Hali Dádis !
Teljes mértékben csak lebeszélni tudlak erről!
A télen én is gondolkoztam rajta hogy tuonora alakíttatom.
Van itt fenn az oldalon egy srác aki aprilia szervizeléssel javítással átalakítással foglalkozik.Én vele beszéltem ez ügyben.
Csak sorolnám az árakat csak maga a kormány minden nélkül 60 ezer ft hozzá a nyak 32 ezer ft a tuono fejidomról sm atti első kézből tud neked beszámolni hogy csak a műanyagra mondtak neki 100 ezret lámpa darabja ha jó áron betudod szerezni 40 ezer és még csak a motor elejénél tartunk első sárvédő is kell mivel nem ugyan az a kialakítása mint a millének azt már meg sem kérdeztem de ha jól tudom 30 körül van az is és nem mindegy mert nem csak dizájn szerepet tölt be !
Mondta hogy volt már egy ilyen munkája az több mint 400 ezerre rúgott!
Sziasztok, tudja valaki hogy miért erősebb az r es 2001 es mille a simától érdekelne hogy mitől erősebb mert az ugyebár 133 ló,elektronika más vagy szivótorok vagy mi lehet a titka ?
én használtat soha. Én amin nem spórolok, az a gumi, olaj betétek stb. műszaki dolgokon nem éri meg spórolni. Ruha, bukó, csima én inkább ezeken spórolok, csak használtat szoktam venni. Itt a sportmotor aprón is olyan fasza 1-2 éves alig használt cuccokat lehet venni féláron.
nekem a power one volt ami nagyon bejött abban az a jó hogy utcai versenygumi gondolhatod milyen tapadása van meg én általában inkább Brian-től szoktam venni pályázott gumkat sokkal jobban jövök ki vele árban
akkor lekapnád a mille gyári idomat és tuono idom kerülne fel? csak arra is gondolj hogy szért tuono oldalán van még egy két idom ami a milléről ha leveszed a burkolatot hiányozni fog
a michelin korábbi gumijai a pilot power és road egy rakás szar volt mid a kettő. A power tapadt is meg nemis, rohadt drága volt, kb 5000 km-t bírt és olyan puha volt mint a radír. A road meg nem kopott de nem is tapadt. Az első generációs 2CT-k már jobbak voltak, de a power 2, 2ct, road2, 2ct mostmár nagyon faszák. A közepe nem kopik annyira, és a pereme jól fog. Kicsit kell neki melegedni, de ár értékbe elég jó gumi. Én a kawát a road2, 2ct vel lapra tettem pályán és túráztam is vele. Nekem megfelel.
na jó akkor megúsztad! vigyázz magadra meg a tunyóra is szép kis gépezet az! és jó az a gumi? mert nekem egyszer volt pilot sportom - nem 2ct csak sima - de az egy ultra szar gumi többet nem kell olyan soha
utána vettem még a kawára michelin power one-t az ugye versenygumi az egy álom nagyon jó volt, most a tunyón megint michelin van michelin pilot power 2ct asszem.. de ez is jónak tűnik
megjött az új gumi tenapelőtt, ugyanaz amit eddig használtam, sport2, 2CT. Kimentem egy körforgalomba járatni, leraktam a térdem, jó mondjuk nem nagy tempónál, de nálam már az is valami. aztán felbátordtam és gyakoroltam. Mikor mentem bele, szerintem erősen raktam oda és kidobta a seggét, visszahoztam, lementem az útról, és a sóderen leraktam mert csúszott rajta a csizmám. de semmi gond, kb 5 el ha elcsúsztam, vagy inkább mondanám, hogy leraktam. megfogta a gomba
meg ahhoz meg kell furkálnod a kiflit, az sztem nem ugyan az, nem tudom okos ötlet-e meggyengíteni! De az RSVforum.com-on van egy ilyen topic, ahol megy az átalakítás azt hiszem, ott választ kapsz a kérdésedre!
szerintem a váz egyáltalán nem különbözik meg talán a villaszög sem, tudtommal a váltó nem egyezik a két típus más az áttétel itt-ott
millére krossz kormány? az egyrészt szerintem csúnya másrészt nem hiszem hogy nomálisan elfér/elfordul
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a Mille és a Tuono vázgeometriában illetve villaszögben különbözik egymástól? Tudtommal ugyan az a váza mindkettőnek...
Lényegében, ha egy Mille-re krosszkormány lenne feltéve, akkor ugyan olyan kényelmes lehet mint a Tuono?
Előre is kösz!
kurva michelin. Sikerült elbaszodnóm a körforgalomba... szerencse le tudtam tenni. ISTENI A GYÁRI GOMBA HEHEHE VIHIHÍ, kurvajó a tuono, sose raktam le a koptatót még, de most sikerült, igaz majdnem rossz vége lett. IRÁNY KAKUCS csak kopjon be eza szar mert így nem lesz jó
Teljes mértékben csak lebeszélni tudlak erről!
A télen én is gondolkoztam rajta hogy tuonora alakíttatom.
Van itt fenn az oldalon egy srác aki aprilia szervizeléssel javítással átalakítással foglalkozik.Én vele beszéltem ez ügyben.
Csak sorolnám az árakat csak maga a kormány minden nélkül 60 ezer ft hozzá a nyak 32 ezer ft a tuono fejidomról sm atti első kézből tud neked beszámolni hogy csak a műanyagra mondtak neki 100 ezret lámpa darabja ha jó áron betudod szerezni 40 ezer és még csak a motor elejénél tartunk első sárvédő is kell mivel nem ugyan az a kialakítása mint a millének azt már meg sem kérdeztem de ha jól tudom 30 körül van az is és nem mindegy mert nem csak dizájn szerepet tölt be !
Mondta hogy volt már egy ilyen munkája az több mint 400 ezerre rúgott!
utána vettem még a kawára michelin power one-t az ugye versenygumi az egy álom nagyon jó volt, most a tunyón megint michelin van michelin pilot power 2ct asszem.. de ez is jónak tűnik
millére krossz kormány? az egyrészt szerintem csúnya másrészt nem hiszem hogy nomálisan elfér/elfordul
Az lenne a kérdésem, hogy a Mille és a Tuono vázgeometriában illetve villaszögben különbözik egymástól? Tudtommal ugyan az a váza mindkettőnek...
Lényegében, ha egy Mille-re krosszkormány lenne feltéve, akkor ugyan olyan kényelmes lehet mint a Tuono?
Előre is kösz!