No barátom ez a motor teljesen más mint az rsv !Sokkal kényelmesebb ,jobb az egyenes futása az utasnak kényelmesebb! mindezért cserébe fel kell áldozni a sportos hegymenetet/Itt jobb az rsv-tonyo/ vagyis azt mondanám,hogy sokkal munkásabb!De még így is megeszi az sv100-ret,vagy a firestrom-ot!A motor nincs úgy kihegyezve mint az rsv blokk mindez azért,hogy tovább élvezzük a motor előnyeit,tehát az életartama hosszabb !Most hirtelen ennyi jutott az eszembe !
Amennyire én tudom: a motorblokknak a forgattyúsháza egyezik meg, vezérműtengelyek, váltóáttételezés és még sok apró dolog nem. A váz, lengőkar, hátsó rugóstag, első teleszkópszárak szintén nem egyeznek -asszem. Szóval milió a különbség, talán több mint hasonlóság.
Nekem a gyári Dunlop D 209 RR gumi nagyon tetszik, gyorsan melegszik és nagyon puha lesz. De lassan elfogy és az új Dunlop Sportsmart lesz nyilván a következő. Még puhább és még többet megy el.
Te vagy az a kenyér akit javasoltak magyar nyelvű leírás ügyben?! :)
Mit tudsz a Falco és a Mille közti különbségekről?
Azt tom h kicsit kényelmesebb, kicsitt jobb a szélvédelme, kicsit gyengébb (de miért?, mitől?), kicsit nehezebb... a mit viszont -többek közt- nem tok h a fékrendszere és a futóműve +egyezik e -sztem igen, de nem vok biztos benn?! Ez mindenképp érdekelne és még ami eszedbe jut!
Nekem szerencslre nem került semmibe, merz előző tulaj vett egy gianelli dobot, akkor vásárolt egy hozzá való gianelli chipet is. Én nagyon elégedett vagyok vele minden tartományban, már 4500 körül emeli az elejét és fent is szépen húz és gyorsan leforog. :)
félreértés ne essék, nem egy lakott területen kivüli elhagyatott csudajó aszfalton történt az eset, hanem egy olyan helyen, ahol 5OO méterenként bazi nagy lámpás kereszteződés, nyáron hetente egy baleset, tele turistákkal, akik mennek le a Balcsira, helyi lakosokkal, akik mennek haza, szóval egy elég zsúfolt forgalmas helyről van szó.... szívemre tettem a kezem, legszívesebben mindegyiket állbapattintottam volna.
Én a szívemre tettem és sosem előzök jobbról, főleg nem megyek át direkt a piroson. De sok múlik a társaságon, egy felelőtlen csapat vagy haver beleviszi a másikat is a rosszba. Ezért kell megválogatni kivel motorozol, mert ha baj van akkor már késő.
5 fele mentem Várpalota fele 7 körül meg haza. uhhhogy nem hiszem, hogy én voltam. De micsoda egy bitang csapat kerülgetett ott az elkerülőn, 17O-18Oal kenték, vagy 15en, kerülgették az autosokat jobbról balról, a frászt hozva rájuk, volt egy kereszteződés ahol kb az első 3 ment át zöldön, majd a következő 3 sárgán, az összes többi piroson. Csodálkozunk, ha szar véleménnyel vannak a motorosokról.
Már egyszer említettem! Most hétvégén lesz a motoros találkozó és a szórolapon minden rajta van! Gyertek minnél többen!
Te vagy az a kenyér akit javasoltak magyar nyelvű leírás ügyben?! :)
Mit tudsz a Falco és a Mille közti különbségekről?
Azt tom h kicsit kényelmesebb, kicsitt jobb a szélvédelme, kicsit gyengébb (de miért?, mitől?), kicsit nehezebb... a mit viszont -többek közt- nem tok h a fékrendszere és a futóműve +egyezik e -sztem igen, de nem vok biztos benn?! Ez mindenképp érdekelne és még ami eszedbe jut!
Grat hozzá!
Szívesen kipróbálnám... :S
Köszi!
Azt nem tom h mekkorák a lánckerekek, de +fogom nézni!
Akk ezek +vannak, mert az angolt már beszereztem a magyar Mille + +van, mert előtte az volt! :)
http://sportmotor.hu/motoros_k...