Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali

Az igaz hogy tetszik az uj V4-es Tuono, de az ok, hogy Svàjcban egy idö utàn csak svàjci motorod lehet.... Mikor nyit tavasszal a Kaloring?
Üdv!

Miért akaro el adni?
Csak nem az új 4 hengeres tuono-ra izgultál?
Vétel elött én is agyaltam, mert volt egy 400 km-es motor pàr szàz km-rel, de inkàbb az ujat vettem meg. Ezért kell magànszemélytöl venni, abbol selythetö hogyan volt hasznàlva a motor. Az enyém elado.
Korábban voltam a Hungaroringen Aprilia nyílt napokon, lehetett tesztmotorokkal nyomulni a pályán. Bár én Millével mentem, de voltak Tuonok is. Több olyan motor is volt amiben alig pár száz km volt, többek között abban is amivel én mentem. Mondanom se kell nem bejáratós üzemmódban körözgettünk, a fordulat 6000 ig sem esett le. Amelyik gumin nincs rinyacsík és rojtos a széle, azt tutira pályán hajtották meg. Persze 4000 km-es motornak nem gond, csak kérdés mi volt előtte?
A hitellel kapcsolatban megértelek. Viszont ha meg elmegy az a motor, ne aggódj, sajnos az egyik barátom is el akarja adni a Tuonoját, szintén 2OO7es, még olcsobb is ennél azt hiszem.
Én nem unom, csak röhögni szoktam, mikor jön mindenki az "olasz szar" dumával. Na de a legnagyobb vigyor mindig akkor ül ki az arcomra, mikor a két cimborával, szintén Tuonoval elrobajlunk valamerre és az ott lévő japo motorosok meg irigyen bámulnak, hogy majd leesnek a motorjukról.
No problemo.
Én meg nem remegek, azt meghagyom másnak, de azért a pénzért én gürizek, mint az állat, nem más , legalább akkor hadd döntsem én el, mire adom ki. De ezzel már csak a fingot fűrészeljük, majd teszek fel elégedetten vigyorgó képet, ha megvettem !
pr jol beszel. nem ritka kint a 100k-s peldany futasban.
nallam kedvesebb meg nem lehet senki:-D
csak hallom annyit ezt a remegest, h mar nagyon unom. sry;-)
Azt a debreceni szalont hagyjuk. Volt ott egy szép 450-es Husky SM-R, megnézegettük a supermoto-s cimborámmal, szép is, jó is, kéne. A rá következő hétvégén Máriapócson pályáztunk, megérkezett a szalon teljes mellszélességgel, sátor, pavilon, gumimelegítő, miegymás kipakol, motorok letolva a trélerről. Ismertük őket, nemnormális parasztok módjára közlekedtek a pályán, kilöktek, rádcsuktak, kiabáltak mindenkivel, nem volt egy szimpatikus társaság. A sok SXV között ott volt a Husky is, természetesen egymást sem kímélve törték a technikát, kapott a Husky is rendesen. Jó, hogy ezek a motorok ilyen körülmények közé lettek fejlesztve, de nem ilyen kíméletlen állatok alá valók. Egyébként 3-szor találkoztunk velük ott, a 6-7 Apriliából mindig volt 2-3, amit összetörtek vagy valamilyen okból megállt a pályán, akkor meg kapott a gép rendesen a gazdájától, míg letolta a pályáról .
De ez csak egy sztori volt , mielőtt valaki belemagyarázna valamit jelen témánkba, jelesül, hogy tud-e valaki valamit arról a Tuono-ról . Már több, mint elegendő indokot gyűjtöttem arra, hogy megvegyem a motort. Remélem, két hónapot kibír még ott , addigra remélhetőleg meglesz a lé, hitel szóba se jöhet a mai világban .
Az infót köszönöm , a mondandód második felét meg inkább nem veszem figyelembe, habár számítottam valami ilyesfélére, mindig vannak kedves emberek . Engem kenyérre lehet kenni ...
Szerintem nyugodt szívvel megveheted a motort azt a blokkot nem lehet megölni egyszerűen hacsaknem direkt az a cél... 5000-nél még bejáratós sőt...
Azért mint sok mindenre erre is van ellenpélda.
Szép nyári nap,állok debrecen belvárosában és jön egy tuono egykeréken lámpától lámpáig.A srác felöltözve:póló,rövidnadrág, sportcipő.Na mondom,itt egy igazi hülye aki szétb@ssza ezt a remek kis motort keréken.Pár nap múlva meg látom a szalonnál a tesztmotorról leszállni ugyanazt a srácot..
Persze nem általánosítani akarok de van ilyen is.Mint itt írták ismerik a srácot aki tesztmotorként használta szóval ez jó jel.
A motorban meg csalódni nem fogsz mert tényleg remek kis motor hoztak össze az apriliánál
bemutatomotor volt a tuono. nem tesztmotor. Tzoli hasznalta leginkabb. vegig szervizelve. garanciaval aruljak.
ha ez nem eleg, vegyel valami traktort valami pancsertol, aki ki tudja mivel etette a paripajat;-)
Ja, ha jól emlékszem, 2007-es Metzeller Rennsport van rajta, megnéztük a dot-számát.
Amúgy egy ideje már csak az MZ-nek húzom a fülét, csak pályán (versenyen) , utcai motorom nincs egy ideje, már el is felejtettem, milyen az, ha erő van a segge alatt az embernek . Úgyhogy, asszem, digicsuklóm van , mert hogy az emzének büntetlenül lehet húzni a gázt (legtöbbször ). Majd leszokok róla, nagyon hamar .
Amúgy nem is a kopással volt gondom azon a motoron, hanem a gumi van bekeményedve, annyira, hogy a jól bevált körömbelenyomkodós próbán meg se karcoltam a felületét. Monnyuk, így legalább legurulhatnék vele a spanyol tengerpartra meg vissza, meg se látszana .
bizáris = bináris
Ha nem bizáris a gázkezelésed (O-1 ) akkor nem para a nyomaték, nagyon finoman lehet kezelni. De azt csinál, amit akarsz. Vagy ágaskodik, vagy vakarja a gumit. :D
De a gumi viszont árulkodó lehet. Elvileg akkor a gyári gumi van rajta. A DOT számot nézd meg, 2OO7esnek kell akkor lennie. 5OOO alatt nem kopik le a gyári gumi.
Ja, teszten elhúzták 6ezerig, utána meg leszálltak róla remegő térddel! Ezeket teszten nem lehet megölni, főleg 5OOO km alatt.
Na, ez az, amit az ember fia szeretne olvasni a kiválasztottjáról, igazából én is így gondolom . A pár rutintalan tesztelő után amúgy egy igen hozzáértő is elvitte megtáncoltatni, a gumik állapota legalábbis ezt mutatta (rojtosra égve a gumik széle, no paracsík), de ezzel nincs is semmi baj, ezt a motort erre gyúrták így ki a digók. Amúgy is cserések a gumik, kemények, mint a bakelit . Pirelli Supercorsa-t vagy Conti Sport Attack-ot találtam ki rája. Esetleg valami tapasztalatotok van ezekkel a papucsokkal, hogy viselik a nyomatékot a V2-n ?
Köszi Neked is a választ!
Tudod, ez a szalon egy haverral kibabrált , meg amúgy sem bízok már senkiben, aki el akar adni valamit . Jaja, így nehéz lesz , tudom, de nem is ezen van a hangsúly, tényleg csak próbálok infókat összeszedegetni, ha már kicsengetem minden hónapban ezt az internetelőfizut, legalább legyen haszna is . Kérdezni ingyen van . Egyébként hiába kerestünk a motoron belekötni valót, nem volt , az eladóval is csevegtünk vagy 30-40 percet, készséges volt. Azért köszi .
Szevasz! Ha szalonból veszed szerintem nyugodt lélekkel elhozhatod! Menj el, hallgasd meg, nézd körbe....! Tesztmotort valószínű nem hajtották szarrá, pár rutintalan tesztelő biztos párszor félreváltott rajta meg hasonló malőrök...............De hogy szabályzáson percekig tartó gumifüstöt, meg kilómétereken át tartó kerekezést biztos nem élt át a gép!
Tuonoban nem fogsz csalódni...

