De az.
Ez a végleges.
Én is elmondtam már RSVforumon,az Aprilia mindig így csinálta a tuono-t.
Megmetszette az eredeti sportmotort. aztán kis idő megszokták a népek,és zabálták. Ennyi.
Szerintem is faraghattak volna még a formán. Az olaszok értenek ehhez, itt pedig nem nagyon erőltették meg magukat...
Ennyire fapados fényezést még nem is láttam. Talán nem végleges változat...
Biztos megszokjuk majd. Legalàbb egyedi, és 164 loerös V4-essel, ABS, kipörgésgàtloval biztosan jo lesz és megint kategoriateremtö lesz a nakedek között. Azt hiszem csak a K1300R-hez rendelhetök hasonlo extràk, de az meg nagyobb és nehezebb is.
én csalodott vagyok. RSV forumra màr leirtam berakom ide is.
Bàrhogy is nézem nem lett szép bakker. Nekem csalodàs. Amilyen gyönyörü lett az RSV4, ez nem sikerült olyan jol. Olyan mintha ledobàltàk volna az RSV4 idomait, flexszel lecsaptàk volna a fejidomot és kész. Làtszik, hogy nem csupasz motornak készült, a régebbi Tuono-nàl jobban megoldottàk, nekem az jobban tetszik. Meg sztem az FZ1, uj Kawa Z1000 szebbek. De a V4-es Tuono biztos jobb nàluk, de a külsöre gyurhattak volna még. A ram-air beömlöje is elég gàzul néz ki, az a vonalazott fekete müanyag
Van biza. Van 43.-asom is, próbáltam a 16-43.-at, ami a 15-40.-nél kicsit rövidebb áttételügyileg, meg úgy előrébb van a hátsó kerék, jobban jön kerékre. Egy baja volt, ha lazult a lánc bele-bele ért alul a kipufogóba. A 15-40 hatodikban nem tud rendesen kipörögni, a gyári áttételről nem is beszélve. A 15-42 meg már kicsit sokat forog, véleményem szerint a 15-41 a legjobb, nekem legalábbis.
N.Feri mobilszáma kellene nekem, ha valaki tudja,adja meg lécci...(vonóhorog ügyben)
Köszönettel!