Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerencsére az épp maradt, elég ütős
Na milyen a karbon összhatás?
én motoromban is ilyen motul van, nem kellett után töltenem semennyit, pedig kapott rendesen idén a gép

cepsa lesz benne tavasszal, majd meglássuk azzal milyen lesz
Figyelj én az összes motorba ezt locsolom , legyen az 2 vagy 4 henger. 250es vagy 1000es és soha nem volt rá panasz hogy csipkedi stb... Ezzel megyünk pályán is, komám Ducatiába is ez van ugyhogy én csak ajánlani tudom!
naugye
Üdv.

Nem ismerem az úriembert. Minden elérhetőségem az adatlapomon van, ha erre jársz csörögj rám és eszmét cserélünk
HY PRFactory végre valaki a környékről, én Mezőtúron lakom, de Bnőm Szolnoki ezért sokat járok arra. Nem ismered véletlen Bálint Petit?(vfr 800) temetkezési vállalkozó. Valahol összejöhetnénk egy eszmecserére, mivel ez az első olasz motorom.( Kicsit még idegen)
Én Agip 10W-60 Racing Formula Full synt-et használok ~3000Ft/l. Nagyon jó olaj!
ja nem bocs! :D:D Én Motul 5100 15W50 olajat vettem, de amint ezt utólag észrevettem ez Motul 300V :D:D bocs még1x :D:D
1 liter 4500 Ft? :O:O:O az komoly ár! Én pár hónapja vettem ilyen motul-t a motorba 4 litert 11.500Ft-ért! :D + olajszűrő 3500 Ft és így jött ki 15 ezer forintból egy komplett olajcsere!
eladó aprilia rotax 123-as alkatrészek!
blokok váltók kuplungok hengerszet,müanyag fogaskerekek főtengej blokfelek, gyujtás alaplap tekercs trafó feszabályzó stb,
elérhetőségeim:
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:063073162
32
Jaaaa, akkor ezért a fél oldal marketing!

De gondolom, ha töltök pl. castrolt, megyek egy kicsit, leengedem, majd töltöm ezt, én egyszerű felhasználó semmi különbséget nem fogok észrevenni.
Ja és 4500ft/l az ára nálam... Máshol minimum 2000ft/l -el drágább!
MOTUL 300V 4T Factory Line 15W50 1 l

100% Szintetikus- dupla észter technológia.
Magas teljesítményű, 4 ütemű motorkerékpárok kenőanyaga verseny és utcai motorokhoz
Alkalmazás
Erős igénybevételnek kitett egybeépített váltójú vagy anélküli, száraz és nedves tengelykapcsolójú versenymotorok kenőanyaga. Biztosítja a motor kiváló működését magas fordulatszámon és hőmérsékleten. Speed motor, SuperBike, SuperSport, endurance, enduro, MX, trial, uphill, dirt bikes versenyek kenőolaja.
Egyéb alkalmazás: utcai motorok, robogók, ATV, mopedek katalizátorral felszerelve.

Teljesítmény

Szabványok: Meghaladja a jelenleg létező teljesítmény előírásokat. Nedves tengelykapcsoló teszt: JASO T904

Ajánlás: Deletang Endurance, GMT94 endurance, Rinaldi Yamaha World MX

A Dupla Észter technológia eredményeképpen az olaj rendkívüli kenőhatása csökkenti a súrlódásokat, a kopást és 3%-kal növeli a teljesítményt.

Motor védelem: BOSCH teszt szerint 0% nyírási veszteség. ASTM D6278
Váltó védelem: a nyírási ellenállás a KRL 20 órás tesztje alapján 66 % -kal javult / CEC L-45-A-99/. Ez a teszt 10-szer szigorúbb előírásokat tartalmaz a váltóolajok tekintetében, mint a Bosch.

Észter bázisának köszönhetően feltapad a súrlódó felületekre és elnyírhatatlan olajfilm réteget képez.
Optimális motorteljesítmény a verseny végéig.
Alkalmazási Tanácsok

Olajcsere: a motor kezelési utasításának előírásai, illetve az Ön saját alkalmazása szerint.
Keverhető szintetikus vagy ásványi olajokkal.
Mi benne a tuti?
Én a Motul 300V 15W50-est ajánlanám ,nagyon tuti!
15w-50-et ír a gépkönyv.
én 10w-50 Agip Racinget locsolok bele.
Sziasztok milyen olajat ajánlotok 2006-os Tuono-ba? 10W40 racing olaj elég bele?
Keresd az rsvforum.com-on Tzolit. ö tud neked segiteni.
Sziasztok,

keresek a gyárinál nagyobb átmérőjű légbeömlőt (vmi olyasmi mint a képen) 2003-as Falcora/RSVre és a gyárinál kisebb (talán 15ös) első lánckereket, tudna vki segíteni?!

Előre is köszönöm!
Az első fejidom lehetne agresszívebb!De iszonyatosan dolgozhat benne a v4
ÁÁÁÁ, ez a Geronazzo miat jött mi?
Éljenek a jellegesek!
Sztem olyan 3.5 körül kéne lennie extràk nélkül. Max 3.7. Hàt nem lesz olcso az tuti. De remélem nem csak feketében és jellegtelen szürkében lesz kaphato....
Szerintem nagyon durva lett az új Tunci! Ha elérhető árban lesz , akkor biztos beújítok..................pár évet sajos várni kell még!
Köszönöm,megvan!