Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az ereje az félelmetes a z1000 után. Az enyémet (legalábbis így tudom, ha nem így van nekem azis 8 :D) Gyárilag Arrow titán rendszerrel adták, hozzá tartozó csippel. Túratempónál már annyira nem szembetűnő a külömbség, de alsó-középtartományban köze nincs a Z1000 hez. Egyébként mind2 motor nagyon komoly. De felszerelés tekintetében a 2003 az Z1000 hez képest sokkal minőségibb. Brembo, Sachs, stb...
2003 as, régebbi. Meg egy zúzott XT660 is belefért az árba, az is nemsoká kész ;)
Lemaradt:)
Gyári GIVI-konzol,rádolgozva egy hátsó ülésről leutánzott konzolra,ami ugy mükszik mint a hátsó ülés,magyarul kulcsal nyitható,zárható,eltávollitható,1 mozdulattal:)
És még én a 186cm,em el is kényelmessen elférek:)
a Doboz tetején lévő"segéd" szemek,a Winchi barátom 5-lete,1 baj volt velük 260-nál elszortam az oda "rögzitett" dolgokat:)villogtak is az M-1 en:)
azt hittem tetszik nekik a moci hangja
Hy vagányok
Itt 1 képecske a túrásított TUNCSIRÓL:)
Saját felylesztés-kivitelezés:)
Jó pénzért tovább dobom az Apriliának:)
Mert közröhely tárgya......hogy nincs csomag rendszer a Tuncsira:)
Wildalpenben jártunk.........lenyomtam vele az ÖSSZES helyi vagányt:)
jah tavaly én is nyomta 9000-et
én azt vallom, hogy ez egy reális futásteljesítmény. Aki ilyet vesz, az az évi 6-7ezret legalább lenyomja!
jah ezt már én is néztem
van itt egy, egészen jó árban.
új erősebb is meg futómű-fék az biztos hogy jobb
durvább, bírkózósabb...ezt olvasni róla! Menet dinamikára, fékek, futómű biztos nem durvább.
nem tudom mindenki mást mond van aki szerint a régebbi durvább és van aki pont az ellenkezőjét mondja, lényeg a V2 most nagyon bejön
az XX kivétel természetesen!
nem feltétlen a menet dinamikára értettem...de olyan uncsi volt.

Pedig a régi Tuonoról, bár nem mentem sajnos vele....azt írták több helyen, hogy durvább vas, mint az újabb. Ha az tetszett, ezt egyenesen imádnád!
régebbi vagy újabb tunyót vettél a Z helyett?
szerintem nagyon jó kis gép ez a Z könnyen vezethető nagyon kényelmes én szeretem, de kipróbáltam a régebbi tuonot meg az újabbik mille factoryt régebben is nagyon tetszettek, de most újra megfogott a V2
amúgy meg persze jobban is megy de nem is fair egy 750-est hasonlítani egy 1000-hez
jah meg hát a radiális első fék na az egy álom
itt véget ért a barátságunk
Nekem a szabadonfutót most cserélték mielőtt megvettem, tegnap elkezdett ledadogni egyenletes tempónál, lehet az injektor. Remélem komolyabb hibák nem jönnek elő. Egyébként nekem kényelmesebb mint a Z volt, mondjuk ezen MRA plexi van, meghát jóval nagyobb a fajidoma is. A blokkját nagyon csípem :) elég jól kezelhető, nomeg sokkal könnyebb súlyra mint a Z
Hát ha ezt választod, élvezni fogod. Látom Z75Oed van. Az egyik barátomnak is. Egyszer cseréltünk, de pár perc múlva vissza is adtam neki.....
jah a szélvédelem az nem érdekel különösen most is naked-ed hajtok
192 vagyok. Nekem nagyon kényelmes. Nekem nem töri a seggem, nem zsibbadok, ez a szélvédelem mizéria....ezt meg barbie babák találják ki. Ez motor, ha szélvédelem kell, beülök a kocsiba!
és kényelmes az újabbik tunyó - ráadásul a képek alapján te elég magas is vagy - mert a régebbi az nekem bejött de újból még csak mille factoryhoz volt szerencsém?
Igen láttam hogy neked az újabb van. Még agyalgatok rajta köszi az infót!
nekem 2OO6os van, második szezont nyomom vele, semmi baja! Nem tudok írni meghibásodásról! Van még 2 cimbimnek is ez a fajta, azoknak sincs gondja, másik 2 cimbinek RSV-je, szintén probléma mentesen.
én is azért kolbászolok errefelé
na de most komolyan olvastam valahol valami szabadonfutóról ilyesmik érdekelnek egyedi meghibásodás mindenféle jöhet ha tudsz ilyeneket. ( nem fogok "szarolaszozni" ) V2 vel volt már dolgom ismerem az érzést