Pfffhúúú ha tudnád mennyit matekoltam... mire .1 lett...
ma próbáltam egy Sv1000-t...sokkal butább mint a tuono...jobban élvezhető számomra az Aprilia...jaa hazafelé egy 330d megkóstolt...kapta...:)bááár 220felett agyrázkódást akartam kapni...nagyon ment a kis dízel bmw...:)..kéne egy nagyobb plexi....nem tud valaki ?
Ok..Hiszek nektek.
Holnap viszem a bringát Oláh Józsihoz..mondta hogy megnézi milyen program van rajta....Bár tegnap meg ma volt egy Egri és egy Nyiregyházi túrám átlag 130-150 és úgy 7.1-re jött ki...A városi startok és melegítés miatt evett a paripa 10et..
Ááá imádom... leszarom a fogyasztást..csak azt hittem valami baja van azért sokalottam.
Köszi Srácok! Jó motorozást. Széles utat!
Szervizben tudnak àllitani a motorodon, àllitolag a bejàratàs alatt egy kimlélö programot tesznek fel a motorra, amivel kb 100 loerö, de hogy igaz vagy nem, sokna vitatkoznak rola. Magadnak maximum a jobb csukloddal tudod szabàlyozni.
Azt néztem ill..gondolom hogy teló meg gumi nyomás..de egy másik tuonos hablatyolt nekem valami ilyesmiről és gondoltam ti tudtok rólla hogy hol lehet...de ha azt mondod hogy csak ez van ezt megtaláltam..meg a váznál oldalt láttam a kw...és a decibel táblázatot abból gondoltam...de hát naa életemben nem láttam előtte ilyet...bocsesz az értetlenkedésért..
Nem tudom, lehet neked a 2O16-os fejlesztés van, ezeken nem lehet ilyesmit állítani. Amit te látsz, az a "Tyre setup" az a guminyomás beállítás szó szerint, de nem tudsz állítani, csak ha pályázol, akkor mint egy jegyzetfüzet beállítod magadnak, hogy hány fokos hőmérsékletben mekkora guminyomást használtál, szintén, a következő a "Suspension setup" ahol én az egyetlen soft, hard, sport lehetőséget találtam, az pedig a felfüggesztés, hogy a telód éppen hova van csavarva. De azzal hogy arra rámész, nem állítasz semmit. Ha ilyesmit tudnál a műszerfalról állítani, az a kezelési utasításban is benne lenne.
De ha valakinek más az elgondolása erről, meghallgatnám én is!
:) Gyujtás ráad ...kuplung alatt belépsz a comp-be...ott van több menüpont és az egyik alatt ha belépsz ott tudsz állítani valamit a keveréken...legalábbis az én angol nyelvtudásom szerint azt állítod...Neem próbáltad még? van óra..köridő..műszerfal világítás...szervízkódok.. üzemanyag befecskendezés...kb ilyenek..
Szia..Köszi Szittyu a választ....most kezdem szokni a gépet és hétköznap nem sok időm van hosszabb útra...csak melóba meg haza..és hát Debrecenben minden 10km-en belűl van:)..
ez a soft.hard..témáról tudsz valamit...tudod amit álítani lehet?
Tavaly kiveséztük ezt a fogyasztás témát, volt pro és kontra, de az a 1O liter az sok szerintem. Nekem a 11O kilóm alatt 6.5-7, ha kétszemélyezek akkor max 7.5 vegyesben, ugyan nem sok város, de városon kívül meg van tekerve a gázkar! Mondjuk egy tank benyát még nem sikerült sosem úgy kimotorozni, hogy csak városban, úgyhogy arról nem tudok beszámolni, hogy úgy mennyi lenne.
Sziasztok hosszú pénzgyüjtés után most tettem szert egy 3éves Tuonora...nagyon tetszik...bár még csak soft üzemben próbáltam...de igy is kőkemény..ami kicsit lebiggyeszti a mosolyomat az a városi 10 lityis fogyasztás...nállatok is ennyi? hozzáteszem minden cseppje megéri:)..ezt az érzést.!
mekkora a külömbség a hard és a soft között?
Tudom hülye kérdések...
Ja van egy komplett fejidomom eladó...kedves olasz cimborám jóvoltából..bár annyira nem volt olcsó de ha itt kell valakinek tovább adom.
Köszi a választ
Le se merem írni....igaz elég életveszélyes,de a gyári elsö gumiba,beletekertem 15 ezret!-a hátsó nekem is kb 6500-7000 körül szokott elfogyni:)
Szóval félig autozz.hu volt a túra:)
Mi jövő hónap elején megyünk osztrákba...evezünk egy keveset/rafting?ha jól írom/Utána tervezek még 1 észak olasz
univ&sa=X&ei=31aPTaKwJM3Nsgb-79iSCg&ved=0CD4QsAQ
jól néz ki,így képeken,és relatíve közel is van:)
Jártatok már itt?
Tavaly LÁBON! lenyomtam Korzikát,telyessen türhető kibirható volt,pedig a kicsivel mentem,a Pegasoval,jah meg volt elötte 1 Groblocner:)és a kis vicparádé Pega,alázta a szerpentineken a hirös VARADÉRÓT:)
Sebaj 1x csak a japók is megtanulnak motorokat építeni?vagy mégse:)
Nem, csak Münchentöl jöttem motorral, odàig kocsival vittek.
Gumibol nekem nagyon tetszett a gyàri Dunlop Qualifier RR-7500-öt ment el. Aztàn volt Michelin PilotPower 2ct, nem tetszett. Most lett felrakva az uj Bridgestone BT-016 Pro és eddig nagyon tetszik. Gyorsan melegszik, hüvösben is jol tapad, nagyon jol, könnyen irànyithato vele a motor. Hogy hatàrhelyzetben milyen még nem tudom, de eddig szuper.
Nekem Metzeler volt rajta tavaly...meg az idei szezont is azzal kezdtem, de lassan csereérett. Sportech M1....csak pozitivat mondhatok. 7OOOet bírt, nem volt kímélve, sok 2 személyes menet! A következő is Metzeler lesz, asszem M3!
SÜRGŐS