ennek ellenére egy kalap szar a hátsófék. Ha sarokkal keményen beleállok akkor tudom csak blokkolni, rendeltetésszerűen használva mintha nem is lenne.
A betétet még nem cseréltem ki, de szemre jónak tűnik.
Elmegyek már vele egy szervízbe, kíváncsi vagyok mit mondanak erre.
Ezek a gépek?
Tonyó 1
Tonyó 2
Írjatok már róluk ha észrevesztek valami szembetűnőt, mivel én nem értek hozzájuk. Köszi!