Az biztos. Én tavaly augusztus végén próbáltam ki, áprilisig, míg meg nem vettem, majd meg őrültem. :D Meg jövőre még olcsóbb lesz, romokban a használtjármű piac. Nagy összegben merek fogadni, hogy márciusban kapható lesz 1,2M-ért is. Az meg, hogy 1O vagy 2O ezer van benne, szerintem nem számottevő abban a tekintetben, hogy ahogy nézem a hirdetéseket, 5-6OO ezres szórások vannak. Annyi pénzből meg mindent újá lehet varázsolni, ha esetleg vmi gond lenne, de úgy sincs. Sőt, még garázsfelújításra is marad.
Van ám, 2OO6-osoktól mindegyikben, meg még egyéb más nyalókák, amit a hiper szuper japcsi kacatokra utólag veszel meg. Nem is értem miért ilyen olcsók a használtak. Főleg a 2OO6-2OO7-esek, amelyekhez még akra dobok is vannak grátiszba, meg matricázott idomok. Ja meg az előzőekhez, ezekben nem aprilia blokk van, hanem Rotax. Ilyenek vannak még a Bombardier Can-Am-ben is. Örök élet, meg egy év.
Na jössz Ajkára próbaútra szombaton?
Háát szerintem az én 73kilóm alatt fogágaskodni rendesen
Ezelött mentem egy 950SM-el, 2ben gázra simán jött fel az eleje. A tulaj 130 kilós, aztmondta alatta 1be se emeli. Sokat számít a súly, nameg hogy hovahelyezed:)
Nekem olyan 6-6,5 volt a fogyasztásom városi közlekedés mellett.A kipufogó térkép változtatása után ez kb.olyan 5,5 lett és nem ugrándozott az alapjárat a nyitott dob miatt.
A 2006 utáni MIllének már ugyanoylana farokidomja mint a Tuononak nem?
Áttételtől gondolom most 3ban gázra emeli az elejét Fogyasztást nemdobta meg nagyon? Tényleg am mennyit kajál egy tuono? Nem mintha mérvadó lenne cask kíváncsiságból. Nekem RR áltag 6ot evett közepes tempónál, ha nagyon basztam neki akkor 7, városban huligánkodva 7.5-8 és úgy 9-10ből pályáztam.
Láncszettett cseréltem, a 15-4O-es átétel helyett (ami már szintén módosított, a gyári 16-4O) 15-42-es került bele.
Nagyon beszarásos! , olyan mintha új motorom lenne, sokkal agresszívebb (gázra 14O nél feljött az eleje ), kiegyensúlyozottabnak érzem alacsony fordulaton, városban nem kellett annyit kuplungonom stb. Szóval akit nem érdekel a végsebesség, annak csak ajánlani tudom.
Mindamellett a sebesség sem esett vissza drasztikusan, többre számítottam. a 15-4O-el 5OOO-es fordulaton 13O kmó, 6OOO-esen 16O kmó, 3OOO-esen 8O kmó, az új 15-42-vel 5OOO- 127 kmó, 6OOO-152 kmó, 3OOO-75 kmó.
És vajon észrevennéd a különbséget a factory meg a sima közt? Most nem arra gondolok, hogy látod a futóműn az öhlins feliratot, hanem arra pl. hogy annyira csibész sportmotoros vagy, hogy ha egy fél fordulatot tekersz a csillapításon, akkor egyből megérzed. Ez a factory sztem igazi versenyzőknek való, utcára csak vakítás....főleg amilyen utak vannak. Ellenben viszont ha egy Tuonon típusidegen cuccok vannak (lásd más farokidom) szerintm sokkal cikibb, olyan bazári hangulatot kölcsönöz a motornak. De ez csak az én véleményem.
De majd SM-ATI elmondja, ha betéved ide, hogy mennyi egy fejidom, csak a visziszonyítás képpen, ő most képben van ebben a tekintetben.
