Hát az ereje az félelmetes a z1000 után. Az enyémet (legalábbis így tudom, ha nem így van nekem azis 8 :D) Gyárilag Arrow titán rendszerrel adták, hozzá tartozó csippel. Túratempónál már annyira nem szembetűnő a külömbség, de alsó-középtartományban köze nincs a Z1000 hez. Egyébként mind2 motor nagyon komoly. De felszerelés tekintetében a 2003 az Z1000 hez képest sokkal minőségibb. Brembo, Sachs, stb...
Lemaradt:)
Gyári GIVI-konzol,rádolgozva egy hátsó ülésről leutánzott konzolra,ami ugy mükszik mint a hátsó ülés,magyarul kulcsal nyitható,zárható,eltávollitható,1 mozdulattal:)
És még én a 186cm,em el is kényelmessen elférek:)
a Doboz tetején lévő"segéd" szemek,a Winchi barátom 5-lete,1 baj volt velük 260-nál elszortam az oda "rögzitett" dolgokat:)villogtak is az M-1 en:)
azt hittem tetszik nekik a moci hangja
Hy vagányok
Itt 1 képecske a túrásított TUNCSIRÓL:)
Saját felylesztés-kivitelezés:)
Jó pénzért tovább dobom az Apriliának:)
Mert közröhely tárgya......hogy nincs csomag rendszer a Tuncsira:)
Wildalpenben jártunk.........lenyomtam vele az ÖSSZES helyi vagányt:)
szerintem nagyon jó kis gép ez a Z könnyen vezethető nagyon kényelmes én szeretem, de kipróbáltam a régebbi tuonot meg az újabbik mille factoryt régebben is nagyon tetszettek, de most újra megfogott a V2
amúgy meg persze jobban is megy de nem is fair egy 750-est hasonlítani egy 1000-hez
jah meg hát a radiális első fék na az egy álom
Nekem a szabadonfutót most cserélték mielőtt megvettem, tegnap elkezdett ledadogni egyenletes tempónál, lehet az injektor. Remélem komolyabb hibák nem jönnek elő. Egyébként nekem kényelmesebb mint a Z volt, mondjuk ezen MRA plexi van, meghát jóval nagyobb a fajidoma is. A blokkját nagyon csípem :) elég jól kezelhető, nomeg sokkal könnyebb súlyra mint a Z
192 vagyok. Nekem nagyon kényelmes. Nekem nem töri a seggem, nem zsibbadok, ez a szélvédelem mizéria....ezt meg barbie babák találják ki. Ez motor, ha szélvédelem kell, beülök a kocsiba!
és kényelmes az újabbik tunyó - ráadásul a képek alapján te elég magas is vagy - mert a régebbi az nekem bejött de újból még csak mille factoryhoz volt szerencsém?
nekem 2OO6os van, második szezont nyomom vele, semmi baja! Nem tudok írni meghibásodásról! Van még 2 cimbimnek is ez a fajta, azoknak sincs gondja, másik 2 cimbinek RSV-je, szintén probléma mentesen.
na de most komolyan olvastam valahol valami szabadonfutóról ilyesmik érdekelnek egyedi meghibásodás mindenféle jöhet ha tudsz ilyeneket. ( nem fogok "szarolaszozni" ) V2 vel volt már dolgom ismerem az érzést
Gyári GIVI-konzol,rádolgozva egy hátsó ülésről leutánzott konzolra,ami ugy mükszik mint a hátsó ülés,magyarul kulcsal nyitható,zárható,eltávollitható,1 mozdulattal:)
És még én a 186cm,em el is kényelmessen elférek:)
a Doboz tetején lévő"segéd" szemek,a Winchi barátom 5-lete,1 baj volt velük 260-nál elszortam az oda "rögzitett" dolgokat:)villogtak is az M-1 en:)
azt hittem tetszik nekik a moci hangja
Itt 1 képecske a túrásított TUNCSIRÓL:)
Saját felylesztés-kivitelezés:)
Jó pénzért tovább dobom az Apriliának:)
Mert közröhely tárgya......hogy nincs csomag rendszer a Tuncsira:)
Wildalpenben jártunk.........lenyomtam vele az ÖSSZES helyi vagányt:)
Pedig a régi Tuonoról, bár nem mentem sajnos vele....azt írták több helyen, hogy durvább vas, mint az újabb. Ha az tetszett, ezt egyenesen imádnád!
amúgy meg persze jobban is megy de nem is fair egy 750-est hasonlítani egy 1000-hez
jah meg hát a radiális első fék na az egy álom