Na ez nem rossz! A szerelo cimboram egyebkent egy igazi vadallat,ma mikor lementem dumalni vele kerdesemre hogy hol a szettuningolt FZ-1 ese,csak rohogott es a velemenyem kerte melyik tuonora cserelje ,
es hozzatette nem birja ki pedig csak ket hete latja a virulo buram,no meg a hangja!
Bocsanat,hogy beleszolok de volt 2honapig kawa z1000-am,
most egy tuono 1000 r em van 2003-as.Semmi penzert nem adnam oda semmiert.Jatek nagy gyerekeknek ,minden motoros aki vegigjarta aaz utat tudja a V2 rotax mosojt csal az arcunkra a beinditas pillanatatol a motorozas(32 fogast)....elvezkedjetek!
zöldebb... hát ez egy motornál elég nehez mondható el már ha valami normálisról beszélünk
egy biztos V2 gecijó, sokkal karakteresebb, egyedibb mint egy sor4 és a tunci meg egy nagyon komoly gép minden téren maximálisan elégedett vagyok vele
Figyu Skacok:)
Bárki-bármit is mond.........én féltem Apriliát venni..........nem ismertem elötte,bár tudtam hogy a blokk Osztrák behatás/LC8-Rotax/
És szerencsére az egyik legjobb mocihoz jutottam a Tuncsi révén,van zöldebb,van csendesebb............de ki a faszt érdekel
Az isteni V60 UTÁN
Ezt akartam mondani,ugyan az a motor,csak a tunci "szelesebb"-szóval az átétel is ua!
Van 1 pacek dunántúlon,ő rakott rá nitrót simán akasztja 320-at:)
na, ezzel élnék, de nem is a végsebesség a lényeg, hanem, hogy van-e csalás avagy nem! Azt meg 1OOnál is látjuk! De ha jól tudom kerékről veszi le a jelet, ugyhogy mindegy milyen fogaskerekek vannak benne! De vannak itt nálam hozzáértőbbek ebben a tekintetben, majd remélem hozzászolnak!
es hozzatette nem birja ki pedig csak ket hete latja a virulo buram,no meg a hangja!