Sikeres vásárlást!

Üdv

Jah és ez a legszebb színkombó szerintem....Hm:))
Szép ez a szín. Arra gondoltam, miközben néztem, ha szalonból veszed és már abban sem bízol meg....akkor nehéz lesz. De ennek ez az ára. Gondolom nem ebből akarnak meggazdagodni így nem adják túl feszített áron.
Ha tetszik, sztem nyugodtan vedd meg, boldog leszel tőle! Én is az voltam...vagyok.
Fent van a használtautón?
Szevasztok!
Kinéztem egy Tuncit a dunakeszibeli Aprilia-szalonban, megvolt a szerelembeesés meg ilyenek , de egy-két kérdés azért felmerült bennem . A kérdéses motor egy tesztmotor, piros-fehér 2007-es kivitel, kevesebb. mint 5000 km-el. Az ára viszont érdekesen alacsonyabb (nem mintha baj lenne ), mint a kortársaié hasonló futott km-el a piacon. Vajon csak azé', mert sok segg megülte, sokan rápukiztak az ülésre , vagy miért?
Esetleg tudtok valamit róla, netán próbálta tesztnapon valaki közületek? Kipróbálásra sajnos nem nagyon van ott lehetőség, nem merik odaadni minden utcáról beesett jóskapistának, arra ott vannak a tesztnapok .