Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
N.Feri mobilszáma kellene nekem, ha valaki tudja,adja meg lécci...(vonóhorog ügyben)
Köszönettel!
Galéria az uj Tuono V4R- röl.

http://www.sportmotor.hu/motor...
De az.
Ez a végleges.
Én is elmondtam már RSVforumon,az Aprilia mindig így csinálta a tuono-t.
Megmetszette az eredeti sportmotort. aztán kis idő megszokták a népek,és zabálták. Ennyi.
Ez most már tuti, mert már annyi fajta kép volt róla. Talán még a régebbiek jobban is néztek ki. :D
Szerintem is faraghattak volna még a formán. Az olaszok értenek ehhez, itt pedig nem nagyon erőltették meg magukat...
Ennyire fapados fényezést még nem is láttam. Talán nem végleges változat...
Biztos megszokjuk majd. Legalàbb egyedi, és 164 loerös V4-essel, ABS, kipörgésgàtloval biztosan jo lesz és megint kategoriateremtö lesz a nakedek között. Azt hiszem csak a K1300R-hez rendelhetök hasonlo extràk, de az meg nagyobb és nehezebb is.
Nagyon hasonlit a làmpmàja a Kawa GTR-re. Az is olyan mint egy nagy papagàj.
Szerintem szép ez csak még szokni kell
én csalodott vagyok. RSV forumra màr leirtam berakom ide is.
Bàrhogy is nézem nem lett szép bakker. Nekem csalodàs. Amilyen gyönyörü lett az RSV4, ez nem sikerült olyan jol. Olyan mintha ledobàltàk volna az RSV4 idomait, flexszel lecsaptàk volna a fejidomot és kész. Làtszik, hogy nem csupasz motornak készült, a régebbi Tuono-nàl jobban megoldottàk, nekem az jobban tetszik. Meg sztem az FZ1, uj Kawa Z1000 szebbek. De a V4-es Tuono biztos jobb nàluk, de a külsöre gyurhattak volna még. A ram-air beömlöje is elég gàzul néz ki, az a vonalazott fekete müanyag
Megint az van, mint amikor ezzel szemezgettem. Elölről hárulról szuper, oldalról még szokni kell.
Az uj Tuono.
A fordulatszámot a színes mezőnél lehet felhúzni, mert eredetileg 95OOat adja meg végnek, de 11OOOnél szabályoz.
http://www.gearingcommander.co...

na itt meg lehet nézni, mikor milyen áttétel mit eredményez.
oksi nagyfiú
De akkor a sor 4 meg négykézlábas....na majd eplényben megmutathatod.
V2=hóeke?
Ahhoz még le kell küzdeni a telet. Lassan elő lehet venni a V2-es sítalpakat.
Hali

Hozzám öregedtél, lelassultál, mehetünk együtt túrázni
Júniusra szervezem a Grossglockner, vagy a Dolomitok túrát.

Üdv
Gábor
Megváltoztam, engem csak a táj érdekel, te rohanhatsz. :D
Gyúrjál a tempóra, mert marad cb1000R
Erre gondolom akkor kerülne sor, ha meglesz a VFR 12OO. Addig nem gondolom.
Hát a hátsó kerék helyzete a lánc hosszától függ. Nekem a 15-42re a régi Tuonohoz való 1O8asból vettek ki egy szemet, 1O7el lett jó.
Hi

Most már értem, mért vagy ennyire lassú , ha együtt megyünk Ausztriába túrázni ígérem megvárlak

Üdv
G
Van biza. Van 43.-asom is, próbáltam a 16-43.-at, ami a 15-40.-nél kicsit rövidebb áttételügyileg, meg úgy előrébb van a hátsó kerék, jobban jön kerékre. Egy baja volt, ha lazult a lánc bele-bele ért alul a kipufogóba. A 15-40 hatodikban nem tud rendesen kipörögni, a gyári áttételről nem is beszélve. A 15-42 meg már kicsit sokat forog, véleményem szerint a 15-41 a legjobb, nekem legalábbis.