általában omw-n tankolok de ez a 8 körüli látszik állandósulni....
ami nem sok szerintem. szeretem húzni neki és amikor nem megyek annyira akkor sem számottevő a különbség....
Nem tudom,most igaz a kinti Osztrák anyagból,félig húzós-kanyargászós-szerpentines menet volt,az enyém 6-6,5 evett,a szlovén szarból-meg ithoni néhány moslék kút mint pl a MOL:( fujjjjjj megette néha!a 8-at,de szerintem a fogyasztás 60% hogy hogy téped,a másik-maradék 40%az üzi minősége:)
Okés:)
Bár a kép ne tévesszen meg,az a kipufogó ami rajta van,csak a köpenyében gyári,itt csinálta egy speckó kipufos ember,a közepe kicserélve,verseny kipufokat gyárt az ember,és elég komoly lett a hangja/szerintem veri az akrát...meg az össze többit/bár ez izlés dolga,de ami tény olyan nyomatékot dobott a mociba,hogy 3-ik ban lágyan driftelhetsz vele!és még a fogyasztásom is OK,HA 160-180-KÁVAL "CAMMOGOK"6-6,5 átlag,ha 1 picit űzöd akkor se ment 8-fölé:)
Bár ez megint csak egyénfüggő!ki hogy húzatja,mikor vált...stb
Szóval nekem bejött a gép,csak nagyendúrót akarok venni,én azt jobban ki tudom használni:)
Minden ok a geppel,csak az a szepseghibaja,hogy megha a nevemre iratjuk es en vamoltatom mint itt elo,megdobja egy ezressel es annyiert meg kapsz itt chippelve,dupla akraval,7500eur es tied a Factory....-mondja o
Azert mindekepp gondolkodik rajta mert az eves kilometer sokkal kevesebb otthon meg maskepp is banunk a gepekkel! Par nap es visszaszolok!
hát igen ez így van ott az utas csak ideiglenesen tartózkodhat de szerintem a veszel egy capot az tetszeni fog - plussz azzal azért laza terepre le lehet menni vele az útról
nemtudom hogy van e jobb kényelmesebb stb de egy tuti capoban ugyan ez a blokk van ugyan így fel leet rá pakolni két dobot hogy szépen szóljon 230-at simán megy és kibaszott kényelmes
Hát rohadtul sajnálom már most:)
pedig még itt áll a gariban,és elvileg nem is hirdetem:)
De igazándiból a Capot jobban ki tudom használni,meg a barátosném+csomag jobban elfér.............meg hosszabb túrákra talán jobb választás?
Van gondom
Szia pufferhal:)
Ha érdekli a cimbidet,én árulom az enyémet,2008-as,16-e magyar szervízkönyves,vezetve!
Nyitott rendszer...........egyedi hang:)
Ha érdekel az adatlapomon teló sz:)
Köszi.
Eladó Dainese T3 piros-fekete-szürke 52-es bőrruha apró horzsolással az alkaron. 30.000 forint! Hozzá tartozó Dainese csizma 42-es 10.000 forint. Eladó egy AGV K3 kék bukósisak (m-es méret) 20.000 forint (újszerű állapot). tel: 06303919798, email: richard.horv@gmail.com
ami nem sok szerintem. szeretem húzni neki és amikor nem megyek annyira akkor sem számottevő a különbség....
7,5-8,5 között változó. 6,3 ....sosevót.
Köszi:)
Bár a kép ne tévesszen meg,az a kipufogó ami rajta van,csak a köpenyében gyári,itt csinálta egy speckó kipufos ember,a közepe kicserélve,verseny kipufokat gyárt az ember,és elég komoly lett a hangja/szerintem veri az akrát...meg az össze többit/bár ez izlés dolga,de ami tény olyan nyomatékot dobott a mociba,hogy 3-ik ban lágyan driftelhetsz vele!és még a fogyasztásom is OK,HA 160-180-KÁVAL "CAMMOGOK"6-6,5 átlag,ha 1 picit űzöd akkor se ment 8-fölé:)
Bár ez megint csak egyénfüggő!ki hogy húzatja,mikor vált...stb
Szóval nekem bejött a gép,csak nagyendúrót akarok venni,én azt jobban ki tudom használni:)
Azert mindekepp gondolkodik rajta mert az eves kilometer sokkal kevesebb otthon meg maskepp is banunk a gepekkel! Par nap es visszaszolok!
pedig még itt áll a gariban,és elvileg nem is hirdetem:)
De igazándiból a Capot jobban ki tudom használni,meg a barátosném+csomag jobban elfér.............meg hosszabb túrákra talán jobb választás?
Van gondom
amúgy meg sírni fogsz ha csak a pega lesz már maj eladod azt is és veszel egy capo-t
Jelezz vissza meg tudtad e nyitni?
Az ár?
1.5 re gondoltam,makulátlan a gép:)
Elöl 80%Dunlop,hátul Conti cc 50-60%
Ha érdekli a cimbidet,én árulom az enyémet,2008-as,16-e magyar szervízkönyves,vezetve!
Nyitott rendszer...........egyedi hang:)
Ha érdekel az adatlapomon teló sz:)
Neked szélvédelem szempontjából egy goldwing kéne ikarus280-as első szélvédővel megtuningolva.