Az én tónyómba 5600km volt mikor elhoztam...Ez sem valami biztató lévén,hogy 2006-os volt a motor és mint tudjuk magyarországon a kilóméter óra tekergetés lassan olimpiai sportág... Mondjuk a szervizes srác szerint elképzelhető,hogy annyi lehetett benne mivel szép állapotban volt a gép.
Jah igaz. Viszont tuonoból ritka a factory és drága is. Ha 100-150 körül kijönne egy tuonosítás akkor elkondolkodnék rajt. Farkoidom hogy picit más nemzavar, de nemtudom holtalálnék tuono alkatrészt. Kellene lámpa, fejidom kormánymagasító, kormány, alsóidom + csecsebecsék. Fejidomkonzol, kilóméteróra vajon ugyanaz?
1 az 1ben tuti nemcserélném el, 2006os factory 32.000 km el. 400-500ezret kérnék még rá. 32 ezer km kicsit szúrja a szemem mondjuk. Japánnál nemparáznék, Apriliánál mennyire gáz? Nemakarok előítéletes lenni, de bátyám Csiki-begés volt és hát nem az aprilia volt az a márka amelyikbőla legkevesebbet hozták be szervízelni.
Mondjuk mindent összevetve kicsi a valószínüsége hogy belemegyek cserébe, mert most többen jelentkeznek KPval a mociért.
Sztem leszmég 15fokos hétvége az idén, összehozzuk!
De sztem bele fogok szeretni a Tuonoba szóvla lehet h minél később kellene kipróbálnom egyet mert különben csorogni fog a nyálam utána
Na jössz Ajkára próbaútra szombaton?
Tiédnél szebbet tényleg nemtalálnék, de drágábbat sem
Ezelött mentem egy 950SM-el, 2ben gázra simán jött fel az eleje. A tulaj 130 kilós, aztmondta alatta 1be se emeli. Sokat számít a súly, nameg hogy hovahelyezed:)
Tényleg, Tuonoba van gyárilag kormányteló ugye?
Én 6,5-7 literből járkáltam, nem hiszem, hogy nagyon feljebb menne ettől, inkább a csukló miatt.
Áttételtől gondolom most 3ban gázra emeli az elejét Fogyasztást nemdobta meg nagyon? Tényleg am mennyit kajál egy tuono? Nem mintha mérvadó lenne cask kíváncsiságból. Nekem RR áltag 6ot evett közepes tempónál, ha nagyon basztam neki akkor 7, városban huligánkodva 7.5-8 és úgy 9-10ből pályáztam.
Nagyon beszarásos! , olyan mintha új motorom lenne, sokkal agresszívebb (gázra 14O nél feljött az eleje ), kiegyensúlyozottabnak érzem alacsony fordulaton, városban nem kellett annyit kuplungonom stb. Szóval akit nem érdekel a végsebesség, annak csak ajánlani tudom.
Mindamellett a sebesség sem esett vissza drasztikusan, többre számítottam. a 15-4O-el 5OOO-es fordulaton 13O kmó, 6OOO-esen 16O kmó, 3OOO-esen 8O kmó, az új 15-42-vel 5OOO- 127 kmó, 6OOO-152 kmó, 3OOO-75 kmó.
De majd SM-ATI elmondja, ha betéved ide, hogy mennyi egy fejidom, csak a visziszonyítás képpen, ő most képben van ebben a tekintetben.
1 az 1ben tuti nemcserélném el, 2006os factory 32.000 km el. 400-500ezret kérnék még rá. 32 ezer km kicsit szúrja a szemem mondjuk. Japánnál nemparáznék, Apriliánál mennyire gáz? Nemakarok előítéletes lenni, de bátyám Csiki-begés volt és hát nem az aprilia volt az a márka amelyikbőla legkevesebbet hozták be szervízelni.
Mondjuk mindent összevetve kicsi a valószínüsége hogy belemegyek cserébe, mert most többen jelentkeznek KPval a mociért.