Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is tudtam, hogy van 41-es hátsó fogaskerék. Nem 42-es lesz az?

Egyébként a plusz fogyasztásod oka:
( A gyári áttétellel például 5OOO 1/min ford. = 144 km/h, a 15/42 áttétellel 127 km/h)
semmi komolyat . fighter lesz egyenlőre,aztán majd egyszer visszaidomozom. .
Micsináltál embeeer? Ejj. Ha kellvalami hozzá szólj, tudok occón:D Fightergép leszbelőle?
jó lenne ,de letörtem a gépet .tavaszra lesz kész ,mint 200lovas streetbaszató .
Valaki tud valamit kezdeni hibás 122 es hengerekkel ? Nikacilhibásak. Ha bárki bármit tud velük kezdeni van nekem vagy 4 db olcsón odaadom .
Ámen
Szerintem ez a fogyasztás kérdés teljesen fölösleges! Ha azt nézed mennyit eszik a motord akkor járj simsonnal.
Az ember nem azért motorozik, hogy eljusson A-ból B-be, hanem kedvtelésből..........................most az 6-7 vagy 10 liter 100-on szerintem teljesen mindegy. Az adrenalin bomba számít és semmi más.
Szerintem!
Sziasztok.
06-os z 750-met cserélném Tounora értékegyeztetéssel .Ha vkit érdekel,vagy van itt kereskedő akinek van irjon egy mailt.
andraskorosi@freemail.hu
köszi
Bocs, hogy beleugatok. A haverommal, akinek 2007.-as 1000.-es CBR.-e van együtt motorozáskor induláskor ugyanott tele tankolás, majd a következő tankolás újra tele, és rendre másfél literrel többet teszek bele mint ö. A tuonon 15-41.-es áttétel van. Nem mondom, tépjük neki, de ugyanakkora távolságra, ugyanarra a tempóra, kb. 120 km.-en ennyivel eszik többet. Egyébként az köztudomású, hogy a sportos V 2-es többet eszik, mint a sornégy, legyen az tuono,SV.VTR ...
Igen, az ezreseknél már nincs csoda, csuklófüggő a fogyasztás, legyen az 2, vagy 4 hengeres.
10 Liternél többet az RRel sehogynemtudok megetetni. Volt hogy BP ről a BalatonSzentgyörgy-i körforgalomig (158 KM) 47perc alatt értem le, és ebben bentvan 1 tankolás is. Kicsit több mint 14 litert fogyasztott, és nyeleztem vele végig. 250 alatt ritkán mentem. Legutóbbi Pannoniaringezésemnél evett 10lityi körül de akkor szabályzásnál váltottam szinte minden fokozatot.
Najó igazából nemérdekel annyira 1-2 iter különbség, nemhiszem h sokkal többet enne egy Tuono mint a CBR. Majd tavasszal meglátjuk:) Minden esetre úgynézki a héten elviszik az RR-t, szóval nyitott szemmel fogok járni:)
Nem nem, a szakdolgozatomat írom, nem járkáltam mostanában semerre sem, csak lánccserén Várpalotán.
Szerintem, ha úgy húzkodnád neki mint Ati, a 14 litered kb 1OO km-re lenne elég. Az is csak egy ezres, a lovak kívánják a zabot. :D
Jaja úgynézki. Aszondod kéne még elötte együtt baszatni egyet?
Szeva ,csere lesz?
:) na igen az alkatrész igendrága egy olasz motor esetében sajna Még átgondolom tavaszig de egyenlőre nagyon kecsegtető. Fogyasztásáról annyit hogy igazából nem mérvadó egy motor terén, de nemolyan nagy baj ha pl Zalaegerszegre (230km) tankolás nélkül letudok ugrani. Ez CBR el 14literből meg szokott leni. De szerintem jó beállítással egy 2hengeresnek nemszabad annyit ennie mint hasonló köbcentis 4hengeresnek (ami ráadásul többet is pörög). Najó persze a Honda az Honda:) De amíg a japók nemjönnek ki valami izgalmas Naked-del, és amíg a 950 SM ilyen drága, adidg biza a Tuono elég szimpi lesz úgyérzem
Üdv Tuonosok!

Most olvasgatom az elmúlt hét kommentjeit...............a szerény véleményem az egészről, hogy Tuono, az Tuono, nincs hozzá fogható! Izmos V2, szép forma, minőségi-esztétikus kidolgozás!Egy álom és ha valaki felül rá nem akar felébredni!
Merem ajánlani Pray!
Nekem a fogyasztás igen változó, de 6 literes fogyasztást sehogy nem tudok összehozni, ahogy a kolegák írják. Szeretek gyorsulgatni és veretni keményen....................7 a minimum de ez 10 fölé is ugorhat! Abszolút csukló függő!
ja és az árak: bal első lámpa 330 euro, jobbos egál! Fejidom keret ami a lámpák körül 102.000 Huf! Első sárvédő 40 körül! Ugyhogy ne zuzzátok össze a gépet!
2.ba gázra nevetve jön kerékre....
Csáoo szittyuuu nem te jöttél velem szembe ma csopaknál fekete toonyoo fekete kordura fekete sisak 5 körül?
Nem gond. Nem vagyok ràszorulva az eladàsàra, nem ennyiért hirdetném. Ennyit megér. Fel sem teszem a sportmotorra sem, mert nem nagyok akarok megvàlni töle. Ha ennyiért elviszi vki vigye.
Igen igen, viszont több mint 2 milió nagyon sok érte. Elvből nemadnék többet érte mint a jelenlegi motorom ára (még akkorse ha lenneannyi lóvém:) ), de nemis érdemes. Ezért nemveszek 950SM et... marhadrágák és sose érnek többet mint a CBR. tavasszal szerintemis kapok 1.2 ért. Lehet hogy régebbi mint a tiéd, de 8kiló árkülönbség... biza akkor kicsit hozzáteszek és vehetek mellé egy 528i-t
Félreneértsd nemtéged vagy a motorodat akarlak leszólni, ezcsak racionális gondolkodás
Azért mert szárazkarteles, két olajszivattyú. Kerekezés nem árt neki. Sőőőőőőt....igényli.
Egy teleszkóp szimering 2OOO forint. Az olajat a telóban 2 évente illik lecserélni, 4ezer egy liter plusz a munkadij, nem nagy tétel. Most érdeklődtem utána, mert tavasszal akarom lecseréltetni.
Ott a pont, nem bántam meg, hogy rábeszéltél, sokat segitettek az eszmecserék.
Azért volt itt egy srác akinek sikerült egy blokkot kihajtani a tuono-ból.. Állítólag kerekezett vele nem keveset szóval csak óvatosan.
Szerintem nem a km a fontos hanem, hogyan hasznàltàk. Lehet egy 4 éves 8 ezer km-es sokkal szarabb àllapotban, mint mondjuk az enyém, ami egy éves és 12 ezer van benne. Az sem mindegy hogy valaki pàlyàzott-e vele folyamatosan, meg az otthoni botrànyos utakon ràzatta meg verette szét a telokat, vagy biliàrd asztal minöségü szerpentineken hasznàlta. Mert a teloszimering még gyengéje ezeknek a motoroknak. Tehàt bàrhonnan is nézed az enyém a legjobb vétel.
Nyugodj meg nem fog besülni. Olyan a motor kenése, hogy keréken sem lesz baja. Pontosan nem tudom miért meg ilyenek, de nekem ezt mondtàk mikor vettem.