Figyelj én az összes motorba ezt locsolom , legyen az 2 vagy 4 henger. 250es vagy 1000es és soha nem volt rá panasz hogy csipkedi stb... Ezzel megyünk pályán is, komám Ducatiába is ez van ugyhogy én csak ajánlani tudom!
HY PRFactory végre valaki a környékről, én Mezőtúron lakom, de Bnőm Szolnoki ezért sokat járok arra. Nem ismered véletlen Bálint Petit?(vfr 800) temetkezési vállalkozó. Valahol összejöhetnénk egy eszmecserére, mivel ez az első olasz motorom.( Kicsit még idegen)
1 liter 4500 Ft? :O:O:O az komoly ár! Én pár hónapja vettem ilyen motul-t a motorba 4 litert 11.500Ft-ért! :D + olajszűrő 3500 Ft és így jött ki 15 ezer forintból egy komplett olajcsere!
100% Szintetikus- dupla észter technológia.
Magas teljesítményű, 4 ütemű motorkerékpárok kenőanyaga verseny és utcai motorokhoz
Alkalmazás
Erős igénybevételnek kitett egybeépített váltójú vagy anélküli, száraz és nedves tengelykapcsolójú versenymotorok kenőanyaga. Biztosítja a motor kiváló működését magas fordulatszámon és hőmérsékleten. Speed motor, SuperBike, SuperSport, endurance, enduro, MX, trial, uphill, dirt bikes versenyek kenőolaja.
Egyéb alkalmazás: utcai motorok, robogók, ATV, mopedek katalizátorral felszerelve.
Teljesítmény
Szabványok: Meghaladja a jelenleg létező teljesítmény előírásokat. Nedves tengelykapcsoló teszt: JASO T904
Ajánlás: Deletang Endurance, GMT94 endurance, Rinaldi Yamaha World MX
A Dupla Észter technológia eredményeképpen az olaj rendkívüli kenőhatása csökkenti a súrlódásokat, a kopást és 3%-kal növeli a teljesítményt.
Motor védelem: BOSCH teszt szerint 0% nyírási veszteség. ASTM D6278
Váltó védelem: a nyírási ellenállás a KRL 20 órás tesztje alapján 66 % -kal javult / CEC L-45-A-99/. Ez a teszt 10-szer szigorúbb előírásokat tartalmaz a váltóolajok tekintetében, mint a Bosch.
Észter bázisának köszönhetően feltapad a súrlódó felületekre és elnyírhatatlan olajfilm réteget képez.
Optimális motorteljesítmény a verseny végéig.
Alkalmazási Tanácsok
Olajcsere: a motor kezelési utasításának előírásai, illetve az Ön saját alkalmazása szerint.
Keverhető szintetikus vagy ásványi olajokkal.
keresek a gyárinál nagyobb átmérőjű légbeömlőt (vmi olyasmi mint a képen) 2003-as Falcora/RSVre és a gyárinál kisebb (talán 15ös) első lánckereket, tudna vki segíteni?!
Sztem olyan 3.5 körül kéne lennie extràk nélkül. Max 3.7. Hàt nem lesz olcso az tuti. De remélem nem csak feketében és jellegtelen szürkében lesz kaphato....
cepsa lesz benne tavasszal, majd meglássuk azzal milyen lesz
Nem ismerem az úriembert. Minden elérhetőségem az adatlapomon van, ha erre jársz csörögj rám és eszmét cserélünk
blokok váltók kuplungok hengerszet,müanyag fogaskerekek főtengej blokfelek, gyujtás alaplap tekercs trafó feszabályzó stb,
elérhetőségeim:
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:063073162
32
De gondolom, ha töltök pl. castrolt, megyek egy kicsit, leengedem, majd töltöm ezt, én egyszerű felhasználó semmi különbséget nem fogok észrevenni.
100% Szintetikus- dupla észter technológia.
Magas teljesítményű, 4 ütemű motorkerékpárok kenőanyaga verseny és utcai motorokhoz
Alkalmazás
Erős igénybevételnek kitett egybeépített váltójú vagy anélküli, száraz és nedves tengelykapcsolójú versenymotorok kenőanyaga. Biztosítja a motor kiváló működését magas fordulatszámon és hőmérsékleten. Speed motor, SuperBike, SuperSport, endurance, enduro, MX, trial, uphill, dirt bikes versenyek kenőolaja.
Egyéb alkalmazás: utcai motorok, robogók, ATV, mopedek katalizátorral felszerelve.
Teljesítmény
Szabványok: Meghaladja a jelenleg létező teljesítmény előírásokat. Nedves tengelykapcsoló teszt: JASO T904
Ajánlás: Deletang Endurance, GMT94 endurance, Rinaldi Yamaha World MX
A Dupla Észter technológia eredményeképpen az olaj rendkívüli kenőhatása csökkenti a súrlódásokat, a kopást és 3%-kal növeli a teljesítményt.
Motor védelem: BOSCH teszt szerint 0% nyírási veszteség. ASTM D6278
Váltó védelem: a nyírási ellenállás a KRL 20 órás tesztje alapján 66 % -kal javult / CEC L-45-A-99/. Ez a teszt 10-szer szigorúbb előírásokat tartalmaz a váltóolajok tekintetében, mint a Bosch.
Észter bázisának köszönhetően feltapad a súrlódó felületekre és elnyírhatatlan olajfilm réteget képez.
Optimális motorteljesítmény a verseny végéig.
Alkalmazási Tanácsok
Olajcsere: a motor kezelési utasításának előírásai, illetve az Ön saját alkalmazása szerint.
Keverhető szintetikus vagy ásványi olajokkal.
én 10w-50 Agip Racinget locsolok bele.
keresek a gyárinál nagyobb átmérőjű légbeömlőt (vmi olyasmi mint a képen) 2003-as Falcora/RSVre és a gyárinál kisebb (talán 15ös) első lánckereket, tudna vki segíteni?!
Előre is köszönöm!
Éljenek a jellegesek!